|
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מתווכח איתו בנושא שקשור לרועי לא לאיזה נגד או קצין צעיר בצריפין
אם 6700 זה משהוא מקבל אני רוצה שתגיד לי כאן ועכשיו איזה בודה בחות יכולה להתחרות בסכומים האלה
אני יהיה הראשון ללכת לעבוד שם
על מה אתה מדבר אני קורע תתחת בשביל להגיע ל-4500 וגם לא בטוח שאני יגיע לזה
כדי להגיע ל-5500 באזרחות הייתי עובד 14 שעות ביום לא פעם ולא פעמיים באותו החודש
תוסיף לזה נסיעות היה יוצא שאני 16-17 שעות מחוץ לבית
אז אולי העבודה לא הייתה קשה אבל מבחינת שעות זה אותם השעות לפחות כמו הצבא...וזה לא היה חיים |
זה שבמקום עבודה שלך אתה לא מרויח כזה סכום לא אומר כלום
ואם נגדים קצינים אצלנו לא מרויחים ככה גם רועי לא ירוויח ככה שם
בכל מקרה
בכאוס לפני הגיוס יכלתי לקבל 25 לשעה + עמלות
אם אתה עובד ביום את השעות שאתה צריך להיות בבסיס בוא נגיד 10 שעות...אתה תרוויח 250 ביום
שזה 5000 ל 20 יום (בחודש אתה עובד יותר) ואם אתה עובד במקום שפתוח בשבת כמו בקניון 7 הכוכבים אתה תקבל אפילו יותר
ד"א במקרה שלי אני יודע שאחרי הצבא אם אני ירצה לעבוד אני ילך להיות תומך טכני באחת החברות אינטרנט שזאת עבודה ממש קלה + אינטרנט חינם לבית + הרבה אופציות להתקדמות
ובכל מקום אזרחי תהיה בטוח שאתה לא יכול להשפט על טעויות או איחורים או סירוב פקודה
ולא...גם לא יפטרו אותך בקלות אם אתה טוב
אבל במקרה הספציפי שלי - אבא שלי עצמאי :D
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
במה אתה עובד אילן?
פרט והסבר......
בכל מקרה....
יש לי חבר שעובד בנאפיס ובאמת קורע את התחת.. עובד בלילות..ובסופי שבוע..
ומגיע למשכורת של 7 אלף בחודש... כן זאת עבודה קשה אבל משתלמת לדעתי...
אבל לי יהיה קשה לוותר על הלילות והסופי שבוע...
אני מעדיף לטוס לאנגליה לכמה חודשים לעבוד :D |
כמו שאמרתי..
קח בדיוק את השעות שיש לך בבסיס 1:1 כולל תורנויות הכל כולל הכל..תקדיש את זה לעבודה - אתה תרוויח יותר בלי לחשוב פעמיים בכלל |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
6700 על ההתחלה נשמע לי מונפץ,
אם כן - לך על זה במלוא המרץ, אין מצב שבאזרחות אתה משיג כאלה סכומים. |
מאבטח בעבודה מועדפת באוטבוסים עושה 10 אלף בחודש.
הם לוקחים רק קרביים אבל.. אז לרועי זה יכול לבוא בן זונה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Rising
מאבטח בעבודה מועדפת באוטבוסים עושה 10 אלף בחודש.
הם לוקחים רק קרביים אבל.. אז לרועי זה יכול לבוא בן זונה |
מאיפה אתה מביא את הנתון הזה?!
כל הרעיון של עבודה מועדפת היא שהיא עבודת פרך, זנות ממש, לרוב בתנאים גרועים ושכר פאתטי
הכל בשביל להוציא את המענק שחרור של הקרביים או משהו כזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
מאיפה אתה מביא את הנתון הזה?!
כל הרעיון של עבודה מועדפת היא שהיא עבודת פרך, זנות ממש, לרוב בתנאים גרועים ושכר פאתטי
הכל בשביל להוציא את המענק שחרור של הקרביים או משהו כזה |
+1
10000 בחודש?
בוא נראה 27 לשעה (ממה שאני זוכר זה משהם מרוויחים) כדי להגיע ל-10000 הוא צריך לעבוד 350 שעות וגם אז זה רק ברוטו
350 שעות לחודש זה לפי
22 ימי עבודה
15-16 שעות ליום...
ממממ מוזר
ואני גם לא בטוח שזה מועדפת....
ירון אני כרגע עובד במחסן של פלאפון
ונאפיס נשמע מעניין...אני ישמח לקבל עוד פרטים למרות שהייתי מעדיף לעבוד כמלצר בבית קפה או משהו כזה...ולא נאפיס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ירון אני כרגע עובד במחסן של פלאפון
ונאפיס נשמע מעניין...אני ישמח לקבל עוד פרטים למרות שהייתי מעדיף לעבוד כמלצר בבית קפה או משהו כזה...ולא נאפיס |
נו אז מה הבעיה שתלך לעבוד שם?
אתה בגיל המתאים
אבל הכי טוב לעבוד בחנות בגדים
גם עבודה בת זונה גם כסף וגם מכירים מלא אנשים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו אז מה הבעיה שתלך לעבוד שם?
אתה בגיל המתאים
אבל הכי טוב לעבוד בחנות בגדים
גם עבודה בת זונה גם כסף וגם מכירים מלא אנשים |
מספיק על שתי הדברים האחרים שאמרת לגבי מוכר בחנות אבל לגבי הכסף אני לא יודע ולכן אני ייאלץ לשאול כמה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מספיק על שתי הדברים האחרים שאמרת לגבי מוכר בחנות אבל לגבי הכסף אני לא יודע ולכן אני ייאלץ לשאול כמה... |
בכאוס הציעו לי לפני הגיוס 25 לשעה + אחוזי מכירה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בכאוס הציעו לי לפני הגיוס 25 לשעה + אחוזי מכירה |
בוא נראה לעבוד במחסן בפלאפון בשביל 20 שקל לשעה כשצריך לעמוד כמעט כל היום בלי שרואים בכלל בנות כל היום ובלי לשמוע מוזיקה כל היום
או 25 לשעה עם בנות עם מוזיקה ועם אוירה קצת מעניינת יותר...
מה אתם ממליצים?
:D
נעשה סיבוב נראה לי בקרוב כשיהיה לי מספיק זמן ונראה איפה צריכים עובדים ואיפה אני מקבל תנאים כאלה
שחר יש לך נסיון קודם במכירות סתם שאלה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בוא נראה לעבוד במחסן בפלאפון בשביל 20 שקל לשעה כשצריך לעמוד כמעט כל היום בלי שרואים בכלל בנות כל היום ובלי לשמוע מוזיקה כל היום
או 25 לשעה עם בנות עם מוזיקה ועם אוירה קצת מעניינת יותר...
מה אתם ממליצים?
:D
נעשה סיבוב נראה לי בקרוב כשיהיה לי מספיק זמן ונראה איפה צריכים עובדים ואיפה אני מקבל תנאים כאלה
שחר יש לך נסיון קודם במכירות סתם שאלה? |
תראה
ברור שאם זה היה ככה אז כל בנאדם בן 18 או אחרי צבא שרוצה כסף היה הולך לשם
אבל זה לא כזה פשוט
מוכר בחנות בגדים עם שם צריך להראות אחד שמבין בסטייל
להתלבש ככה
כשברגע שהוא יציע ללקוח דברים הלקוח ישתכנע שהוא מדבר עם מישהו שבאמת מבין באופנה ויש לו טעם
ולא עם איזה אחד שסתם רוצה שהוא יקנה
בגלל זה לא כל אחד יכול להתקבל
אני מאמין שאם תבוא אליהם כמו בתמונה עם פרי אתה תתקבל :D
תלך לקניונים
לחנויות הגדולות..
ומה לעשות במקומות האלה כמה שאתה יותר צבעוני ובולט וסטייליסט ככה אתה יותר משפיע
אין לי ניסיון קודם במכירות אבל כמו שאתה בטח יודע אני יודע לדבר
ויש לי טעם בבגדים
הייתי מלצר ד"א
אבל מלצרות זה לא הסטייל שלי
אני לא אוהב לעבוד עם אנשים מבוגרים ולהיות תמיד רישמי וזה
אני מעדיף לעבוד עם אנשים עד גיל 30
שיש להם ראש צעיר שאפשר לצחוק איתם ולקלוט תראש שלהם והם את שלי
אולי לך מתאים יותר הכיוון של האנשים המבוגרים והרשימיים
שזה בערך מה שהיה במסעדה שעבדתי בה
וזה מה שגרם לי ללכת משם.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תראה
ברור שאם זה היה ככה אז כל בנאדם בן 18 או אחרי צבא שרוצה כסף היה הולך לשם
אבל זה לא כזה פשוט
מוכר בחנות בגדים עם שם צריך להראות אחד שמבין בסטייל
להתלבש ככה
כשברגע שהוא יציע ללקוח דברים הלקוח ישתכנע שהוא מדבר עם מישהו שבאמת מבין באופנה ויש לו טעם
ולא עם איזה אחד שסתם רוצה שהוא יקנה
בגלל זה לא כל אחד יכול להתקבל
אני מאמין שאם תבוא אליהם כמו בתמונה עם פרי אתה תתקבל :D
תלך לקניונים
לחנויות הגדולות..
ומה לעשות במקומות האלה כמה שאתה יותר צבעוני ובולט וסטייליסט ככה אתה יותר משפיע
אין לי ניסיון קודם במכירות אבל כמו שאתה בטח יודע אני יודע לדבר
ויש לי טעם בבגדים
הייתי מלצר ד"א
אבל מלצרות זה לא הסטייל שלי
אני לא אוהב לעבוד עם אנשים מבוגרים ולהיות תמיד רישמי וזה
אני מעדיף לעבוד עם אנשים עד גיל 30
שיש להם ראש צעיר שאפשר לצחוק איתם ולקלוט תראש שלהם והם את שלי
אולי לך מתאים יותר הכיוון של האנשים המבוגרים והרשימיים
שזה בערך מה שהיה במסעדה שעבדתי בה
וזה מה שגרם לי ללכת משם.. |
דבר איתי בכסף
אם צריך אני גם יכול להתחפש לדבורה מאיה ולקפוץ באנג'י מעזריאלי תמורת סכום מתאים :D
טוב נו אני לא..יש לי פחד גבהים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
דבר איתי בכסף
אם צריך אני גם יכול להתחפש לדבורה מאיה ולקפוץ באנג'י מעזריאלי תמורת סכום מתאים :D
טוב נו אני לא..יש לי פחד גבהים |
שמע אני לא יודע באיזה רשתות וחנויות מחפשים
תלך לחפש..
מה שבטוח זה בסיס + עמלות
ומן הסתם הנחה ברשת שאתה עובד בה
ובטח יש גם ימי כיף וכאלה ברשתות הגדולות |
|
|
| DjChook |
| איך זה עמלות? בחודשים הראשונים לפחות של העבודה אתה רק מקפל בגדים לפי מה שאני יודע |
|
|
|
|