|
מחאה על מינוי המוד החדש
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אוקי אז רבים מכם לא יודעים
אבל יובל ,המוד החדש מונה בדרכים מאד לא מקובלות עם ניצול "קשרים".יצא לי לדבר איתו על זה ועל זכותי למחות ורציתי לשתף אותכם בנושא זה
יש פה אנשים שמנסים לתרום ונאמנים לפורום הזה - וזה כולל את שחר (למרות שאנחנו רבים בסופו של דבר אנחנו פה בגלל סיבה מסוימת ולעולם לא אמרתי שאני לא מכבד אותך,פשוט הדעות שלך יכולת לשגי) ולכן אני חושב שמן הראוי שאתם תגידו מה אתם חושבים.
אז בוא נתחיל שמוד אחד מספיק לפורום הזה וגם המוד נבחר בהסכמה...אם זה בחירות או הסכמה הדדית...
אני אישית חושב שזאת די חוצפה מה שיובל עשה...ואני לא אומר שהוא לא יעשה עבודה טובה כי אני בטוח שהוא יהיה טוב והוא כבר עשה את זה בעבר,אני פשוט חושב שזה לא פייר שהוא פשוט ברגע הפך להיות פה מוד - בלי קשר בעצם אלינו
נכון קיבלתי הסברים שזה זמני מסוואמפר אבל זמני יכול להיות הרבה מאד זמן ... ואיך שדברים זזים הזמני הזה יהיה ארוך מאד.
אני בסך הכל מנסה לגייס דעה שלכם על מה שאתם חושבים
המחאה שלי לא מספיקה ואם גם אתם חושבים שזה לא היה תקין
הנה בשביל זה פתחתי את הט'רד הזה
יובל אמרתי לך את זה כבר,וגם אם זה היה אני או אילן אז היו צריכים למחאות
אולי אנחנו עולם קפיטליסטי אבל יש גבול
ואני לא יגיד גם את מה שסוואמפר אמר לי שהיה ממש לא תקין לעומת מה שאמרת לי...
אז בקיצור אם מישהו מרגיש זה לא בסדר כמוני וכמו חן ואני חושב שגם אילן יסכים איתי
הוא מוזמן להביע את דעתו...
תודה ויאללה הגיע הזמן לדפוק את הראש! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
זה יעשה לך טוב אם אתה תוכל לערוך ולנעול הודעות של מישו?
לי לא..
לא ממש משנה לי מי המוד פה..
המטרה היחידה של מוד, לפי דעתי כמובן, היא לשמור על השפה והספאם פה, לא יותר מזה.
אני רואה את המוד כשומר פורום.. פשוט כמשמעותו.
כל השאלות לגבי טראנס ודברים כאלה אנחנו יכולים לעזור אחד לשני ולא חסר פה אנשים שמבינים..
לא נראה לי כל כך עקרוני מי מנהל פה..
אלא אם כן מפריעה לך העובדה שהוא נבחר בלי בחירות או בדרך דמוקרטית..
זה כבר נושא אחר., אבל שוב.. לא ממש משנה לי אישית מה המנהל פה. |
|
|
| YuVaL |
וואי מוש... אני לא מאמין שלקחת את זה כ"כ רחוק..
סוואמפר מינה אותי למוד כדי לעזור לחן.. תשמע.. עבודה של מוד היא לא כ"כ גדולה, לסגור פה טרד של נראה.. קצת לעשות סדר שיהיה יפה.. זה לא כזה ביג דיל מוש.. אני חושב שלקחת את זה ממש ממש קשה.. אני חושב שאתה בסה"כ רוצה את "הסטטוס" הזה של המוד כדי שיכירו בך כמוד.. וזה ממש טיפשי..
סוואמפר גם אמר לי, שהוא בד"כ לא ממנה שני מודים לפורום של אזור כלשהו, ושזה יהיה מקרה חריג.. אני לא מבין למה אתה מנפח את זה לפרופורציות כאלה, אמרתי לך שלא היה פה שום "ניצול קשרים" כמו שאתה קורא לזה.. והסברתי לך כבר באיי סיי איך זה היה..
אני לא חושב שלטרד הזה יש טעם בכלל... |
|
|
| Flotser |
מוש תחשוב על יובל כמו על פרס
ברגע שיש בעיות בהנהגה של מפלגת העבודה, ישר נותנים לפרס להיות יו"ר זמני וככה הרוב נשארים מרוצים
יובל אתה כמו פרס
:p |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Flotser
מוש תחשוב על יובל כמו על פרס
ברגע שיש בעיות בהנהגה של מפלגת העבודה, ישר נותנים לפרס להיות יו"ר זמני וככה הרוב נשארים מרוצים
יובל אתה כמו פרס
:p |
המממ זאת הייתה אמורה להיות מחמאה? :conf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
המממ זאת הייתה אמורה להיות מחמאה? :conf: |
חחחחח נראה לי,
יובל הוא האבא המיתולוגי של הפורום |
|
|
| Shahar |
שמע מוש אפילו שזה נדיר שאני אומר את זה
אני מסכים איתך
מוד צריך להיות מישו שנבחר ע"י כולם
ובאמת דברים זמניים הם להרבה זמן וגם לפעמים קבועים
ביחוד בפורום כזה שתכלס לאף אחד מהמנהלים של טראנס אדיקט לא כפת ממנו
אני לא חושב שחן צריך עזרה בפורום שרושמים בו 10 פוסטים ביום
ביחוד עכשיו כשחן בגימלים עד 2007 בערך
בכל מקרה לפני שממנים צריך לשאול מה השאר חושבים ולדעת וחוץ מזה אנלא חושב שמישהו שרושם פה הודעה פעם בחודש צריך להיות מוד
אהבתי שמוש אמר שיש אנשים שנאמנים לפורום - זה אנשים שנמצאים פה גם בתקופות שהרבה אנשים אחרים מזלזלים ועוברים לפורום אחר ובזמן שאנשים חושבים שהפורום יורד ברמה או שיש בו יותר מדי ספאם או שהוא משעמם - אנשים שבזמן הזה נאמנים לפורום ונשארים בו ורושמים בו כדי לעלות אותו למעלה זה האנשים הנאמנים והאנשים שמגיע להם להיות מוד (למרות שגם אותם לא צריך כרגע כי יש מוד..) לדעתי בנאדם שרושם פעם בחודש ושהפורום במצב שפל הוא מחליט להעלם זה לא בנאדם שצריך להיות מוד
ובלי קשר מוד אחד מספיק ככה שגם הבנאדם שהכי דואג לפורום לא חשוב פה כרגע בתור מוד
אבל אם כבר מוד אז לפחות מישו שבאמת אכפת לו ועזר ותרם ונאמן (ויובל אל תזכיר לי עכשיו דברים שקרו ב 2001 כשעזרת פה ואני יודע שאולי עזרת) היית מוד בעבר אבל מאז כבר בחרת לצאת מהתפקיד ותכלס היו תקופות שהזנחת ואם כבר מוסיפים מוד אז עדיף מישו אחר |
|
|
| YuVaL |
לא היום שום תקופות שהזנחתי שחר
היו תקופות שכתבתי פה פחות מחוסר זמן, ולא מחוסר רצון..
בזמנו הייתי רושם פה באינטנסיביות ממש כל יום
אבל זה היה שהייתי יותר קטן..
ומזה אל תזכיר לי דברים שעשית ב2001?..
אני אחד ממקימי הפורום הזה
אם לא היו אנשים כמוני וכמו מורן וכמו הרבה אחרים שכבר לא פה איתנו .. אז "אתם" לא הייתם פה עכשיו ולא הייתם מדיינים על הנושא הזה
אז תעשה לי טובה..
אני לא מתכוון לריב פה עם אפחד, אני לא מתכוון לתת יותר ריפליים לטרד הזה
תפתחו אותו לאיזה כיוון שתרצו.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לא היום שום תקופות שהזנחתי שחר
היו תקופות שכתבתי פה פחות מחוסר זמן, ולא מחוסר רצון..
בזמנו הייתי רושם פה באינטנסיביות ממש כל יום
אבל זה היה שהייתי יותר קטן..
ומזה אל תזכיר לי דברים שעשית ב2001?..
אני אחד ממקימי הפורום הזה
אם לא היו אנשים כמוני וכמו מורן וכמו הרבה אחרים שכבר לא פה איתנו .. אז "אתם" לא הייתם פה עכשיו ולא הייתם מדיינים על הנושא הזה
אז תעשה לי טובה..
אני לא מתכוון לריב פה עם אפחד, אני לא מתכוון לתת יותר ריפליים לטרד הזה
תפתחו אותו לאיזה כיוון שתרצו.. |
לאלאלא
היה תקופות שאמרת שהפורום הדרדר והתעלמת מהפורום אז אל תחרטט לי
ונכון אמרתי אל תזכיר את מה שעשית ב 2001
כי עזרת פעם לפורום וקבלת מוד
אחר כך עזבת תתפקיד והזנחת
אז מזה חשוב מה עשית ב 2001 אם אחר כך השתנית? |
|
|
| DjChook |
תראו, בעבר קיבלתי את ההנהלה מרועי.
זה שיובל פה, אני מאמין שזה זמני, אבל אני חושב שזה הזמן אולי להחליף קצת את המושכות
אחרי שנה ומשהו בתור המוד של טראנס אדיקט אני חושב שאולי באמת הגיע הזמן לבחירות.
הבעיה שלי, היא שאין מספיק אנשים שנאמנים לפורום.
אני יודע שאם אני מותיר מישהו אחרי זה יהיה מוש. למרות שאפשר להגיד לרעתו שהוא נהנה לפרוש מהפורום פה ושם.
אני לא בטוח שיגאל רוצה.
וגם אין לי בעיה להשאר מוד, כי כפי שאמרו, אני כאן עכשיו 4GOOD
זה לא הריב שלי, אני ראיתי את המעשה של יובל כעזרה לי ואני מודה לו על כך, אחרי הכל.
תמשיכו בשיחה תרבותית. אני נהנה לקרוא |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין לי ספק שאיך שהדברים נעשו הם לא היו אמורים להעשות
אם חן לא ידע מכך
ואף אחד מפה לא ידע מכך זה נראה לי שלא משנה מה יהיו הסבריו של יובל הדבר לא נעשה נכון...
חבל שיובל לא מבין את זה
אני מאוד מעריך את יובל וחושב שהוא לא היה צריך לנקוט בגישה של התעלמות ממשנכתב בטרד כאן
ואני גם לא מבין תגישה של "אין טעם לטרד הזה"
יובל נכון שמוד זה פחות או יותר עניין פורמלי אבל עדיין מן הראוי שמישהו כאן לפחות ידע שיש מוד נוסף ואם לא הודעת על זה מה אתה מצפה שכולם פשוט יקבלו את זה?
ושוב הבעיה היא לא אם זה שאתה מוד
הבעיה אם איך שנהיית מוד
זה הכל |
|
|
| KrazyDJs |
לדעתי אתם מקצינים את כל העניין..
אני אומנם לא כ"כ הרבה זמן פה כמו חלקכם, ובזמן האחרון לא כותב הרבה פשוט כי אין לי ממש על מה...
אני פשוט לא חושב שצריכים לעשות מזה ביג דיל..
במיוחד שיובל אומר שזה עניין זמני
במיוחד שברוך השם חן חזר אלינו שלם ובריא, בערך :p
ובמיוחד שהפורום שלנו לא דורש ניהול כזה רציני, יום יומי (לא דבר טוב בהכרח, אבל עדיין...)
יאללה, שבוע טוב |
|
|
|
|