|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ik zou zeggen: stel jezelf anders weer opnieuw effe voor ! ;)
Zullen de mannen hier ZEKER waarderen :toothless |
die mannen he :whip: (if you know what i mean) |
|
|
| empire |
altijd leuk die trancefeesten in de Asta
maar dit gaat een moeilijke worden!
de echte trance kenners schrikken niet van deze namen
en weten precies wie en wat ze zijn
maar het commerciele plubliek zegt deze namen helemaal niks!
wat is het probleem dan zou je zeggen?
Asta is al moeilijk vol te krijgen en nu het commerciele plubliek denkt van "wie zijn dat?" word dit nog veel lastiger!
Of ben ik gek?
zeggen jullie het maar! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by empire
altijd leuk die trancefeesten in de Asta
maar dit gaat een moeilijke worden!
de echte trance kenners schrikken niet van deze namen
en weten precies wie en wat ze zijn
maar het commerciele plubliek zegt deze namen helemaal niks!
wat is het probleem dan zou je zeggen?
Asta is al moeilijk vol te krijgen en nu het commerciele plubliek denkt van "wie zijn dat?" word dit nog veel lastiger!
Of ben ik gek?
zeggen jullie het maar! |
En dat is juist waarom de een het risico neemt en de andere de easy way neemt om easy money te verdienen. de 1 doet het uit financieel besef en de ander doet het omdat hij er een ontzettende andrenaline stoot van krijgt als een zaaltje vol heeft.
Als je inderdaad zo gaat denken dan heb je inderdaad enkel maar feestjes met Spider, Katana, Tiesto, AvB en de rest van de standaard naampjes. Dit soort feestjes zouden juist vaker moeten worden bezocht. Ben ook weer met Addiction bezig en daar komt ook weer veel talent op te staan. Het is een risico wat je neemt maar wel veel leuker. Bewust geen super bekende dj's. Geef de nieuwe talenten een kans om te groeien want zo vaak draaien ze ook weer niet. |
|
|
| empire |
New Wave ik ben het totaal met je eens
ik vind zelfs dat talenten zoals Menno, Leon enz. het beter doen dan de gemiddelde bekende dj.
Maar het draait niet om ons!
Een club moet toch vol zijn anders houden de feesten van zelf een keer op!
**je lokt de mensen met iets bekends en daardoor heb je een mooi publiek ook voor de onbekendere dj's** |
|
|
| New Wave |
| Ze zullen het gaan meemaken.:) Het is ook een kwestie van goed adverteren. Flyeren bij andere feesten, internet enzenzenz Mondopmond reclame. Wie weet is het te groot, ze zullen de eerste niet zijn. Het is kwestie van interesse winnen. 2 jaar geleden hadden mensen van hie rok een redelijk grote locatie aangehouden en daar kwamen niet veel mensen op af...echter, het was een zeer gezellig feestje (als ik de berichten hier mocht geloven) |
|
|
| bloesem |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ze zullen het gaan meemaken.:) Het is ook een kwestie van goed adverteren. Flyeren bij andere feesten, internet enzenzenz Mondopmond reclame. |
ben druk bezig met die MOM reclame... ;)
Heerlijke feestjes van Menno!!
En de Asta is gewoon een relaxte tent, nothing more, nothing less... |
|
|
| moogwai |
Line-up ziet er weer interessant uit!
| quote: | Originally posted by bloesem
Jacqueline is de naam.
;) |
Leuk dat je hier nu ook zit :) |
|
|
| bloesem |
| quote: | Originally posted by moogwai
Line-up ziet er weer interessant uit!
Leuk dat je hier nu ook zit :) |
Ach ja, soort van ovrijwillige, maar zeker geen onaangename, overloop ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
die mannen he :whip: (if you know what i mean) |
Dussss-uhhhh ge komt ook, Domi ?!? :D
@ Bloesem: welkom bij de club van (Menno's) spamsletjes zou ik zeggen! :cool: |
|
|
| Kelly* |
^^ veel te veel posts om te lezen.....
AANWEZIG!
en da was alles wak te zeggen had... ;)
Sie joe deir NLTAers :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dussss-uhhhh ge komt ook, Domi ?!? :D
@ Bloesem: welkom bij de club van (Menno's) spamsletjes zou ik zeggen! :cool: |
I try, maar er vind ons iemand te oud :( |
|
|
| Kelly* |
| you're never to old to be a Menno-spamslet.... |
|
|
|
|