|
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| John |
| ik ben der gewoon om 9u al denk ik, betaal niet voor niets 37 euro :D :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
39,08 hiero :o
ennu ff offtopic......kolkie.....in je sig staat exciting..dat moet excitement zijn dacht ik :) "Thrill of Excitement" of gewoon "they both are exciting" :)
maarre......ik doe mee met alpha...lekker strûnen :) beetje alles af...en ik ben er waarschijnlijk al vroeg want die engelsen willen nix missen :) daar beginnen de feesten ook om 9 uur, maar dan MOET ook iedereen voor half 12 binnen zijn lol :) |
|
|
| Little Theseus |
Was het al algemeen bekend dat het uitverkocht is? Nee? Nu wel dan!
Vandaag ff bij de ticketservice gevraagd of er nog kaarten waren. Is dus uitverkocht, maar misschien dat er bij de normale voorverkoopadressen nog wel kaarten zijn; is vaak wel het geval.
| quote: | | betaal niet voor niets 37 euro |
Jullie mogen blij zijn, voor die prijzen zul je het nu iig echt niet meer hoeven proberen aan kaarten te komen |
|
|
| Little Theseus |
Kheb trouwens een picture gevonden van de Jaarbeurs, maar ik weet niet precies wat welke hal is.
Mede omdat er waarschijnlijk net als bij de laatste TE ook geen plattegrond was doe ik dit alvast.
Commentaar is dus welkom, als ik hem uiteindelijk neerzet maak ik die wel beter leesbaar :D
Volgens mij is de hal waar het pijltje is de grootste hal maar het kan ook de garderobe zijn :D |
|
|
| Gaby |
Hi guys! :) Could you pls translate the map post?
See ya soooooooooooooooooon! Party!!!!
Proxi: I promise to mess you my mob nr as soon as I get on the ICQ. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ID&T have revealed the timetable for Trance Energy,
if the floorplan of the Jaarbeurs is ready, we'll set a place for the meeting. The time of the meeting is round 0.00.
See ya there!
GreetZ RubDub |
|
|
| moogwai |
Tijdschema is wel aardig.. alleen tussen 1 en 3 is het kiezen tussen
Dumonde, Blank & Jones, Kai Tracid en Rank 1 :)
Maar was het tijdschema bij de vorige Te ook niet anders als gepland??? Klubbheads begonnen later... Judge en Scott volgens mij ook omgewisseld
Dus ik zie wel.. keus zat in ieder geval. |
|
|
| DJ_Siesta |
GRRRRRRRRRRRRr, als ik dit zo hoor. damn dan zouk er ook zo graaaag heen willen, potverdorie,
veel plezier mensen |
|
|
| John |
little thesus, als ik et goed begrijp komt er dus nog een iets duidelijkere plattegrond of niet? ik ben nml zo debiel om met een duidelijke plattegrond (ic) de meeting te missen...:D
hope i wont miss this one, maar dat moet wel goedkomen in als mn TA tshirtje der is:) :)
anywees ik ga weer leren..[offtopic]kut-tentamens..:whip:grrr:whip: /me heeft er al 1 verneukt w00t, scheikunde sux[/offtopic] |
|
|
| Miss Proximus |
een officiele plattegrond komt er zeker niet meer?
dan moeten we maar een telefoonboom opzetten :D lol |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
een officiele plattegrond komt er zeker niet meer?
dan moeten we maar een telefoonboom opzetten :D lol |
Daar ben ik ook bang voor...
Ik denk dat we gewoon weer bij de Twix Talentroom voor de DJ gaan meeten!!
Tenminste, ik hoop dat er een Talentroom komt. Zo moeilijk moet t voor ID&T toch niet zijn om een plattegrondje te maken..:rolleyes:
Misschien dat Obi zou kunnen helpen, wie weet, weet hij wat meer |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik heb Obi ff gemailt op z'n ID&T adres,
hopen dat ie snel reageerd...
GreetZ RubDub
hieronder z'n reactie:
Yo Ruben,
Er wordt nu gewerkt aan een plattegrond van Trance Energy. Zodra deze af is zal het op de site van Trance Energy verschijnen. Dan kunnen jullie makkelijk een plaats afspreken om te meeten.
Er is dit keer géén Twix Talentroom.. Voor de volgende evenementen weet ik het nog niet.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Vriendelijke groeten, Ibo. |
|
|
|
|