|
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| איך אני פוסל מקצוע ינעל העולם?!?!@! |
|
|
| DjChook |
זורק זין
אולי אפילו אוכל ריתוקים / כלא לשבוע
אבל בסוף יפסלו לך =] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל....
רק שתדעו שבעקרון חוק גיוס חובה הוא לשנתיים וחצי
פשוט הממשלה כל שנה חותמת בשביל כולם על עוד חצי שנה שס"ן - שירות סדיר נוסף
בעתיד אמורים לקצר לשנתיים ושמונה כשהג'ובניקים אולי יגיעו אפילו לשנתיים וארבע...
עובדים כלליים מקבלים קיצור של 45 יום רק אם הם לא עשו קורס... מה זה אומר... שאם הצבא לא השקיע בהם קורס אז מבחינתו הם הכי פושטים ואז הוא יכול לקצר להם
אותו כנ"ל גם לגבי קרביים שלא יצאו לאף קורס בשירות שלהם.. הם מקבלים קיצור שירות
קיצור יהיה בסדר :clown: |
עד השיחרור שלי בטוח יקצרו לי?
| quote: | Originally posted by DjChook
זורק זין
אולי אפילו אוכל ריתוקים / כלא לשבוע
אבל בסוף יפסלו לך =] |
זאת סתם דרך דפוקה..כי זה יכול להיות יותר מריתוק ויותר משניים..
הדרך הכי טובה זה להיות דפוק לעבוד לאט ולעשות טעויות שייראו כאילו זה דבר רגיל
ככה העיפו אותי ממחסן שלא רציתי
הוא היה אומר לי תלך לשם הייתי הולך לו לכיוון שהוא אמר למקום אחר
היה אומר לי לשים דברים בקרטון הייתי זורק לו אותו לשם
שברתי לו 2 מברגות שהוא מחויב עליהם ופעמיים כמעט נהגתי על המלגזה בלי רישיון
הוא השתגע ממני והתחנן שאני ילך :D |
|
|
| Rising |
תאכלס שיחקתי אותה מפגר בהתחלה והמפקד איים עליי שאני יהיה יעבור מהתפקיד... אבל זה לא לעבור בסיס.. שזה הרצון שלי.. אני רוצה פגישה עם הקצין מיון בבקום!
רעיונות? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
תאכלס שיחקתי אותה מפגר בהתחלה והמפקד איים עליי שאני יהיה יעבור מהתפקיד... אבל זה לא לעבור בסיס.. שזה הרצון שלי.. אני רוצה פגישה עם הקצין מיון בבקום!
רעיונות? |
אתה לא תגיע לקצין מיון בבקום
אתה תגיע למב"ס והוא יחליט אם להעביר אותך או לא |
|
|
| DjChook |
קראתי בעיתון .. היה רשום
"לתוכניתנים לא יקצרו"
איך צחקתי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
קראתי בעיתון .. היה רשום
"לתוכניתנים לא יקצרו"
איך צחקתי |
אני במקומך לא הייתי צוחק :D
למרות שמול ה 5.5 שנים שלך לא נראה לי שהקיצור ממש חשוב לך חחחחח |
|
|
| DjChook |
מותק אני משוחרר.. בל תשכח זאת
אגב, מחר אני מתחיל את הקורס פסיכומטרי ביואל גבע
אז יהיה לי פחות זמן לפה
אוהב אתכם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מותק אני משוחרר.. בל תשכח זאת
אגב, מחר אני מתחיל את הקורס פסיכומטרי ביואל גבע
אז יהיה לי פחות זמן לפה
אוהב אתכם |
אתה משוחרר רק לשנה לא!? |
|
|
| Hell_Copter |
אמנם לתכניתנים לא מקצרים
אבל שתדע לך שיש לי חבר שאמור להכנס עוד 3 חודשים לקבע...
ולמלא חברים שלו עכשיו ביטלו את הקבע שלהם |
|
|
| Shahar |
| ומה עם אפסנאים שעשו קורס??? |
|
|
|
|