|
כל החיילים שפה..כדאי שתציצו (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח איזה קטע היה עכשיו במשאל חם עם האשכנזים
שחר היית חייב לראות את זה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
הדבר היחיד שעיצבן אותי בצבא זה שהמפקד שלי אומר שהגוף של חברה שלי רק עצמות
:\ |
חחח כן איך זה הלך
הראית לו תמונה שלה הוא אמר
"עזוב מה אני כלב אני לא אוהב עצמות"
תאכלס צודק ... אתה יוצא עם בחורות כל כך רזות שאם הם מעיפות את השיער אחורה הן נופלות על הגב. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחח כן איך זה הלך
הראית לו תמונה שלה הוא אמר
"עזוב מה אני כלב אני לא אוהב עצמות"
תאכלס צודק ... אתה יוצא עם בחורות כל כך רזות שאם הם מעיפות את השיער אחורה הן נופלות על הגב. |
יסתום חברה שלי הקודמת עשתה קורס משקית תש בצריפין
המפקד שלי אפילו הקפיץ אותה פעם אחת הבית
וזה יפה בנות רזדות ידפוק@#@! |
|
|
| DjChook |
אפשר להתווכח על זה שעות
אני מסכים שבחורה רזה עדיף על בחורה שמנה
אבל אני אצייר רגע טווח
*---*-----0-----*---*
משמאל לימין, אני מעדיף את הכוכבים השניה
ולא את הראשונה כמוך שחר =]
(מי שמעדיף את האלה מצד ימין, שיבושם לו - אוהב שמנות!!) |
|
|
| Shahar |
אין על בחורות רזות
עזוב שצח נסחף ואומר שאני אוהב בחורות מצומקות מורעבות כאלה..
אני אוהב רזות...בחורות עם בטן שטוחה וגוף צר צר צר
שים לב איזה גוף יש לדוגמניות
לא נראה לי שראית או תראה דוגמניות עם כרס או "שיש לה מה לתפוס" זה מגעיל שיש לבחורה שומן בצדדים שיוצא מהמכנס
זה גס...איכס |
|
|
| DjChook |
| אני תמיד מעדיף בטן מלאה וראש מלא מאשר בטן שטוחה וראש שטוח |
|
|
| Meltdown |
| כל עוד הבחורה נראית טוב בעיניי, זה מה שקובע, אבל כמובן שחשוב גם שהיא לא תהיה טיפשה כמו נעל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני תמיד מעדיף בטן מלאה וראש מלא מאשר בטן שטוחה וראש שטוח |
זה שטויות אחי
בוא אני יתן לך שני צדדים שאני מרוצה מהם..
ידידה הכי טובה שלי (שכולם אומרים שאני והיא נהיה ביחד בעתיד) נראית טוב רצח..גוף מושלם..פנים מושלמות..עשירה ברמות מטורפות (יש ויכוח על מקור הכסף) ומבחינת אופי - בחורה שמתאימה בדיוק לדרישות שלי
בגלל זה אנחנו הידידים הכי טובים..
ונכון
היא לא מחוננת...והיא מבריזה..והיא מהבחורות שמתחצפות למורים ושמה זין על כולם וגם רצו להעיף אותה מהביצפר בגלל איך שהיא דיברה
אבל למי אכפת מזה?
אם אנחנו אוהבים ויכולים לחיות חיים מושלמים מכל הבחינות
מה כפת לי איזה מגמה היא עשתה בביצפר ומה הציונים שלה בבגרות!?!?
אבל
החברה החדשה שלי בניגוד אליה (ואין לי מושג איך מצאתי חברה כזאת חח) צופיפניקית..ולא מפה חן..ילדה עם שאיפות להצלחה ובלימודים בחורה של 80-90...ועושה ביוטכנולוגיה
וכן מה לעשות אני אוהב אותה ונמשך אליה (כן היא רזה רזה) אז עובדה..אפשר להמשך לצד כזה וכזה
אבל מה שמעניין אותי באמת זה המשיכה
ולא התעודת בגרות שלה
כי עם תעודת בגרות לא משיגים אהבה ובטח שלא זוגיות מושלמת
משיכה ואהבה זה קודם כל
אחר כך ציונים \ כסף \ תארים |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה שטויות אחי
בוא אני יתן לך שני צדדים שאני מרוצה מהם..
ידידה הכי טובה שלי (שכולם אומרים שאני והיא נהיה ביחד בעתיד) נראית טוב רצח..גוף מושלם..פנים מושלמות..עשירה ברמות מטורפות (יש ויכוח על מקור הכסף) ומבחינת אופי - בחורה שמתאימה בדיוק לדרישות שלי
בגלל זה אנחנו הידידים הכי טובים..
ונכון
היא לא מחוננת...והיא מבריזה..והיא מהבחורות שמתחצפות למורים ושמה זין על כולם וגם רצו להעיף אותה מהביצפר בגלל איך שהיא דיברה
אבל למי אכפת מזה?
אם אנחנו אוהבים ויכולים לחיות חיים מושלמים מכל הבחינות
מה כפת לי איזה מגמה היא עשתה בביצפר ומה הציונים שלה בבגרות!?!?
|
בקיצור היא שחר ממין נקבה,
ועזוב גם אם היא עשירה בטירוף אז זהו היא מושלמת אין מה לדבר...
תאמין לי איך גייסו אהבל כמוך... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
כי עם תעודת בגרות לא משיגים אהבה ובטח שלא זוגיות מושלמת
משיכה ואהבה זה קודם כל
אחר כך ציונים \ כסף \ תארים |
פעם ראשונה שאני יכול להגיד שאני פשוט מסכים איתך בכל מילה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בקיצור היא שחר ממין נקבה,
ועזוב גם אם היא עשירה בטירוף אז זהו היא מושלמת אין מה לדבר...
תאמין לי איך גייסו אהבל כמוך... |
טוב טוב שמע אני מאחל לך כזאת בחורה מבחינת לוק ואופי
הלוואי על כל אחד כזאת בחורה
נראית בנזונה עם אופי בדיוק כמו שלי
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
פעם ראשונה שאני יכול להגיד שאני פשוט מסכים איתך בכל מילה... |
כי זה דיי הגיוני..
לפי הדיבור שלך צח אם הוא ילך עם עורכת דין שיש לה 93849324839 תארים אז לא משנה איך היא נראית ומה הם מרגישים
העיקר שהוא לא מתבייש בעבודה שלה פחחח..
ואם כבר מדברים על עבודה צח אז ידידה שלי שספרתי עליה לא תצטרך לעבוד כנראה
אז אין לי במה להתבייש
ואם אתה אוהב מישהי אתה לא תתבייש בשום דבר שיש בה
ראסמי אם אתה חושב שאני טועה במשהו אתה ילד מפגר ובחיים לא תשיג בנות שאתה רוצה |
|
|
| Meltdown |
לא ברור לי על מה אתם מתווכחים.
יש אנשים שמעדיפים את היופי החיצוני של הבחורה, על פני החוכמה שלה ואני לא מדבר רק על תארים אקדמיים, ויש אנשים שמעדיפים שקודם כל הבחורה שלהם תהיה משכילה ואחר כך הם מסתכלים על היופי החיצוני שלה.
אצלי באופן אישי, חשוב שבשבילי, ושוב בשבילי הבחורה תראה טוב, לא מעניין אותי מה יתר האנשים אומרים עליה, כל עוד שלטעמי היא נראית טוב, אבל גם חשוב לי באותה מידה שיהיה לה שכל בקודקוד, שכל שמושג בין היתר בזכות לימודים, אבל כמובן גם חוכמת חיים |
|
|
|
|