| Shahar |
| quote: | Originally posted by SPL
חיבור מיותר לחלוטין .. איך שעובדים על אנשים מתי כבר יוצא לך לנצל את כל רוחב הפס?
עדיף להשקיע יותר ב UPLOAD |
בתור מה אתה אומר שהוא מיותר?
אתה לא יודע מה אני עושה במחשב
אתה לא יודע כמה
UPLOAD
וכמה
DOWNLOAD
אני עושה ביום
ולאיזה מטרות
תהיה בטוח שאני יודע למה לקחתי חבילה כזאת :D
ושוב
מזה להשקיע יותר? אתה לא קונה את זה לפי משקל
יש חבילות
אם הייתי יכול לקחת
5mbit up\dn
הייתי עושה את זה
על תגובות כאלה אני באמת אומר לפעמים עדיף להיות בשקט ולא לדבר שטויות
| quote: | Originally posted by omergunr
פחחחח
ה PING
עדין מעפעפעפפעפען באירופה...
אבל בקטנההההה קיבלתי היום
WINDOS PRO X64 EDITON
המחשב סטטטטטטטטטטטטט מה זה סטטטטט אלוהים ישמוררררר
ועוד לפני זה חשבתי שהמחשב מהיר עכשיו הוא טססססססססססססססססססססססס חללית
:p :p |
שמע זאת הייתה התגובה הכי מעניינת בטרד
אני חייב שתתן לי הסבר קצר על הפינג באירופה
מה מעפן בו?
מה הפיגה באירופה בכלל?
מה לא אהבת?
ומה הבעיה איתו
הא ולפי מה נקבע הפינג...לפי מה אתה מודד מה מעפן ומה לא? יש לזה משהו ממוצע? באמת מעניין אותי מה שכתבת פה |
|
|