|
טארד המחשבים (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הלוח אם הוא MSI והוא הרבה פחות איכותי ואין לו שם עולמי בכלל
IVORY מחדירים אותו ממש חזק לישראל כי הם היבואנים אבל בתכלס הם היחידים שתומכים בו בכלל.
בקשר ל 2 ג'יגה זכרון... תראה זה כבר באמת ענין של כסף
ב XP לדעתי לא תראה הבדל. ב VISTA כן. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
הלוח אם הוא MSI והוא הרבה פחות איכותי ואין לו שם עולמי בכלל
IVORY מחדירים אותו ממש חזק לישראל כי הם היבואנים אבל בתכלס הם היחידים שתומכים בו בכלל.
בקשר ל 2 ג'יגה זכרון... תראה זה כבר באמת ענין של כסף
ב XP לדעתי לא תראה הבדל. ב VISTA כן. |
מזה
VISTA?
והכרטיס מסך זה זה
MSI NX6600GT TD128E PCI-e 128MB (3Y)
? |
|
|
| DjChook |
VISTA
זה המערכת הבאה של
MICROSOFT
וכן זה הכרטיס מסך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
VISTA
זה המערכת הבאה של
MICROSOFT
וכן זה הכרטיס מסך |
זה כרטיס מסך של
MSI?
של מי הצ'יפ? אני רוצה אנוידיה! |
|
|
| DjChook |
זה
NVIDIA
אל תדאג |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה
NVIDIA
אל תדאג |
איך אתה יודע?
ולמה לדוגמא לקחת אותו ולא 256? |
|
|
| DjChook |
כי 6600 זה דגם של NVIDIA ולא ATI. סמוך עלי בקטע הזה
לא יודע, כך 256... לדעתי זה לא מה שעושה את ההבדל |
|
|
| Segev |
במקרה ראיתי את הכרטיס הזה תראו מחיר לא ממש יקר אבל כרטיס מצויין
ATI SAPPHIRE PCI-E X700 512MB DVI TV 128BIT
ב 900 שקל |
|
|
| DjChook |
אני כבר לא עוקב אחרי ATI הם מעצבנים אותי
בהתחלה היה 9000 ומשהו
אח"כ 800 פתאום אתה מביא לי 700
נראה לי 850 הכי חזק שלהם לא ? |
|
|
| Segev |
נכון 850 זה הכי חזק..
אבל אני לא מבין למה לקנות נגיד 800 256MB
ב 1300 שקל
עם יש לך אפשרות לקנות 700 512MB
ב 900 שקל |
|
|
| DjChook |
אם תענה לי על השאלה הבאה יש לך תשובה
למה אינטל פנטיול 3.2 ג'יגה הרץ יותר איטי מ
AMD 1.9
ג'יגה הרץ
רמז... כי גם כאן, הגודל לא קובע!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| אפשר להתקין וינדוס 98 בלי דיסקט אתחול ? |
|
|
|
|