|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Neem je kroepoek voor me mee? |
|
|
| Unique2701 |
wel als jij coke meebrengt :p
AIVD: dit was maar een grapje!!! |
|
|
| jp |
| Ja zeg het is al besteld :whip: |
|
|
| @win |
| Wordt gezellig! :cool: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by @win
Wordt gezellig! :cool: |
Zeker
Tot vanavond! |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Ik ben zo enorm gesloopt, geen totaal geen stem meer dus dat gaat leuk worden vanavond :D
Wel een enorme zin! |
|
|
| M_Peror |
| Onwijs veel zin! Veel te lang geleden dat ik op een goed feest ben geweest. Tot vanavond allemaal! :D |
|
|
| HardKiller |
Gaat een leuk feestje worden :D
Ben benieuwd naar Andy Moor |
|
|
| dancetherapy |
| Tot straks! :cool: |
|
|
| ZZandirt |
| whish you all a good night... ikke moet helaas overslaan, heute. lees graag na afloop hoe ut was.. |
|
|
| jesteraver |
| I am tuned in! (sorry for not speaking dutch, havent learnt it yet) |
|
|
|
|