|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by jp
Daarom lijkt het me verstandig een tweede zaal te openen, de zogenaamde Intuition Hardstyle Area met gratis toegang voor de ladies. Natuurlijk kan je overwegen een soort Famous area te maken maar dat trekt de verkeerde soort vrouwen aan. Het soort dat uitgestrekt op de vloer ligt van een overdosis GHB is alleen aan het einde van de avond handig. Nee, de speed en xtc gebruikende hardstyle bitch zal de hele avond al springend door het pand haar heerlijke kontje tentoonspreiden. Effe een half uur springen en dan 30 minuten spacen op de trancy sounds. Natuurlijk zal ze niet weten wie er draaien, maar dat is des te beter. Met de gedachte dat de hardstyle DJ's allemaal afgelikte boterhammen zijn, en die in de trance zaal geen enkele waarde voor haar hebben, storten de bitches zich volledig op het aanwezige mannelijke publiek. Maar goed, die nerds van trance.org en ETN.nu maken geen enkele kans. Nee, ze willen ervaren mannen, het liefst die van tranceaddict.com. Waarom? Tja ze zijn zelf ook addicts en soort zoekt soort. Met het oog op de lange nacht jumpen en spacen zal een kleine dosis Viagra geen overbodige luxe zijn. Kramp in de benen is niet erg maar de stoere rakker in je broer zal een andere stijfheid moeten kunnen vertonen. Gelukkig is dankzij het medium 'personal message' via de juiste kanalen van alles te bestellen. Intuition Spring Break Hardstyle Meets Trance 2006 Event zal uiteindelijk inslaan als een bom. |
trekt hardstyle vrouwen aan? OMG I had no idea |
|
|
| jp |
| Kom eens naar Defqon One :D |
|
|
| Pedro Sombra |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Superfeestje!
Orkidea's warm-up set was heerlijk en Andy draaide ook zoals verwacht!
Alleen erg jammer van die set van Airbase, mister uplifting trance himself, toch? Saaie, nietszeggende tech herrie was het, heb nog nooit zo stilgestaan op een intuition feestje dat laatste uurtje :nervous: |
Helemaal mee eens......
De toppers waren toch wel Jonas en Menno hoor! :stongue:
Airbase, tsja..... Inderdaad jammer. Zijn volume was ook zoooo hard (volume), dat ik moeite had om de tracks van elkaar te onderscheiden. Of zou dat de ouderdom zijn geweest? :toothless |
|
|
| moogwai |
Erg goed feest!
Werd erg lekker gedraaid en de sfeer zat er goed in. Zat de laatste tijd meer in de progressive, maar heb vannacht toch weer een paar erg vette trancers gehoord. Geweldig ook het enthousiasme van Menno en Jonas :) De techtrance van Airbase kon mij ook niet boeien.
| quote: | Originally posted by jp
Daarom lijkt het me verstandig een tweede zaal te openen, de zogenaamde Intuition Hardstyle Area met gratis toegang voor de ladies. Natuurlijk kan je overwegen een soort Famous area te maken maar dat trekt de verkeerde soort vrouwen aan. Het soort dat uitgestrekt op de vloer ligt van een overdosis GHB is alleen aan het einde van de avond handig. Nee, de speed en xtc gebruikende hardstyle bitch zal de hele avond al springend door het pand haar heerlijke kontje tentoonspreiden. Effe een half uur springen en dan 30 minuten spacen op de trancy sounds. Natuurlijk zal ze niet weten wie er draaien, maar dat is des te beter. Met de gedachte dat de hardstyle DJ's allemaal afgelikte boterhammen zijn, en die in de trance zaal geen enkele waarde voor haar hebben, storten de bitches zich volledig op het aanwezige mannelijke publiek. Maar goed, die nerds van trance.org en ETN.nu maken geen enkele kans. Nee, ze willen ervaren mannen, het liefst die van tranceaddict.com. Waarom? Tja ze zijn zelf ook addicts en soort zoekt soort. Met het oog op de lange nacht jumpen en spacen zal een kleine dosis Viagra geen overbodige luxe zijn. Kramp in de benen is niet erg maar de stoere rakker in je broer zal een andere stijfheid moeten kunnen vertonen. Gelukkig is dankzij het medium 'personal message' via de juiste kanalen van alles te bestellen. Intuition Spring Break Hardstyle Meets Trance 2006 Event zal uiteindelijk inslaan als een bom. |
:p |
|
|
| Loraine |
:D WAT EEN FEEEST (lees: reunie) !!! :D
Kga eerst ff paar dagen zwaar verder teren op de adrenaline-serotonine kicksu :toothless
Was me dit toch ff een "wrecking season kick-off weekend"....allejezus zeg :wtf:
Wat hoorde ik trouwens ? Is de Asta nu voor 2 weken gesloten vanwege de gigantische dansvloer schade die ontstaan is afgelopen zaterdagnacht ?! :toothless :toothless
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Roger |
de aanwezigheid van menno en steur achter de daaiende tafels was toch wel erg aangenaam:o
klasse heren:thepirate |
|
|
| @win |
Fijn feestje gehad dat zoals verwacht (voor mij in ieder geval) pas laat op gang kwam. Pas toen Menno en Jonas achter de decks kropen begon de feeststemming bij mij toe te slaan. Wat een geweldige set zeg! Geen geouwehoer maar gewoon uplifting trance! Een ook Airbase draaide een fijn setje, lekker knallen doe je pas op het einde van een avond, mooi getimed :)
En over parkeerproblemen zal ik het hier maar niet hebben...:rolleyes: |
|
|
| Freezel |
| Lijkt me een goed plan Ed ;) |
|
|
| dancetherapy |

Andy Moor behind the wheels of plastic
Wat een feest! :crazy: Met dank aan mijn Bob, ik kon mooi wat Smirnoffjes achterover kantelen terwijl ik stond te genieten van de muziek. Toppers deze avond waren zeker Menno en Jonas! Hulde!
Mijn foto's staan op http://www.sirsmirnoff.tk |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by @win
En over parkeerproblemen zal ik het hier maar niet hebben...:rolleyes: |
Parkeren is nooit een probleem als je je auto in de Pleingarage neerzet. |
|
|
| jp |
Gratis op het Lange Voorhout :D
Wel erg koud buiten :( |
|
|
| @win |
| Volgende keer kijk ik inderdaad eerst even waar je kunt parkeren. Grote markt is zeker geen goede optie... |
|
|
|
|