|
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
de 2de thread dan maar, de andere werd verstoord door een paar andere "mensen":rolleyes:
ik zou er wel een timetable en een plattegrond bij willen doen, maar dat gaat helaas niet, want die bestaat nog niet.
Wie gaat er allemaal?? Ik en WvG zijn van de partij in ieder geval
mzzl Blik |
|
|
| Ruben_Dubbink |
daar wachtte ik eigenlijk ook op (plattegrond),
maar goed, die zal binnenkort wel verschijnen.
Ik ben ook zekers van de partij!
(en KolkieWolkie ook neem ik aan? BTW, ga je je haar weer groen spuiten? Staat misschien wel leuk op dat zwarte TA T-Shirt! :D )
GreetZ RubDub |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben van de partij, zou dan mn eerste meeting worden :) |
|
|
| John |
ik ben der ook als ik em niet misloop...
misschien trouwens ook niet, want ik kan me best voorstellen dat lindsey geen zin heb om mee te gaan..en als pat of anne dan ook ni mee wil lopen moetik alleen gaan zoeken en daar hebbik dan weer ni zon zin in..
naja ik zie wel, als mn TA shirtje der is doek die wel aan :D:)
de mzzzzzls |
|
|
| Flipper01 |
Ik ben d'r ook zekers bij!!
Ik weet niet of er weer een Twix talentroom zal staan, want dan kunnen we daar mooi meeten! Ging de vorige keer TE ook goed!!
Maar we moeten maar ff afwachten of er een plattegrond wordt vrijgegeven! |
|
|
| moogwai |
| Ik ben er ook zeker bij in Utrecht.. gisteren de kaartjes opgehaald.. :) |
|
|
| HaZZa |
K de lijst als volgt:
Blik
WvG
RubDub
TranceFool
J0hn
Flipper01
Moogwai
Ik wil zelf graag heen, maar weet ut nog niet zeker, dus dat horen jullie wel.
mzzls |
|
|
| M5 |
ja ik ben ook van de partij...maandag ff kaartjes halen!!
:cool: |
|
|
| Little Theseus |
Hu?
Oja, ik ben er uiteraard ook weer, misschien iets minder opvallend dan innercity, misschien zelfs meer, dat zie ik dan wel weer. Tijd om mn bed in te gaan :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Hu?
Oja, ik ben er uiteraard ook weer, misschien iets minder opvallend dan innercity, misschien zelfs meer, dat zie ik dan wel weer. Tijd om mn bed in te gaan :) |
Hehe, ja een shirt met allemaal CD's erop zouk ook nie meer doen :p |
|
|
| -=WVG=- |
| Ole, ik ben ook op TE zoals hier al opgemerkt is, maar ik wilde nog gewoon ff mn DD-sig laten zien ;) |
|
|
|
|