return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
maandelijkse trance party? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Estuera
Zover ik het zie zijn de makkelijkste plekken om trance feestjes vol te laten lopen in Oost Europa momenteel ( vooral dan Polen, Tchechi� en Hongarije) er is daar ook gewoon een heel andere mentaliteit over uitgaan blijkbaar ( iedereen gaat dus ergens naartoe in het weekend , en ze leven zich er ook echt uit)

Idd, ben vorig jaar naar Praag geweest en ik had al de indruk dat daar echt zwaar uitgegaan werd. Niet alleen in't weekend trouwens. Ben daar op ne maandag naar een club geweest (Roxy) en da zat gewoon stampvol. Dat zie ik hier nog ni zo direct gebeuren.
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005
Heerlijk toch :p

Kan je eens 1 dag voortgaan zonder trance af te breken ? :whip:

I'll give it a try, ma het is dan ook zo moeilijk om het niet af te breken :(
speentje
snap eerlijk gezegd niet wat jij op een Trance Addicts forum komt zoeken als je hier alleen maar de Trance Scene komt afzeiken? :conf:

misschien zie ik iets over 't hoofd? soort van vreemde humor?
Phortastic
muzieksmaak evolueert speentje. Toen ik hier op TA pas zat was ik ook enorm trance-minded. Terwijl dat nu een pak minder is.

Neemt niet weg dat elke dag over trance zeiken ni veel gaat oplossen :)
speentje
smaak verschilt en evolueert zeker, merk ik bij mezelf ook hoor!
maar zoals je zegt er constant over zitten zeiken lost:

a) niks op
b) irriteert mij :toothless
c) lijkt hier precies de trend geworden te zijn op TA
Jasperovitsj
^ Ja, en dan tegelijk afgeven op al die zogezegde elitist progheads, hij zou beter is naar zichzelf kijken. Het valt me trouwens op dat ook in de Main Forums de psy en goa aanhangers tegenwoordig ook serieus hard op alles wat niet hun stijl is zitten te bashen...
Push2005
Smaak evolueert zeker; maar je merkt wel dat diegenen die van common trance evolueren naar iets anders, zij het nu prog, electro of psy dan wel rap afgeven op trance en hun stijl beter en dieper vinden. En het heeft wel ergens een elitaire air, dat wekt toch bij mij alleszinds die indruk; ook als ik de main forums lees.
Ze proberen dan te doen alsof je moet LEREN luisteren naar zo'n muziek en dat wij het niet begrijpen :wtf:

En ook niet iedereen evolueert zo... het enigste dat in mij veranderd is is dat ik die progressive van Schulz - of zal ik het de "fluffy mcprog" noemen zoals "échte" progressive liefhebbers beweren - wel begin te appreciëren.

Ge kunt evengoed bij hetzelfde blijven en daar is weinig mis mee als ge je daar goed bij voelt.
Real
Ik bash op alles.

And I love it. :wtf:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005

Ze proberen dan te doen alsof je moet LEREN luisteren naar zo'n muziek en dat wij het niet begrijpen :wtf:

en toch is dat zo. Heb dat zelf gemerkt bij men eigen. Prog moet je ook LEREN luisteren. Als je dat nu elitair vind klinken is uw goed recht, neemt niet weg dat het wel zo is IMO.
Push2005
Dus als ik m'n eigen forceer omdat genre goed te beginnen dan ben ik een stap verder?

Trouwens; ik had het in mijn reply zeker niet alleen tegen de progressive mensen gemunt ze.

Ik luister gewoon naar wat ik goed vind. Trouwens ik zie wel in waarom progressive mooi kan zijn; maar dat wil niet zeggen dat ik het daarom goed ga vinden. Voor mij is het te energieloos. Er is geen stijl binnen trance dat een trap hoger staat dan een andere stijl...

speentje
mjah niet elke vorm van EDM is even toegankelijk, dus ik begrijp wel waarom mensen terugschrikken om iets te leren appreciëren. Voor mij blijft 't belangrijkste open-minded muziek te verkennen, zonder dat ik een behoefte voel om iets noodzakelijk goed te vinden. Smaak verschilt, maar 't respect voor elkaars mening moet er blijven. Daarom dat bashing gewoon zielig is, commentaar geven zonder enige vorm van argumentatie of vol met vooroordelen.. wat is 't nut ervan vraag ik me soms (lees: vaak) af.

Just my 2 cents
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
en toch is dat zo. Heb dat zelf gemerkt bij men eigen. Prog moet je ook LEREN luisteren. Als je dat nu elitair vind klinken is uw goed recht, neemt niet weg dat het wel zo is IMO.

+1

Prog is gewoon een andere soort muziek qua opbouw en opzet. En ik heb ook bij mezelf gemerkt (jaja, een paar jaar geleden had ik dezelfde smaak als u, en was ik even fanatiek en gedreven) dat prog apprecieren echt een leerproces was. Niet in de zin van uzelf forceren om die stijl goed te vinden, maar de subtiliteit en het karakter van die stijl leren inzien, begrijpen en apprecieren. Dat is uiteindelijk net hetzelfde als bijvoorbeeld bepaalde poezie leren apprecieren, wijn appreciatie of bepaalde humor leren goed vinden. :)
En na een tijd kreeg ik daar ook mee muzikale voldoening van dan van trance. Kweet dat dat misschien als elitair kan overkomen, en ik weet ook dat ik niet altijd even genuanceerd mijn mening verkondig op dat gebied, maar ik kan nog altijd een goeie tranceplaat apprecieren én daar ook probleemloos voor uitkomen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement