|
***Der offizielle Partyplanthread 2006*** (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| AndrewdeClark |
| quote: | Originally posted by ANGELofPAIN
Das ist 100% ein Fehler auf der HP!!!
1. Sensation ist immer im JULI!
2. Im ID&T Newsletter stand der 15.07.2006!
3. Der 15.06.2006 ist ein Donnerstag!
4. Am 16. Juni 2006 spielen Argentinien und Serbien-Montenegro im Rahmen der WM in der Arena! |
Ach, die Fußball-WM hab ich ja völlig vergessen! ;)
Na dann kann ich mir das auch kaum vorstellen, dass das im Juni ist! Die Sensation in Amsterdam ist ja auch im Juli! |
|
|
| Frank-HH |
04.02.2005 Cosmic Club (Visior, Uhrmacher) // Lübeck
15.04.2005 In Qontrol // RAI // Amsterdam |
|
|
| narcism |
| quote: | Originally posted by TI - DaGo
15.07.2006 - Sensation White Germany
Location wurde noch nicht genannt aber höchst wahrscheinlich wieder Veltins Arena! |
hey guys,
which sensation white is better, the dutch one or the german one, not sure as too which one im going to do, seeing as im travelling through europe for more than 6 months :) |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by narcism
hey guys,
which sensation white is better, the dutch one or the german one, not sure as too which one im going to do, seeing as im travelling through europe for more than 6 months :)
|
This thread is not to use for asking questions like this... ;)
It ist only for knowing which partys will take place in 2006.
But never the less - in my opinion - the dutch Sensation White is the best one to choose; it's an experience not to describe!
The german one is also good but there is something missing comparing it with the dutch one!
I'll celebrate them all! :D
UNIT-er |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by narcism
hey guys,
which sensation white is better, the dutch one or the german one, not sure as too which one im going to do, seeing as im travelling through europe for more than 6 months :) |
one question, one answer: THE DUTCH!!!!!!!!!!!!!
ask uniter, that was the party, where he got his first orgasm!!:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Mighty Johnny |
| quote: | Originally posted by UNIT-er
This thread is not to use for asking questions like this... ;)
It ist only for knowing which partys will take place in 2006.
But never the less - in my opinion - the dutch Sensation White is the best one to choose; it's an experience not to describe!
The german one is also good but there is something missing comparing it with the dutch one!
I'll celebrate them all! :D
UNIT-er |
the HOT DUTCH GIRLS!!!!!!!!! :eek: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: that is the most reason... in my opinion. also the kind of grass in the air and the heineken bear :p
and i think the AMSTERDAM ARENA .. is simply one of the best party locations.. on earth. or the BEST RAVEDOME on the planet... i love the dutch girls and the sensation.. |
|
|
| dj_macgyver |
sorry, aber ich muss das mal sagen: dein englisch is etwas... uhm... zweifelhaft, aber...
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
[...] the heineken bear [...] |
... der heineken-bär is wirklich der abschuss :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| narcism |
| quote: | Originally posted by UNIT-er
This thread is not to use for asking questions like this... ;)
It ist only for knowing which partys will take place in 2006.
|
well my bad i cant read german ;)
thanks for the info, will do the dutch one :p |
|
|
| lotadeus |
des schweizer pendant zu eurem topic... werds probieren etwas aktueller zu halten ;-)
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=315611&forumid=44 |
|
|
| vandit_freak |
| Thread ist wieder aktualisiert und extra für Lota jetzt mit Link zu HoppSchwyz-Parties im ersten Post ;) |
|
|
| [Oliver Noir] |
[23.02.2006]: LABEL BIRTHDAY BASH: PLATZHIRSCH2JAHRE NUMMER3JAHRE
Ricardo Villalobos, André Galluzzi, Michael Mayer, Frank Lorber, Tobias Becker,
Toni Rios, Jo Sauerbier, Geo, Martin S, Patrick Specke, Erik Besier.
VERY SPECIAL LIVE ACTS: Dominik Eulberg vs. Gabriel Ananda, Matthew Dear
Location: Bootshaus, Auenweg 173[Köln-Deutz]
Doors: 18:00Uhr - open end
Entrance: 15€
Infos: www.bootshaus.tv / www.platzhirsch-schallplatten.de / www.nummer-schallplatten.de |
|
|
| 3xx3r7 |
| quote: | Originally posted by dj_macgyver
der heineken-bär is wirklich der abschuss :stongue: :stongue: :stongue: |
:stongue: :stongue: |
|
|
|
|