return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
זה אני לא מבטיח

למרות שהסברתי לך שפשוט לפני השחרור תפסול מקצוע, זה לא בשמיים
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
זה אני לא מבטיח

למרות שהסברתי לך שפשוט לפני השחרור תפסול מקצוע, זה לא בשמיים


אי אפשר!
מה זה נראה לך קפצונים?
למה שיתנו לי לפסול?
מה אני יכול להגיד להם? שאחרי 3 שנים החלטתי שהמקצוע לא בשבילי?
גם אחרי שנתיים אי אפשר להחליט כזה דבר
אם זה היה אפשרי מלא אנשים היו עושים את זה אצלנו

לפי מה יחליטו לאיזה מקצועות מקצרים?

ד"א
אחד הנגדים אצלנו היה תורן אתמול
והוא ראה את החייל מאצלנו בחדר אוכל והוא אומר שהוא מתחרט על מה שעשה..

נקווה שאף אחד פה לא ינסה לקבל גימלים בדרכים כאלה למה זה כבר מסוכן
בעבר חבר שלי רצה לצלם פטורים שלי ולזייף
ואח שלי אמר לו שיש מק"ט ואפשר לדעת למי שייך הפטור

קיצור
עדיף לבוא לבסיס לעשות מה שצריך גם אם זה תורנות
במקום שבסוף יעלו על זה והעונש יהיה יותר כבד ממה שהיה צריך לעשות ברגיל
Sm0keMachine
quote:
למרות שהסברתי לך שפשוט לפני השחרור תפסול מקצוע, זה לא בשמיים


הלוואי והיה כזה פשוט לפסול מקצוע..הייתי כבר בחפש"ש עכשיו ;)
בכל מקרה - בקשר לגימלים באמת לא מומלץ לזייף מסמכים צבאיים..
אבל לכתוב מספר בטופס של המיון כמו שאילן אמר שהוא עשה, זה קלי קלות
ואני עשיתי את זה בעצמי מס' פעמים :rolleyes:
מומלץ... :)
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הלוואי והיה כזה פשוט לפסול מקצוע..הייתי כבר בחפש"ש עכשיו ;)
בכל מקרה - בקשר לגימלים באמת לא מומלץ לזייף מסמכים צבאיים..
אבל לכתוב מספר בטופס של המיון כמו שאילן אמר שהוא עשה, זה קלי קלות
ואני עשיתי את זה בעצמי מס' פעמים :rolleyes:
מומלץ... :)


לא מכיר את הטופס הזה
אבל וואלה אם עולים על זה?
אתה אף פעם לא יכול לדעת אם למפקד שך פתאום יבוא לשחק אותה בלש ולבדוק אם באמת קבלת תגימלים האלה
גם החייל אצלנו שעשה את זה לא חשב שדווקא אותו יבדקו
והנה טעות קטנה הפילה אותו
יגאל אמנם עשה את זה שבוע לפני השיחרור
עד שהיו בודקים ומגלים יכל לקחת שבועיים שלוש ואז לאף אחד כבר לא היה אכפת
למרות שאפשר לחקור אותו עד חצי שנה אחרי השיחרור
אבל לא מאמין שמישהו היה באמת רודף אחריו על זה

כל מקרה
לא שווה לנסות דברים כאלה כי אף פעם תלא יודע מה יעלה למפקד שך בראש פתאום
DjChook
יכול להיות שאני מדבר על פסילת מקצוע כאילו זה הדבר הכי קל בעולם
כי שרתתי ביחידת המחשבים שמטפלת בבקום =]
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
יכול להיות שאני מדבר על פסילת מקצוע כאילו זה הדבר הכי קל בעולם
כי שרתתי ביחידת המחשבים שמטפלת בבקום =]


בוא אני יסביר לך ככה
כדי לפסול מקצוע בצורה הכי פשוטה
פשוט להכשל במבחנים בקורס
אפילו שאומרים שבכל מקרה אתה תהיה במקצוע...בסוף כשתגיע לבסיס שיציבו אותך אתה תקבל תפקיד אחר..ברוב המקים עובד כללי

הדרך השניה זה לפסול מקצוע ממש בימים הראשונים שלך בבסיס

אבל לפסול מקצוע אחרי שאתה מלא זמן בתוכו זה בעיה ביחוד כשאתה עושה עבודה טובה..
כדי להוכיח שהמקצוע לא מתאים לך אתה צריך מההתחלה לעבוד גרוע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בוא אני יסביר לך ככה
כדי לפסול מקצוע בצורה הכי פשוטה
פשוט להכשל במבחנים בקורס
אפילו שאומרים שבכל מקרה אתה תהיה במקצוע...בסוף כשתגיע לבסיס שיציבו אותך אתה תקבל תפקיד אחר..ברוב המקים עובד כללי

הדרך השניה זה לפסול מקצוע ממש בימים הראשונים שלך בבסיס

אבל לפסול מקצוע אחרי שאתה מלא זמן בתוכו זה בעיה ביחוד כשאתה עושה עבודה טובה..
כדי להוכיח שהמקצוע לא מתאים לך אתה צריך מההתחלה לעבוד גרוע


או להפוך להיות לא כשיר לביצוע המקצוע :)
שחר..אתה יודע לשחק טוב מאוד
קבן יכול לעזור לך גם פה
דווקא ממך הייתי מצפה שתראה שזה אומנם לא פשוט למראית העין אבל אחרי שתשיג את זה יכול להיות שזה יראה לך כאילו שזה היה לא קשה מדי...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
או להפוך להיות לא כשיר לביצוע המקצוע :)
שחר..אתה יודע לשחק טוב מאוד
קבן יכול לעזור לך גם פה
דווקא ממך הייתי מצפה שתראה שזה אומנם לא פשוט למראית העין אבל אחרי שתשיג את זה יכול להיות שזה יראה לך כאילו שזה היה לא קשה מדי...


בגדול יש לי פטור לעבודה משרדית בלבד..כי יש לי פטור לכפכפים
ואחד הדברים הכי מסוכנים שיש זה להסתובב במחסן עם נעלי ספורט או כפכפים

הקטע שאני נהנה אצלנו
גם מהחברים גם מהמפקדים וגם מהתפקיד
אז אני עם נעלי ספורט ולא עם כפכפים

בגדול אם אני הולך למפקד יחידה ואומר לו על הפטור שלי הוא מעיף אותי לתפקיד אחר (שזה בעצם יחידה אחרת)...כי הנזק שיהיה עלי אם יפול עלי ציוד או משטח זה נזק יותר גדול מלהעביר אותי לתפקיד אחר
אבל אני מעדיף תפקיד כזה עם מפקדים כאלה וחברים כאלה ויציאות כאלה

אי אפשר לפסול מקצוע בצורה נורמלית כי כל החוות דעת עלי חיוביות פלוס..
איך אני יכול להוכיח שאני לא מרוצה מהמקצוע אבל עושה עבודה מצוינת?

אני מסתפק בזה שהמפקד שלי שיתף פעולה ואמר לרב שאני דתי
ורשם בדוח שאין לי חברים..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בגדול יש לי פטור לעבודה משרדית בלבד..כי יש לי פטור לכפכפים
ואחד הדברים הכי מסוכנים שיש זה להסתובב במחסן עם נעלי ספורט או כפכפים

הקטע שאני נהנה אצלנו
גם מהחברים גם מהמפקדים וגם מהתפקיד
אז אני עם נעלי ספורט ולא עם כפכפים

בגדול אם אני הולך למפקד יחידה ואומר לו על הפטור שלי הוא מעיף אותי לתפקיד אחר (שזה בעצם יחידה אחרת)...כי הנזק שיהיה עלי אם יפול עלי ציוד או משטח זה נזק יותר גדול מלהעביר אותי לתפקיד אחר
אבל אני מעדיף תפקיד כזה עם מפקדים כאלה וחברים כאלה ויציאות כאלה

אי אפשר לפסול מקצוע בצורה נורמלית כי כל החוות דעת עלי חיוביות פלוס..
איך אני יכול להוכיח שאני לא מרוצה מהמקצוע אבל עושה עבודה מצוינת?

אני מסתפק בזה שהמפקד שלי שיתף פעולה ואמר לרב שאני דתי
ורשם בדוח שאין לי חברים..


וואלה אחי אם טוב לך אז באמת אין בנתיים על מה לדבר
פשוט תמשיך :D
ואני מקווה שתמשיך לעשות חיים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה אחי אם טוב לך אז באמת אין בנתיים על מה לדבר
פשוט תמשיך :D
ואני מקווה שתמשיך לעשות חיים


זה הקטע בלפסול מקצוע
אתה יודע שאתה עוזב מקצוע
אבל לא יודע לאן תלך..

אם יגידו לי שאני פוסל ועובר לרסר או לשקם אני רץ לזה
אבל יכולים לשים אותי בעוד 2343894384 תפקידי מנהלה
אז למה לי..
קשה למצוא תפקיד עם יציאות כאלה ועוד בחייל האוויר
הדבר הכי גרוע שיקרה זה שלא יקצרו לי תשירות
אבל לפחות אני יודע שהזמן שיישאר לי יעבור מהר =]

Hell_Copter
קודם כל....
רק שתדעו שבעקרון חוק גיוס חובה הוא לשנתיים וחצי
פשוט הממשלה כל שנה חותמת בשביל כולם על עוד חצי שנה שס"ן - שירות סדיר נוסף
בעתיד אמורים לקצר לשנתיים ושמונה כשהג'ובניקים אולי יגיעו אפילו לשנתיים וארבע...
עובדים כלליים מקבלים קיצור של 45 יום רק אם הם לא עשו קורס... מה זה אומר... שאם הצבא לא השקיע בהם קורס אז מבחינתו הם הכי פושטים ואז הוא יכול לקצר להם
אותו כנ"ל גם לגבי קרביים שלא יצאו לאף קורס בשירות שלהם.. הם מקבלים קיצור שירות

קיצור יהיה בסדר :clown:
TidyAL
wow
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement