|
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
0.00 uur, Chillout, bij de tribunes....HOPPA geregeld :D |
Op zich een goed idee, maar zijn er ook tribunes? ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Oei Oei tribunes...
Doet me weer denken aan de Heineken Music hall en TIESTO!!!!!
|PeTrUs| says: *Woeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Maar ik kom niet haha. Ik sla na de slechte ervaring in Heerenveen dit feestje maar over.
Ik hoop dat jullie net zo'n vette avond hebben als ik vorige week in de HMH met tijsje!!
GReeTZ |
|
|
| Miss Proximus |
Komt er ook iemand van jullie welles op de id&t site?
nieuwtje: er komt een filmpremière in de chillout. vorig jaar was er ook film. met tribunes ertegenover. dus nu ook tribunes en anders wel stoelen.....dus....klaar :D |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat ik die kaart maar es alvast heel goed uit mn kop ga leren :p |
|
|
| M5 |
meeting plek lijkt me uitstekende plek...
gewoon als je zaal 1 in komt lopen aan het begin van de rechterbar...makkie dus..:)
enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people
:whip: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Komt er ook iemand van jullie welles op de id&t site?
nieuwtje: er komt een filmpremière in de chillout. vorig jaar was er ook film. met tribunes ertegenover. dus nu ook tribunes en anders wel stoelen.....dus....klaar :D |
GOED PLAN!!
We spreken om 0:00 uur af voor of op de tribunes bij de Filmzaal
Check de map:
:D :D :D :D |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik denk dat ik die kaart maar es alvast heel goed uit mn kop ga leren :p |
Uit je hoofd leren zal niet nodig zijn, je krijgt de floorplan ook nog 's mooi bij binnenkomst uitgedeeld... Hoef je alleen het getalletje '8' te onthouden en je kunt jezelf er zo naartoe navigeren :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Obi
Uit je hoofd leren zal niet nodig zijn, je krijgt de floorplan ook nog 's mooi bij binnenkomst uitgedeeld... Hoef je alleen het getalletje '8' te onthouden en je kunt jezelf er zo naartoe navigeren :) |
Helemaal gratizz.... zo zo :D
en wies btw die schone dame in je Avatar eigenlijk?? |
|
|
| M5 |
hmm waarom heb ik het gevoel dat ik ook deze meeting ga mislopen...
cinema is natuurlijk asociaal groot , en erg donker.....dusse ik voel hem al aankomen...
1ste plek leek me veel beterrr.. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people
:whip: |
whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg.. |
|
|
| mansie |
TRANCE ENERGY Daar is ie dan weer. Een vet feest in Utreg. Lekker dichtbij, kan gewoon naar huis kruipen. Wel jammer dat Marco V of Armin er niet bij zijn.
Voor dit weekend zou ik vast zeggen: Alaaf, het is weer Carnaval. Je gewoon ff een beetje laten vol lopen... Dan maakt het ook niet uit of het Kl*t* muziek is. Maar volgend weekend is het weer spacen !!
Helaas geen 40.000 party-people, maar slecht 30.000, dankzij Burgermeester Brouwer. Het zou te gevaarlijk zijn???
Zijn er van die gevaarlijke mensen dan?? :conf:
Ik zie wel een hoop mensen die via dit forum proberen samen te scholen een bepaalde lokatie... :p
Ik zou maar uitkijken als ik jullie was, zo heb je de BvD achter jullie aan... :toothless
Maar goed. CU in a week. Energy, Trance Ernergy 2002 !!! Yes.
Mansie |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg.. |
Ik dacht dat we geen zinloze posts meer zouden neerzetten, en vooral niet van dat irri offtopic gedoe :rolleyes: dat betekent dus dat als je niet naar TE gaat dat je dan maar ergens anders gaat posten:o
anyway, we komen met alle niet-Nderlandse TA's ook wel langs wippen :) Het kaartje staat al op m'n forumpje :) Dan snappen zij ook wat de wensen zijn enzo :) |
|
|
|
|