|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Mag niet vanwege privacy redenen |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Mag niet vanwege privacy redenen |
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip: |
!EENS |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip: |
Laat nieuwe weef het maar niet horen :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Siesta
privacy my ass, als je tegenwoordig naar een feest gaat wordt je ook door 1001 nerds op de foto gezet, echt hoogstens irritant al die foto-makertjes. wordt tijd dat ze camera's icm nerds verbieden :whip: |
ben wel eens meegeweest met jp.... je kan goffer geen stap zetten zonder dat (pre-)pubertjes je aan je jas trekken..:"mneer, mneer ,mneer maak is eeeh fowtoohwh"
ronduit triest...... maar zolang die gasjes het leuk vinden om zo raar mogelijk hun kop op inet te knallen, zal dat zo blijven
(beetje dom..... zouden ze echt niet in de gaten hebben dat ze hun eigen glazen ingooien...???? heb meerdere malen iemand NIET aangenomen wegens zo'n slimmigheidje.....(sterker nog.... mdw ziek, maar wel met zijn bakkes op inet met ogen als theeschotels.....exit!!) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 :D |
daar maak je gerrit niet lekker mee.... heumeu!!!! |
|
|
| Unique2701 |
hm.. sounds interesting, kom misschien ook :D
ff over nadenken nog.. duurt nog zo'n tijd :rolleyes: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
daar maak je gerrit niet lekker mee.... heumeu!!!! |
zal ik je even lekker baffen lief vriendje van me? :crazy: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Siesta
zal ik je even lekker baffen lief vriendje van me? :crazy: |
roll call:
Siesta
zzandirt
ik ben om!!!! |
|
|
| jp |
Nu al sticky?
Ei is er vroeg bij deze keer :eyes: |
|
|
| Stephan B |
| Zo goed als zeker weer van de party :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Nu al sticky?
Ei is er vroeg bij deze keer :eyes: |
Kwestie van animo... en ik moet toch wat te sticken hebben :D |
|
|
|
|