return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
jp
Mag niet vanwege privacy redenen
Siesta
quote:
Originally posted by jp
Mag niet vanwege privacy redenen



privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip:
Donna
quote:
Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip:


!EENS
jp
quote:
Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip:


Laat nieuwe weef het maar niet horen :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip:



ben wel eens meegeweest met jp.... je kan goffer geen stap zetten zonder dat (pre-)pubertjes je aan je jas trekken..:"mneer, mneer ,mneer maak is eeeh fowtoohwh"

ronduit triest...... maar zolang die gasjes het leuk vinden om zo raar mogelijk hun kop op inet te knallen, zal dat zo blijven


(beetje dom..... zouden ze echt niet in de gaten hebben dat ze hun eigen glazen ingooien...???? heb meerdere malen iemand NIET aangenomen wegens zo'n slimmigheidje.....(sterker nog.... mdw ziek, maar wel met zijn bakkes op inet met ogen als theeschotels.....exit!!)
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 :D



daar maak je gerrit niet lekker mee.... heumeu!!!!
Unique2701
hm.. sounds interesting, kom misschien ook :D
ff over nadenken nog.. duurt nog zo'n tijd :rolleyes:
Siesta
quote:
Originally posted by ZZandirt
daar maak je gerrit niet lekker mee.... heumeu!!!!



zal ik je even lekker baffen lief vriendje van me? :crazy:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
zal ik je even lekker baffen lief vriendje van me? :crazy:



roll call:

Siesta
zzandirt





ik ben om!!!!
jp
Nu al sticky?

Ei is er vroeg bij deze keer :eyes:

Stephan B
Zo goed als zeker weer van de party :)
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Nu al sticky?

Ei is er vroeg bij deze keer :eyes:


Kwestie van animo... en ik moet toch wat te sticken hebben :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement