return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Ik ben er zekerz bij deze keer, vorige keer gemist helaas, doe mijn TA shirt aan dus zal iedereen zekerz wel tegen komen :)
Kaarten gister gehaald :)
kolkiewolkie
me zal er ook wezen, en me is het herkennen aan het ta-longsleeve, oeps, die heeft iedereen aan natuurlijk...

greetz kolkiewolkie
M5
quote:
Originally posted by M5
ja ik ben ook van de partij...maandag ff kaartjes halen!!

:cool:



kaartjes zijn binnen...heb ze voor het eerst op het postkantoor eens gehaald.....8.00 gulden servicekosten...:whip: WTF! afzetterij!!!
Flipper01
quote:
Originally posted by M5
kaartjes zijn binnen...heb ze voor het eerst op het postkantoor eens gehaald.....8.00 gulden servicekosten...:whip: WTF! afzetterij!!!


Hehe ik heb ze voor het eerst maar bij de freerecordshop gehaald!! Krijg je tenminste mooie kaartjes!! :p
Dj Alpha
Nou ik heb mn kaartje ook gehaald duz ik kom ook gezellig :)
Word een leuke meeting geloof ik.
Ik trek natuurlijk ook mn TA shirt aan, degene zonder worden officieel afgeschildert als TA p00t ;) j/k :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Nou ik heb mn kaartje ook gehaald duz ik kom ook gezellig :)
Word een leuke meeting geloof ik.
Ik trek natuurlijk ook mn TA shirt aan, degene zonder worden officieel afgeschildert als TA p00t ;) j/k :D

Haha lol Alpha, trouwens Arjen gaat waarschijnlijk ook naar TE (weetje wel die knakker die je kent van vakantie:p)

De site is ook online :):

http://trance-energy.id-t.com
Dj Alpha
quote:
Originally posted by TranceFool

Haha lol Alpha, trouwens Arjen gaat waarschijnlijk ook naar TE (weetje wel die knakker die je kent van vakantie:p)

De site is ook online :):

http://trance-energy.id-t.com


oow das helemaal lache, zal m meteen es gaan stalken op msn :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik trek natuurlijk ook mn TA shirt aan, degene zonder worden officieel afgeschildert als TA p00t ;) j/k :D


Ik weet denk ik al welke meeting ik moet ontlopen op TE :rolleyes:

:p
!_PeTrUs_!
Ik hooop dat jullie zwaar uit je bolletje gaan van het het TE theme nr: Svenson & Gielen - We know what you did

GReeTZ
HiGH_NrG
/me is ook van de partij...kreeg hier bijna de laatste kaartjes mee :D

Dj Alpha
dat wordt een leuke meeting volgesmij
(helemaal als ik dat chickie hiero mee kan krijgen ;))
HaZZa
Ja wordt em waarschijnlijk tog niet voor mij dit keer...
Kameraad heeft net gemeld dat ie nie mee gaat...
Misschien dat ik met lui van mn kazerna heen ga, maar dat zien we dan wel. Ik kan nix zeker zeggen... veel plezier daar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement