return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Als er mensen zijn die vantevoren nog willen meeten (hapje snacken ofzo).....je weet me te vinden :)
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als er mensen zijn die vantevoren nog willen meeten (hapje snacken ofzo).....je weet me te vinden :)


Pre-party bij Miss P!!! :eyes:

Geef je ook een TA-afterparty??
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als er mensen zijn die vantevoren nog willen meeten (hapje snacken ofzo).....je weet me te vinden :)


ehh nee, dat weet ik nie
Miss Proximus
Heren, Heren.....ik woon in Leeuwarden..dus een party bij mij is vrij onmogelijk....maar ik dacht meer aan vantevoren afspreken (Alpha..jij snap t toch :))
Dj Alpha
Gewoon al vroeg afspreken op centraal ofzo en met zn allen gaan eten. Das lache :) En vervolgens lekker feesten met de hele clan ofzo.. We zien t allemaal wel.. :)
Flipper01
Dit las ik net op t Id&T forum:
MAINSTAGE
21:00 Alex Morph
22:30 Jean
1:00 Rank 1 live
1:30 Blank & Jones
3:00 Johan Gielen
5:00 Cosmic Gate

CLUBTRANCE
23:00 Mark van Dale
1:00 Bart Claessen ( producer Barthezz)
3:00 Jurgen
5:00 Pronti & Kalmani

HARDTRANCE
22:00 Yves de Ruyter
0:00 Dumonde
2:00 Kai Tracid
4:00 Bas & Ram
5:30 Francois

Kunnen we alvast gaan bedenken hoe laat we willen meeten..
LightForce
Als die tijden kloppen moet ik toch maar een een indeling maken.

Denk dat die er voor mij er als volgt uit gaat zien:

23:00 binnen komen
23:30 Yves de Ruyter ff luisteren ;)
0:00 Dumonde
1:30 Blank & Jones
3:00 Kai Tracid
4:00 Johan Gielen
5:00 Cosmic Gate mee pakken

Ik denk dat ik hem zo maar eens indeel. :)
Ruben_Dubbink
lijkt me dat we het beste tegen een uur of 12 kunnen meeten.
Om 0.00 uur begint Dumonde wel, maar daar moet toch wel een plekje voor de meeting tussenkunnen?
Tegen 12-en zijn de meesten nog redelijk nuchter (en niet onder invloed van pillen)??

Zijn er luitjes die zich hier niet in kunnen vinden?
Nu nog wachten op het floorplan.......

GreetZ RubDub
Flipper01
0:00 uur lijkt mij ook een mooie tijd, dan zullen de meeste wel binnen zijn en ook nog redelijk nuchter..
We wachten wel ff tot het floorplan er is zodat we de beste plek kunnen bepalen..
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Flipper01
Dit las ik net op t Id&T forum:
MAINSTAGE
21:00 Alex Morph
22:30 Jean
1:00 Rank 1 live



AI AI AI AI AI

TWEE EN EEN HALLUF UUR JEAN:eyes: :eyes: :eyes:

pfff, blij dat er dit jaar alternatieven zijn..:)

bij de weg: die alex morph zegt mij zo niets 2b honest, ken iemand daar ff wat over vertellen (lees: is het ook de moeite om 21.00 aanwezig te wezen??:conf: :conf: :conf: ==>> 22.00 wil me namelijk yves zien :) :) en dus zal ik die vent voor de tijd moeten zien of niet...das dus de vraag

greetz kolkiewolkie

Blik
om 12 uur wil ik toch wel zeker binnen zijn, als het kan zelfs eerder

12 uur vind ik eigenlijk ook wel een goeie tijd voor de meeting, dan is iedereen er denk ik wel

jammer dat rank-1 maar halfuur uur is :(
Dj Alpha
Ik zie t allemaal wel als ik daar ben, ik sta te dansen daaro waar de muziek goed is. Stel dat Kay Tracid nou bijzonder kut zou draaien daar ga ik dan tog niet blijven staan, dan ga ik wel touren :)
Ik denk dat ik bijna elke dj wel te horen krijg daaro, ik huppel maar wat rond :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement