|
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמנם לתכניתנים לא מקצרים
אבל שתדע לך שיש לי חבר שאמור להכנס עוד 3 חודשים לקבע...
ולמלא חברים שלו עכשיו ביטלו את הקבע שלהם |
זה כבר הרבה שנים התופעה
משאירים רק את מי שבאמת נחוץ / רוצה
מי שעושה טיפה שיניים היום יוצא בלי הרבה בלאגנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה כבר הרבה שנים התופעה
משאירים רק את מי שבאמת נחוץ / רוצה
מי שעושה טיפה שיניים היום יוצא בלי הרבה בלאגנים |
רק שתדע לך שבזמן האחרון אני שוקל קצת את העניין של קבע
אני הרי לא קצין אז אני לא מחויב לשנה...
יש בגדוד שלי עכשיו תקנים לסמלים בקבע... בוא נגיד לאיזה 4 חודש
ובעקרון סמ"ב בקבע מקבל 6700 ככה |
|
|
| DjChook |
6700 על ההתחלה נשמע לי מונפץ,
אם כן - לך על זה במלוא המרץ, אין מצב שבאזרחות אתה משיג כאלה סכומים. |
|
|
| epsilon1 |
עדיין לא הבנתי...
מקצרים או לא? אם כן בכמה? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
6700 על ההתחלה נשמע לי מונפץ,
אם כן - לך על זה במלוא המרץ, אין מצב שבאזרחות אתה משיג כאלה סכומים. |
למה אתה מזלזל?
נראה לי מדריך חדר כושר באחד המקומות היוקרתיים יותר האלה ברעננה
כמו השייפ או הולמס-פלייס
עושה אפילו יותר,
וכמובן יש עוד מלא עבודות
:p |
|
|
| DjChook |
מיכאל מדריך בחדר כושר פלצני זה אחד שיש לו נסיון בתחום
ויש לו תעודה מוינגייט
צריך להשוות את זה לעבודות ראשונות כמו מלצרות / מועדפות
ודברים כאלה, שבהם אתה מקבל מינימום אולי קצת יותר.
6700 נטו זה מאד מכובד. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מיכאל מדריך בחדר כושר פלצני זה אחד שיש לו נסיון בתחום
ויש לו תעודה מוינגייט
צריך להשוות את זה לעבודות ראשונות כמו מלצרות / מועדפות
ודברים כאלה, שבהם אתה מקבל מינימום אולי קצת יותר.
6700 נטו זה מאד מכובד. |
לא נראה לי שמלצר בקפה הילל שטוחן מקבל קצת כסף
אם תעבוד בחוץ את השעות שאתה עושה בצבא אתה תקבל יותר |
|
|
| DjChook |
קפה הילל זה לא הגשה עצמית כמו ארומה וכאלה ? ERGO בלי טיפים?
בכל מקרה .. לא!
המקומות היחידים שאפשר לעשות הרבה כסף זה במסעדות יוקרה ופאבים.
שם יש טיפים גבוהים.
בלי שום קשר, עזוב שעות, ברור שהוא יסגור ויחזור נגיד חמשושים, אבל זה לא משהו שהוא לא מורגל אליו, ואתה גם מצליח לחסוך ככה הרבה יותר, ואחרי 4 חודש הוא יצא עם מעל 20000 שקל חסכון. זה משתלם ביותר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
קפה הילל זה לא הגשה עצמית כמו ארומה וכאלה ? ERGO בלי טיפים?
בכל מקרה .. לא!
המקומות היחידים שאפשר לעשות הרבה כסף זה במסעדות יוקרה ופאבים.
שם יש טיפים גבוהים.
בלי שום קשר, עזוב שעות, ברור שהוא יסגור ויחזור נגיד חמשושים, אבל זה לא משהו שהוא לא מורגל אליו, ואתה גם מצליח לחסוך ככה הרבה יותר, ואחרי 4 חודש הוא יצא עם מעל 20000 שקל חסכון. זה משתלם ביותר. |
אחי זה לא ככה
אם הוא יקח תשעות שיש לו בצבא וילך לעבוד אותם בחוץ הוא יקבל הרבה יותר!
אם בצבא האנשי קבע אצלנו עובדים מ 7:30 עד 5 (כן מה לעשות להם אין תנאים שכונה כמו שלנו חח) תחשוב שהם ירוויחו בחוץ הרבה יותר
תכלול בזה גם שמירות וזה
שהם ערים מ 7 בבוקר עד 11 בערך
שבוע מאמץ ודברים כאלה
אם אתה עובד משמרות כפולות באזרחות אתה תרוויח הרבה יותר!!
שוב זה בדרגות של ההתחלה
לא מדבר על סאל ומעלה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי זה לא ככה
אם הוא יקח תשעות שיש לו בצבא וילך לעבוד אותם בחוץ הוא יקבל הרבה יותר!
אם בצבא האנשי קבע אצלנו עובדים מ 7:30 עד 5 (כן מה לעשות להם אין תנאים שכונה כמו שלנו חח) תחשוב שהם ירוויחו בחוץ הרבה יותר
תכלול בזה גם שמירות וזה
שהם ערים מ 7 בבוקר עד 11 בערך
שבוע מאמץ ודברים כאלה
אם אתה עובד משמרות כפולות באזרחות אתה תרוויח הרבה יותר!!
שוב זה בדרגות של ההתחלה
לא מדבר על סאל ומעלה.. |
אתה מתווכח איתו בנושא שקשור לרועי לא לאיזה נגד או קצין צעיר בצריפין
אם 6700 זה משהוא מקבל אני רוצה שתגיד לי כאן ועכשיו איזה בודה בחות יכולה להתחרות בסכומים האלה
אני יהיה הראשון ללכת לעבוד שם
על מה אתה מדבר אני קורע תתחת בשביל להגיע ל-4500 וגם לא בטוח שאני יגיע לזה
כדי להגיע ל-5500 באזרחות הייתי עובד 14 שעות ביום לא פעם ולא פעמיים באותו החודש
תוסיף לזה נסיעות היה יוצא שאני 16-17 שעות מחוץ לבית
אז אולי העבודה לא הייתה קשה אבל מבחינת שעות זה אותם השעות לפחות כמו הצבא...וזה לא היה חיים |
|
|
| Sm0keMachine |
במה אתה עובד אילן?
פרט והסבר......
בכל מקרה....
יש לי חבר שעובד בנאפיס ובאמת קורע את התחת.. עובד בלילות..ובסופי שבוע..
ומגיע למשכורת של 7 אלף בחודש... כן זאת עבודה קשה אבל משתלמת לדעתי...
אבל לי יהיה קשה לוותר על הלילות והסופי שבוע...
אני מעדיף לטוס לאנגליה לכמה חודשים לעבוד :D |
|
|
|
|