|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Wat is dat nou voor een drogreden? :mad: |
Ik heb veel respect voor jullie, vind het leuk dat jullie gaan maar er moet gewoon iemand zijn die eens niet komt.:o |
|
|
| jp |
Wat zeik je nou man? Drop een pil of twee en laat je gaan. Effe een uurtje spacen en alle trance lijkt op techno. Zwakkeling :mad:
Booooooh :whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik hou gewoon niet van trance. :o |
Ik meen toch echt dat dit forum NLTRANCEADDICT heet ?! :whip:
:tongue2 New Wave....niet zo tegendraads zijn...gewoon komen dus ! :disbelief |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Loraine
:tongue2 New Wave....niet zo tegendraads zijn...gewoon komen dus ! :disbelief |
Ja, huphup Tim, lekker trensen! |
|
|
| jp |
| Je hoeft echt niet van trance te houden om hier te posten hoor. Het gaat toch om EDM in het algemeen? |
|
|
| Loraine |
| Gelukkig maar, anders zou het wel heel erg 'OMG OMG OMG Tiësto/Armin [fill in jurself] is my Number 1 GOD....OMG OMG I'll die' zijn, toch ? |
|
|
| jp |
| Wil je Armin en Tiesto ajb niet in één adem noemen :nervous: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Wil je Armin en Tiesto ajb niet in één adem noemen :nervous: |
oki
Armin
en
of
Tiësto
[fill in who's jur GOD jurself] |
|
|
| Siesta |
lijkt me echt een nerd feest dit :o
anyways ik kom niet :nervous: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Siesta
lijkt me echt een nerd feest dit :o
anyways ik kom niet :nervous: |
Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 :D |
|
|
| Muppy |
[pf-mode]
aanwazig
[/pf-mode]
:o |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Zeik niet er komen genoeg mooie vrouwen op af. In ieder geval 2 :D |
vrouwen kunnen ook nerds zijn :o
pics or stfu :D |
|
|
|
|