return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
איך אני פוסל מקצוע ינעל העולם?!?!@!
DjChook
זורק זין
אולי אפילו אוכל ריתוקים / כלא לשבוע
אבל בסוף יפסלו לך =]
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל....
רק שתדעו שבעקרון חוק גיוס חובה הוא לשנתיים וחצי
פשוט הממשלה כל שנה חותמת בשביל כולם על עוד חצי שנה שס"ן - שירות סדיר נוסף
בעתיד אמורים לקצר לשנתיים ושמונה כשהג'ובניקים אולי יגיעו אפילו לשנתיים וארבע...
עובדים כלליים מקבלים קיצור של 45 יום רק אם הם לא עשו קורס... מה זה אומר... שאם הצבא לא השקיע בהם קורס אז מבחינתו הם הכי פושטים ואז הוא יכול לקצר להם
אותו כנ"ל גם לגבי קרביים שלא יצאו לאף קורס בשירות שלהם.. הם מקבלים קיצור שירות

קיצור יהיה בסדר :clown:


עד השיחרור שלי בטוח יקצרו לי?

quote:
Originally posted by DjChook
זורק זין
אולי אפילו אוכל ריתוקים / כלא לשבוע
אבל בסוף יפסלו לך =]


זאת סתם דרך דפוקה..כי זה יכול להיות יותר מריתוק ויותר משניים..
הדרך הכי טובה זה להיות דפוק לעבוד לאט ולעשות טעויות שייראו כאילו זה דבר רגיל
ככה העיפו אותי ממחסן שלא רציתי
הוא היה אומר לי תלך לשם הייתי הולך לו לכיוון שהוא אמר למקום אחר
היה אומר לי לשים דברים בקרטון הייתי זורק לו אותו לשם
שברתי לו 2 מברגות שהוא מחויב עליהם ופעמיים כמעט נהגתי על המלגזה בלי רישיון
הוא השתגע ממני והתחנן שאני ילך :D
Rising
תאכלס שיחקתי אותה מפגר בהתחלה והמפקד איים עליי שאני יהיה יעבור מהתפקיד... אבל זה לא לעבור בסיס.. שזה הרצון שלי.. אני רוצה פגישה עם הקצין מיון בבקום!

רעיונות?
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
תאכלס שיחקתי אותה מפגר בהתחלה והמפקד איים עליי שאני יהיה יעבור מהתפקיד... אבל זה לא לעבור בסיס.. שזה הרצון שלי.. אני רוצה פגישה עם הקצין מיון בבקום!

רעיונות?


אתה לא תגיע לקצין מיון בבקום
אתה תגיע למב"ס והוא יחליט אם להעביר אותך או לא
DjChook
קראתי בעיתון .. היה רשום

"לתוכניתנים לא יקצרו"

איך צחקתי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
קראתי בעיתון .. היה רשום

"לתוכניתנים לא יקצרו"

איך צחקתי


אני במקומך לא הייתי צוחק :D

למרות שמול ה 5.5 שנים שלך לא נראה לי שהקיצור ממש חשוב לך חחחחח
DjChook
מותק אני משוחרר.. בל תשכח זאת

אגב, מחר אני מתחיל את הקורס פסיכומטרי ביואל גבע
אז יהיה לי פחות זמן לפה

אוהב אתכם
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מותק אני משוחרר.. בל תשכח זאת

אגב, מחר אני מתחיל את הקורס פסיכומטרי ביואל גבע
אז יהיה לי פחות זמן לפה

אוהב אתכם


אתה משוחרר רק לשנה לא!?
DjChook
זה עדין משהו :/

Hell_Copter
אמנם לתכניתנים לא מקצרים
אבל שתדע לך שיש לי חבר שאמור להכנס עוד 3 חודשים לקבע...
ולמלא חברים שלו עכשיו ביטלו את הקבע שלהם
Shahar
ומה עם אפסנאים שעשו קורס???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement