|
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך זה עמלות? בחודשים הראשונים לפחות של העבודה אתה רק מקפל בגדים לפי מה שאני יודע |
מה זה טחינת צעירות?
חחח הייתי חייב לקשר לנושא שגלשנו אליו לנושא המקורי איכשהו
תראו איזה חבר פורום מתוחכם אני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך זה עמלות? בחודשים הראשונים לפחות של העבודה אתה רק מקפל בגדים לפי מה שאני יודע |
בחודש הראשון אתה לא מקבל עמלות
כי אתה מתלמד
(כל מקום והמדיניות שלו)
ואתה לא רק מקפל בגדים אתה לומד גם למכור ומסתובב עם המוכרים ורואה איך הם עובדים
אחרי חודש אתה מנוסה ואז אתה מוכר ומקבל עמלות
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה טחינת צעירות?
חחח הייתי חייב לקשר לנושא שגלשנו אליו לנושא המקורי איכשהו
תראו איזה חבר פורום מתוחכם אני |
טחינת צעירוֹת יפדופיל? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בחודש הראשון אתה לא מקבל עמלות
כי אתה מתלמד
(כל מקום והמדיניות שלו)
ואתה לא רק מקפל בגדים אתה לומד גם למכור ומסתובב עם המוכרים ורואה איך הם עובדים
אחרי חודש אתה מנוסה ואז אתה מוכר ומקבל עמלות
טחינת צעירוֹת יפדופיל? |
תלוי איזה צעירות...
אני מכיר כמה צעירות בסרטים שאני מאוד אוהב שגם אתה לא היית מתנגד להן :eyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תלוי איזה צעירות...
אני מכיר כמה צעירות בסרטים שאני מאוד אוהב שגם אתה לא היית מתנגד להן :eyes: |
חחחחחח פדופיל |
|
|
| Scorchio |
מה להתלבש בסטייל מה
מוכר בגדים לובש את הבגדים שהחנות מביאה לו.
בקשר לכל הטרד הזה, עזבו אותכם שטויות לתחמן את המערכת וכל זה.
צאו מהצבא וזהו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה להתלבש בסטייל מה
מוכר בגדים לובש את הבגדים שהחנות מביאה לו.
בקשר לכל הטרד הזה, עזבו אותכם שטויות לתחמן את המערכת וכל זה.
צאו מהצבא וזהו... |
חחחח
אין חכם כבעל ניסיון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה להתלבש בסטייל מה
מוכר בגדים לובש את הבגדים שהחנות מביאה לו.
בקשר לכל הטרד הזה, עזבו אותכם שטויות לתחמן את המערכת וכל זה.
צאו מהצבא וזהו... |
מהההההה
מזה השטויות האלה?
אתה יודע כמה פעמים ראיתי בקסטרו מוכרים עם בגדים לא של קסטרו?
מזה השטויות האלה נו איזה שטויות אתה מדבר
אולי שמעת על רשת מסוימת שזה הולך ככה שם
אבל זה לא מחייב בכלל
חוץ מזה כשאמרתי להתלבש בסטייל התכוונת לאותו רגע שאתה מגיע לחנות
כי בנאדם לא סטייליסט - לא יעזור איזה בגדים תשים עליו הוא לא ייראה סטייליסט
בשביל סטייל אתה צריך גם לדעת איך להסתרק \ להתגלח איזה נעליים לשים ואפילו איזה עגיל לשים
להראות סטייליסט זה לא חובה ללבוש בגדים של דיזל או כל חברה אחרת |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח
אין חכם כבעל ניסיון |
ואללה אילן צודק,
מה אתה אומר איזה אהבל שחר אה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה אילן צודק,
מה אתה אומר איזה אהבל שחר אה? |
יש לך מזל ששחר אוהב אותך
אם לא זה ישר דקירה :D
אני דווקא חושב ששחר צודק במקרה הזה ככה מסתכלים בעלי החנויות על משרוצה למכור אצלם
אין מה לעשות לוק נכון של מוכר יכול למכור טוב יותר
זו גישה מסוימת בעסקי האופנה שצריך לקחת בחשבון |
|
|
| DjChook |
אני גם חושב ששחר צודק
חוץ מהקטע עם העגיל ;) |
|
|
| Scorchio |
אני עבדתי בחנות בגדים גם, רוב חנויות הבגדים המוכרים לובשים בגדים של הרשת.
שחר אל תזיין לי בשכל כי ידידה שלי עובדת בקאסטרו והיא חייבת ללבוד בגדים של קאסטרו, זה הפרסומת לרשת.
בכל מקרה, איזה דקירה הוא מסוגל משהו הקופיקו הזה בכלל... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה אילן צודק,
מה אתה אומר איזה אהבל שחר אה? |
בגלל הצבא יעני?
אם כן אז שתוק למה שאני יצא מה רע לי שם?
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש לך מזל ששחר אוהב אותך
אם לא זה ישר דקירה :D
אני דווקא חושב ששחר צודק במקרה הזה ככה מסתכלים בעלי החנויות על משרוצה למכור אצלם
אין מה לעשות לוק נכון של מוכר יכול למכור טוב יותר
זו גישה מסוימת בעסקי האופנה שצריך לקחת בחשבון |
חח נראה לי הוא התכוון בקטע של צבא
הוא חושב שכולם צריכים לצאת
ואני לא מתכוון לצאת בקרוב
הדבר היחיד שעיצבן אותי בצבא זה שהמפקד שלי אומר שהגוף של חברה שלי רק עצמות
:\ |
|
|
|
|