maandelijkse trance party? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
Synthesia |
Wij zijn toch moeilijke mensen om tevreden te maken e :p |
|
|
Push2005 |
quote: | Originally posted by Xilver
Euhm, neen, dat vind ik geen deftige trance, nee. Ronald Van Gelderen en Cor Fijneman gaan me echt niet naar een trancefeest lokken, ik ga eerder zoiets hebben van "bon, dat wordt weer zo'n pseudo-tranceparty waar evengoed jump en retro en diarreeconsoorten wordt gespeeld. Let's stay the hell away from that place" :rolleyes: |
WTF... Ivm cor fijneman geef ik je gelijk; maar Ronald speelt extreem goede trance hoor !
Alleen z'n eigen producties zijn crap |
|
|
Synthesia |
Idd, k'heb die van de jaar 3 keer gezien en k'heb me telkens super geamuseerd |
|
|
djcresto |
quote: | Originally posted by Push2005
maar Ronald speelt extreem goede trance hoor !
Alleen z'n eigen producties zijn crap |
hem al live gehoord? |
|
|
Xilver |
Mja kheb Ronald Van Gelderen nog maar 1 keer gehoord, misschien had hij een off-night ofzo, kmoet me daar idd ni op baseren, Push. Maar Cor Fijneman heb 'k al meerdere keren mogen meemaken, en da is echt een foltering voor mijn oren. |
|
|
Synthesia |
Idd, k'heb die van de jaar 3 keer gezien en k'heb me telkens super geamuseerd
(Edit: dju dat duurde 5mins eer dat die reply verscheen) |
|
|
Magistrate |
quote: | Originally posted by Xilver
Euhm, neen, dat vind ik geen deftige trance, nee. Ronald Van Gelderen en Cor Fijneman gaan me echt niet naar een trancefeest lokken, ik ga eerder zoiets hebben van "bon, dat wordt weer zo'n pseudo-tranceparty waar evengoed jump en retro en diarreeconsoorten wordt gespeeld. Let's stay the hell away from that place" :rolleyes: |
dus jonas steur - castamara en above & beyond - no one on earth (g&d remix) noem je geen trance? vreemd...
alvast 2 tracks uit ronald zen set op illusion |
|
|
Push2005 |
Yep; kheb ronald al 3x live gehoord:
Tomorrowland
Illusion 18y
Trance Energy vorig jaar (zn minste set)
Op tomorrowland ben ik effe van Fred Baker naar Ronald gelopen; en kheb er geen moment spijt van gehad; wat een goede platenkeuze :)
Kheb ook een paar gewone sets van hem en die zijn zeker nie slecht.
En idd... Cor = pure horror :nervous: |
|
|
Magistrate |
oké ja, kgeef toe dat cor niet de beste dj is voor zen gewicht, maar zen naam is wel bekend hier, da bedoelde ik en dan liever hem dan regi of wout.. |
|
|
Real |
Cor op Mayday Belgium was nochtans een gvd HEERLIJKE set. :) |
|
|
Push2005 |
Wat zal dat worden op TE ?
Cor Fijneman + Mark Norman = Horror + Hero = :conf:
Wellicht crappy :( :p |
|
|
Vishnu |
Ik vind de negatieve reacties op Ronald Van Gelderen ook wel wat vreemd :conf:
Heb em al enkele keren live bezig gezien en dat was telkens top, veel goeie uplifting trance, dikke sfeer. |
|
|
|
|