|
טארד המחשבים
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
פתחתי טארד בעקבות זאת שכנראה אני הולך לקנות מחשב חדש
הנה המפרט

(איך?)
כרגע אני עם
p3 800mhz
geforce2
512 ram
כן כן חחחחחחחח
=]
יאללה אז שכל אחד ירשום עם מה הוא עובד :tongue2 |
|
|
| DjChook |
| עובר, רק הייתי מקפיץ ל 3500, סתם לכיף :) |
|
|
| Dj Black |
אני שוקל באמת להקפיץ ל3500
ולשנות את הלוח אם ל
abit
אבל עדיין זה יוצא פול כסף |
|
|
| Flotser |
זה אחלה של מחשב,
אם אתה כבר קונה
amd64
רגיל
אז הייתי קונה את ה
3000+
ועושה קצת אוברקלוק
באמת אולי עם
abit nf4-ultra
או
dfi infinity nf4-ultra
ונראה לי שגם הלוח שלך אחלה |
|
|
| DjChook |
ה
gigabyte
נחשב למצוין |
|
|
| m0sh |
אחלה מחשב...אתה יכול להשאיר ככה ויהיה לך בן זונה!
ג'יגהבייט עושה אחלה לוחות...
אביט באמת מצויינים אבל נראה לי זה ממש טוב
כבר לא בקיע כמו בזמן שאני קניתי מחשב |
|
|
| -AP- |
גם ב hwzone.co.il
יש פורום במיוחד לדברים האלה. אתה נותן תקציב ומרכיבים לך מפרט. סה"כ נראה מפרט מצויין. |
|
|
| Dj Black |
כן פירסמתי כבר בכמה מקומות
hwzone בעיקר
תודה על התגובות ולמי שלא הבין המטרה של הטארד שתספרו על המחשב שלכם גם
:wtf: |
|
|
| bekol ram |
מה המטרה של המחשב ?
משחקים, לימודים
....? |
|
|
| DjChook |
אני קניתי לפני חצי שנה את ה 3200AMD עם ג'יגה זכרון ו
GFORCE 6600 GT
לוח אם וכרטיס מסך טובים של GIGABYTE (8knxp)
בתכלס להגיד לך... זה היה טעות. באותו זמן בערך הגעתי להכרה של ה
PS2 ומאז אני לא משחק במחשב
היום אם היית שואל אותי הייתי משקיע ב 3500 ואולי אפילו עוד 512 לזכרון במקום בכרטיס מסך. אבל זה אני |
|
|
| Dj Black |
משחקים בעיקר
ואינטרנט
:tongue2 |
|
|
|
|