|
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
hmmmm..duurt lang :)
misschien anders maar bij de camel stand? :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
hmmmm..duurt lang :)
misschien anders maar bij de camel stand? :) |
Dat is idd ook een herkenbaar punt, maar er zal waarschijnlijk wel een soort chill-out area komen, dat zou ook een mooie plaats zijn!
Eerst de plattegrond maar ff afwachten.. |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
misschien anders maar bij de camel stand? :) |
Grote kans dat er meerdere camelstands staan :sadgreen: |
|
|
| Dj Alpha |
zullen we anders gewoon in de jaarbeurs afspreken? :rolleyes:
okee nu ff serieus, k zal t nie weten ze mogen wel es opschieten met dat floorplan gedoe.. anders wordt idd telefoonboom whehehe..
of erges midden in de zaal afspreken hehehe :D |
|
|
| TranceFool |
| waar blijft die kaart grrrrr :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
waar blijft die kaart grrrrr :p |
ach nog tijd zat... eerst maar eens carnaval vieren :clown: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by moogwai
ach nog tijd zat... eerst maar eens carnaval vieren :clown: |
En Rosenmontagsrave :p :p :p :p |
|
|
| Dj Alpha |
| en pasen en pinksteren op 1 dag... |
|
|
| tijs08 |
Ik ben ook van de partij!!!
kaart komt vast wel op tijd.. en de meeting op DD was zeer geslaagd en volgens mij komen er op TA weer een hoop die ik nog niet heb gemeet (en niet meer herinner...) dus dat word ook weer lache!!
greetzzzz |
|
|
| Marco Harleman |
| Jesssssssssssssss gisteren de bevestiging gekregen, dat ik ook meekan. Ga namelijk vrijdags, de vrachtwagen laden, naar Utrecht, overenachten in een goed hotel met ontbijt, opbouwen van alle stands en banners in de jaarbeurs, weer goed eten en ff slapen, en entree via de vip room zonder kaartjes heh heh en lekker de hele avond gratis rondstuiteren, een beetje backstage kijken noem maar op. Lijkt me echt supergaaf. Kan niet tot het eind om 7 uur blijven. We slapen namelijk weer in dat hotel, en we moeten er alweer op tijd uit om alles af te breken. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. |
|
|
| kolkiewolkie |
WWWOOOOOEEEEEEEEIIIII
dat zijn er al 15 ofzo... verwacht eigenlijk dat glaniskanis en bellie er ook wel zullen zijn....
die 15 daar komen nog foreigners bij natuurlijk :)
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Miss Proximus |
wie er nu gaan:
NLTA
BeLLiE
Trancefool
Blik
Kolkiewolkie
Rub_Dub
John
Flipper01
Mr. Marcello
Moogwai
Remy D
M5
Little Theseus
WvG
Dr. Kuipers
dj Alpha
High_NRG
Lightforce
Marco Harleman
tijs08
Miss Proximus
Antiphus
Foreign TA
Spad
Volksjoolz
Coup
Jimmy
Gaby + friend
C-naptik
Lytchix
LoginZ
o
_greggy_
marco.v + brother
:)
joepie!! :) |
|
|
|
|