return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 8)
View this Thread in Original format
DjChook
שחר תתפלא אבל גם אני מסכים איתך
פשוט יש דבר כזה שנקרא פגישה ראשונה
אם היא נראת טוב ונעל, אני אנסה לגרור אותה למיטה
אם היא נראת טוב וכייף איתה, אני אהיה נחמד ואנשק אותה על הלחי
ואם היא לא זה ולא זה, אז היא תשאר עוד מספר באייסיקיו...
Scorchio
גם לי חשוב מראה חיצוני בבחורה, אבל אתה פשוט מסתכל דבר ראשון על הכסף.
רק זה שאתה מזכיר את העובדה שהיא עשירה בטירוף,זה מוכיח שמה ששמושך אותך אליה חוץ מהמראה זה הכסף שלה.

שטחיות...
DjChook
ואלה שחר אני אגיד לך עוד משהו

כשתגדל טיפה ויהיה לך בית ואישה
הרבה יותר נחמד יהיה להגיד שאשתך עורכת דין מצליחה מאשר להגיד
ואלה אתם לא מבינים איזה כוסית אשתי
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
גם לי חשוב מראה חיצוני בבחורה, אבל אתה פשוט מסתכל דבר ראשון על הכסף.
רק זה שאתה מזכיר את העובדה שהיא עשירה בטירוף,זה מוכיח שמה ששמושך אותך אליה חוץ מהמראה זה הכסף שלה.

שטחיות...


לא לא הכסף היה רק דוגמא
כשהכרתי אותה לא ידעתי על זה בכלל
ידעתי את זה אפילו רק אחרי חודש בערך

מה שהכי עניין אותי בה זה איך שהיא נראית

quote:
Originally posted by DjChook
ואלה שחר אני אגיד לך עוד משהו

כשתגדל טיפה ויהיה לך בית ואישה
הרבה יותר נחמד יהיה להגיד שאשתך עורכת דין מצליחה מאשר להגיד
ואלה אתם לא מבינים איזה כוסית אשתי


לא תאמין לי שלא
יהיה לי הרבה יותר כיף שכולם יגידו לי איזה יפה אישתך
ולדעת שאני אוהב אותה ומסתובב עם מישהי שנראית סוף הדרך
מאשר להסתובב עם מישהי שאנלא מרגיש אליה כלום והיא עורכת דין
אם במקרה זה יהיה גם וגם סבבה..
אבל אם אני נמשך אליה אני יהיה איתה גם אם היא עורכת דין וגם אם היא לא סיימה כיתה ט
DjChook
אצלנו בחבר'ה הרבה יותר קל לצחוק על מישהי שהיא טיפשה וכוסית
מאשר חברמנית ומעניינת ולא מושלמת

שוב, כמו בכל דבר בחיים יש יוצאים מן הכלל
וואלה שחר, פסדר כרגיל שנינו חושבים אחרת =] זה לא מפליא אותי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אצלנו בחבר'ה הרבה יותר קל לצחוק על מישהי שהיא טיפשה וכוסית
מאשר חברמנית ומעניינת ולא מושלמת

שוב, כמו בכל דבר בחיים יש יוצאים מן הכלל
וואלה שחר, פסדר כרגיל שנינו חושבים אחרת =] זה לא מפליא אותי


מזה השטויות האלה?
אם מישהי לא סיימה תיכון היא לא יכולה להיות מעניינת?
תתפלא..

כל חברה שהייתה לי היתה מעניינת וחברים שלי אהבו אותה כי לא כפת להם מה היא למדה בתיכון ואם בכלל היא למדה
אם היא בראש כמו שלנו ומצחקיה וכיף איתה אז מה כפת להם!?!
DjChook
פסדר זה שאתה נמצא בחברה של אנשים שעדי יושבים ובודקים מי מפליץ יותר זמן זה מצחיק וסחבקי
אני מדבר איתך על החיים האמיתיים =]
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
פסדר זה שאתה נמצא בחברה של אנשים שעדי יושבים ובודקים מי מפליץ יותר זמן זה מצחיק וסחבקי
אני מדבר איתך על החיים האמיתיים =]


מה קשור מאיפה תיודע עם איזה אנשים אני מסתובב?
אנחנו אוהבים לעשות צחוק ולהנות ולא כפת לנו מי סיים ביצפר ומי לא
על הזין שלנו
העיקר שאנחנו נהנים ביחד כולם
ולמה כשחברה שלי באה לבסיס ויושבת איתנו אנשים נהנים לשבת איתה כולל אנשי קבע?
כי לאף אחד לא כפת מה היא למדה ומה לא
גם המפקד שלי לא עשה שום תואר
וגם היה לו 45 נפשי
אז מה?
זה אומר שאנלא יכול לשבת איתו שעות ולדבר?
מזה השטויות האלה
DjChook
אם אתה רואה את עצמך עוד 10 שנים במקום המפקד שלך
אז שיהיה לך לבריאות

באמת אולי זה הזמן לפתוח מוסך
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אם אתה רואה את עצמך עוד 10 שנים במקום המפקד שלך
אז שיהיה לך לבריאות

באמת אולי זה הזמן לפתוח מוסך


שמע בוא אני יגיד לך ככה
אולי למפקד שלי באמת אין תואר והוא לא עשה 5 יחידות אנגלית
אבל יש לו חוכמת חים
וזה משהו שאני ואתה ועוד 394898 כמונו לא נשיג ואי אפשר להשיג בשום ביצפר
אז נכון במקום לעשות את הכסף שלו בחברת הייטק הוא עשה את זה בצבא (ולא חסר לו כסף תאמין לי) אבל יש לו חוכמת חים
שלדעתי זה מעל הכל

ובאמת חבל לזלזל

Glenn-Holmes
איך הטרד הזה יתפתח אני יגיד תדברים המרכזיים קודם כל עם רוב מששחר אמר אני מסכים

ועכשיו לפרטים

לגבי חוכמת חיים אין ספק שזה לא פחות חשוב
יש שתי דברים בחיים האלה שהם סופר חשובים אבל אנשים נוטים לא לתת להם חשיבות מיוחדת משום מה
חוכמת חיים
ואינטלגנציה רגשית

קחו בן אדם חכם ככל שיהיה שלא תהיה לו חוכמת חיים ולא אינטלגנציה רגשית ואני לא מקנא בעתיד שלו...בשלב זה או אחר אדם כזה יהפוך להיות מריר אולי גם בודד אחד שצריך לעבוד עוד ועוד כדי שיהיה לו עוד ועוד כסף כדי שאת הדברים האמיתיים בחיים הוא ישיג בעזרת הכסף הזה

עכשיו לגבי משהו אחר אני לא מסכים עם מששחר כתב אבל אולי משהוא כתב הובן לא נכון

כתבת שקודם על חשוב שתהיה משיכה ואהבה ואחרי זה רק מגיע הנושא של תואר /כסף ועוד משהו ששכחתי
בקיצור אני חושב שכסף לא מהווה חשיבות ב-כ-ל-ל צר לי אבל אם אני יכיר מישהי שאני סומך עליה ואני יודע שהאופי שלה הוא מקסים ויש בינינו משיכה מבחינתי היא יכולה להיות ענייה וחסרת השכלה מעבר להשכלה תיכונית - אם היא תהיה מעניינת מושכת ובחורה עם לב טוב אני לא יצטרך יותר מזה כדי שהחיים שלי איתה יהיו מאושרים
KrazyDJs
בכלליות שחר סתם הסתבך עם להגדיר את כל העניין אני מניח...

אפשר להגדיר את זה בהכי פשטות והכי קיצ'יות עם המשפט : קודם כל הבריאות...

ופחות או יותר להקביל אותו לעניין עם הבחורה..
מה אכפת לי אם היא לא סיימה תיכון, אם אני אוהב אותה זה מה שחשוב...
מצידי שלא תהיה דוגמנית בויקטוריה סיקרטס או שלא תהיה איזה ניורולוגית או עורכת דין מצליחה...אם היא מתאימה לי מבחינת האופי ומבחינת היופי וואלה לא מעניין כל המסביב זה מה שחשוב...לדעתי לפחות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement