return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
טארד המחשבים (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
הלוח אם הוא MSI והוא הרבה פחות איכותי ואין לו שם עולמי בכלל
IVORY מחדירים אותו ממש חזק לישראל כי הם היבואנים אבל בתכלס הם היחידים שתומכים בו בכלל.

בקשר ל 2 ג'יגה זכרון... תראה זה כבר באמת ענין של כסף
ב XP לדעתי לא תראה הבדל. ב VISTA כן.
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
הלוח אם הוא MSI והוא הרבה פחות איכותי ואין לו שם עולמי בכלל
IVORY מחדירים אותו ממש חזק לישראל כי הם היבואנים אבל בתכלס הם היחידים שתומכים בו בכלל.

בקשר ל 2 ג'יגה זכרון... תראה זה כבר באמת ענין של כסף
ב XP לדעתי לא תראה הבדל. ב VISTA כן.


מזה
VISTA?

והכרטיס מסך זה זה
MSI NX6600GT TD128E PCI-e 128MB (3Y)
?
DjChook
VISTA
זה המערכת הבאה של
MICROSOFT
וכן זה הכרטיס מסך
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
VISTA
זה המערכת הבאה של
MICROSOFT
וכן זה הכרטיס מסך


זה כרטיס מסך של
MSI?
של מי הצ'יפ? אני רוצה אנוידיה!
DjChook
זה
NVIDIA
אל תדאג
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
זה
NVIDIA
אל תדאג


איך אתה יודע?

ולמה לדוגמא לקחת אותו ולא 256?
DjChook
כי 6600 זה דגם של NVIDIA ולא ATI. סמוך עלי בקטע הזה

לא יודע, כך 256... לדעתי זה לא מה שעושה את ההבדל
Segev
במקרה ראיתי את הכרטיס הזה תראו מחיר לא ממש יקר אבל כרטיס מצויין

ATI SAPPHIRE PCI-E X700 512MB DVI TV 128BIT

ב 900 שקל
DjChook
אני כבר לא עוקב אחרי ATI הם מעצבנים אותי
בהתחלה היה 9000 ומשהו
אח"כ 800 פתאום אתה מביא לי 700
נראה לי 850 הכי חזק שלהם לא ?
Segev
נכון 850 זה הכי חזק..
אבל אני לא מבין למה לקנות נגיד 800 256MB
ב 1300 שקל
עם יש לך אפשרות לקנות 700 512MB
ב 900 שקל

DjChook
אם תענה לי על השאלה הבאה יש לך תשובה
למה אינטל פנטיול 3.2 ג'יגה הרץ יותר איטי מ
AMD 1.9
ג'יגה הרץ









רמז... כי גם כאן, הגודל לא קובע!!
Dj Alex (ISR)
אפשר להתקין וינדוס 98 בלי דיסקט אתחול ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement