return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
5mbit קניתי חיבור
View this Thread in Original format
Shahar
רק היום ידעתי שיש חיבור כזה
אז קניתי אותו
הורדה 600קיי בערך
שליחה 31
חיבור חזקקק רצח
epsilon1
מה מחיר התענוג?
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
מה מחיר התענוג?


אין לי מושג..הבאתי להם תת"ז של אבא שלי ואת הויזה וזהו
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
אין לי מושג..הבאתי להם תת"ז של אבא שלי ואת הויזה וזהו


החיים הטובים...אולי תתרום לבני מעמד הביניים?
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
החיים הטובים...אולי תתרום לבני מעמד הביניים?


אין עלי גרוש אחי
Dj Alex (ISR)
תתחדש..
Shahar
תודה
זה חיבור עצבני אחושרמוטה
מזל שלפעמים משעמם לי בבסיס ואני מתקשר לבזק
:D
Segev
כן חופשי חזק רק אני הייתי הולך על החיבור של כבלים
שההורדה פחות מהירה אבל העלה מטורפת
הורדה של 250K העלה של 125K
ועם אתה רוצה לשפר עוד טיפה את המהירות שלך אתה יכול להוסיף ראוטר עם יש צורך בכלל חבר שלי מוריד על איזה 670..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
כן חופשי חזק רק אני הייתי הולך על החיבור של כבלים
שההורדה פחות מהירה אבל העלה מטורפת
הורדה של 250K העלה של 125K
ועם אתה רוצה לשפר עוד טיפה את המהירות שלך אתה יכול להוסיף ראוטר עם יש צורך בכלל חבר שלי מוריד על איזה 670..


אולי
125KBIT?
לא נראה לי שזה
KBYTE
SPL
חיבור מיותר לחלוטין .. איך שעובדים על אנשים מתי כבר יוצא לך לנצל את כל רוחב הפס?
עדיף להשקיע יותר ב UPLOAD

omergunr
פחחחח
ה PING
עדין מעפעפעפפעפען באירופה...

אבל בקטנההההה קיבלתי היום
WINDOS PRO X64 EDITON
המחשב סטטטטטטטטטטטטט מה זה סטטטטט אלוהים ישמוררררר
ועוד לפני זה חשבתי שהמחשב מהיר עכשיו הוא טססססססססססססססססססססססס חללית
:p :p
Shahar
quote:
Originally posted by SPL
חיבור מיותר לחלוטין .. איך שעובדים על אנשים מתי כבר יוצא לך לנצל את כל רוחב הפס?
עדיף להשקיע יותר ב UPLOAD


בתור מה אתה אומר שהוא מיותר?
אתה לא יודע מה אני עושה במחשב
אתה לא יודע כמה
UPLOAD
וכמה
DOWNLOAD
אני עושה ביום
ולאיזה מטרות
תהיה בטוח שאני יודע למה לקחתי חבילה כזאת :D
ושוב
מזה להשקיע יותר? אתה לא קונה את זה לפי משקל
יש חבילות
אם הייתי יכול לקחת
5mbit up\dn
הייתי עושה את זה
על תגובות כאלה אני באמת אומר לפעמים עדיף להיות בשקט ולא לדבר שטויות

quote:
Originally posted by omergunr
פחחחח
ה PING
עדין מעפעפעפפעפען באירופה...

אבל בקטנההההה קיבלתי היום
WINDOS PRO X64 EDITON
המחשב סטטטטטטטטטטטטט מה זה סטטטטט אלוהים ישמוררררר
ועוד לפני זה חשבתי שהמחשב מהיר עכשיו הוא טססססססססססססססססססססססס חללית
:p :p


שמע זאת הייתה התגובה הכי מעניינת בטרד
אני חייב שתתן לי הסבר קצר על הפינג באירופה
מה מעפן בו?
מה הפיגה באירופה בכלל?
מה לא אהבת?
ומה הבעיה איתו

הא ולפי מה נקבע הפינג...לפי מה אתה מודד מה מעפן ומה לא? יש לזה משהו ממוצע? באמת מעניין אותי מה שכתבת פה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement