|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Vet :eyes:
Is die er ook in het rood? |
|
|
| jp |
| Bel dan effe de fabrikant of zo |
|
|
| Loraine |
Neej EI...je had toch eerst een andere outfit in gedachten ?! :o
Je weet wel, die je laatst liet zien :toothless
Vinnik een wel beetje flauw hoor trouwens...zo op het laatst afhaken om vervolgens met zo'n duf kanarie-geel kostuum op de proppen te komen :thepirate
 |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Loraine
foto |
:eyes:
niet meer zulke sexy plaatjes posten voortaan Lor op de late uurtjes
nu kan ik niet meer slapen.. |
|
|
| Loraine |
Uniekje ! Dacht dat jij dat wel zou trekken eerlijkgezegd :toothless
Tis toch nog VROEG in de nacht ?! :nervous: |
|
|
| Unique2701 |
hm wil geen man met een penis aan zijn rechterachterbeen (ja ja zijn staart)
voor mij is al laat, ben uber-moe! Ik laat jou en sannie gezellig met zn tweetjes :D |
|
|
| Loraine |
| Sannie is vlgs mij ook gaan maffen ;) Maar toch lief dat je ons de privacy gunt :cool: |
|
|
| jp |
| Vette outfit :toocool: |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by Loraine
|
JP, you have a nice outfit!:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Frank-HH |
ROLL CALL:
MdJ
Estuera
Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA] |
|
|
| jp |
| Gelukkig is het nog 2 weken ;) |
|
|
|
|