return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
John
ishet nou bij de '8' of bij et pijltje of bij de tribunes of in de chillout of in zaal 2:D???:conf:
Ruben_Dubbink
als ik het goed begrijp is het bij punt 8, bij de bioscoop. Toch??

GreetZ RubDub
Miss Proximus
vind ik wel :)

punt 8 heeft tenminste een handig kaartje :)
John
oke dan gak naar punt 8, mensen die me niet willen zien moete dus niet naar punt 8 komen :D en het was om 0.00 u toch? wel jammer dat ik dan et begin van dumonde mis.. want om 1u wil iedereen weer rank 1 zien dus dan wordt et maar kort dumonde, maar je meot er wat voor over hebben om je mede TA's IRL te zien :)
de mzzzzls tot 16 feb :)
Dr. Kuipers
Opzich wel een goeie plek bij die videowalls.
Zal er deze keer wel zijn, de vorige gemist doordat ik aan het stampen was op Judge Jules :p
Maybe neem ik nog wat chickies mee, maar dat zien jullie dan wel weer :p.
Zal om 0.00 uur bij punt 8 zijn!
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk


whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg..


haha ja :)

vanavond neem ik andere meej henkie...wat frissere...!!
TranceFool
Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens :p) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....:stongue:
M5
ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..

Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by TranceFool
Das allemaal wel leuk en aardig maar hoe breed is die zaal wel nie???? (ik heb geen idee trouwens :p) Ik bedoel gaan we in et midden staan of.....:stongue:


Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden :p
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!
TranceFool
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Daarvoor zijn de TA-shirts uitgevonden :p
Je ziet iedereen zo in die paars/groene outfit!

ja huh flappie :p, maar ik heb geen zin om een kwartier te gaan lopen zoeken of ik in et donker een TA-shirt zie :)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by M5
ja vind ik ook een beetje raar...volgens mij is het vet groot daaro..



snelcursus lezen:

open je ogen.....doe je gulp dicht dan wordt je ook niet afgeleid...richt je ogen op het beeldscherm, lees van links naar rechts en probeer de informatie goed op te nemen zodat je begrijpt wat er staat... :p

bij de cinema is dus een tribune o.i.d daar spreken we af om 0.00 uur. het is daar aanzienlijk rustiger dan in de MAIN en je kunt ook relaxed nog wat lullen enzo. bovendien is het daar lichter en kun je elkaar dus makkelijker herkennen :)


quote:
Originally posted by M5
Ltheseus heeft een mooie plek aangewezen ensow..en ineens wordt er een andere plek geregeld door een paar lui....zonder overleg eigenlijk met Ltheseus..


als Thees het er niet mee eens is dan kan ie dat ook zeggen toch? ik heb m nog niet weer teruggezien! (waar ben je......!)

maar als jij liever in de main gaat meeten, dan "be my guest" :) ik kom jou toch wel ergens vooraan tegen :)
M5
OW als het daar lichter is dan moet het lukken...:)

enne...ik herinner me ineens dat ik je GSM nog heb..dusse komt wel goed! ik vind het wel :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement