return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 11)
View this Thread in Original format
Unique2701
quote:
Originally posted by Frank-HH
ROLL CALL:



moet je wel goeie kopieren he!

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]
Loraine
quote:
Originally posted by Unique2701
moet je wel goeie kopieren he!


Ahhhh Uniekje, werd je weer over het hoofd gezien !?! :whip:
ennieweej: senks for ze reskjoe beeb :)

Zegguh...als de GTA'ers zich gaan mengen in onze ROLL CALL, kunnen we net zo goed ook onze Zuiderbuurtjes toe gaan voegen... :thepirate
jp
Hoeveel schattige Belgjes komen er dan?
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Hoeveel schattige Belgjes komen er dan?



Aurelie!!!

(ff nw lokken :D)
jp
Komen er tenminste 2 mooie vrouwen :D
MdJ
Wie is Aurelie eigenlijk? :conf:
eieregooie
Een Belg :)
Moz
Hallo allemaal,

Het Intuition Winter Event wordt voor mij het eerste event waar ik heen ga in NL sinds ik Trance ben gaan luisteren in 1998. \o/
So, count me in. :)

Ik probeer wat vrienden mee te nemen die nieuw zijn in Trance. De lineup is prima toegankelijk denk ik, en het wordt vast een top feest.

Ik ben wel paar keer naar Heaven e.d. in London geweest. Hoe is de ASTA?
Nog dingen waar ik aan moet denken? :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Moz
Het Intuition Winter Event wordt voor mij het eerste event waar ik heen ga in NL sinds ik Trance ben gaan luisteren in 1998. \o/
So, count me in. :)


Zo vanzelfsprekend vind ik het niet om je in te counten :p
Moz
quote:
Originally posted by eieregooie
Zo vanzelfsprekend vind ik het niet om je in te counten :p


Nee? :eyes:

jp
Ei zeurt. Dat komt door de vogelpest.
Loraine
quote:
Originally posted by jp
Ei zeurt. Dat komt door de vogelpest.



Lullig hoor, die ophokplicht voor ons EITJE... :p
Gelukkig kunnen zijn huisgenoten nog bier (en evt. eten) halen :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement