maandelijkse trance party? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
Xilver |
quote: | Originally posted by Magistrate
dus jonas steur - castamara en above & beyond - no one on earth (g&d remix) noem je geen trance? vreemd...
alvast 2 tracks uit ronald zen set op illusion |
Ja, want 2 tracks definiëren een hele set...
Argument slaat op niks. Plus, lees m'n reply hierboven, RvG had die dag misschien gewoon een off-day. Maar Cor Fijneman, him. |
|
|
Jasperovitsj |
quote: | Originally posted by Push2005
Wat zal dat worden op TE ?
Cor Fijneman + Mark Norman = Horror + Hero = :conf:
Wellicht crappy :( :p |
Wellicht een hele set raggen zonder een spoortje melodie |
|
|
Push2005 |
quote: | Originally posted by Vishnu
Ik vind de negatieve reacties op Ronald Van Gelderen ook wel wat vreemd :conf:
Heb em al enkele keren live bezig gezien en dat was telkens top, veel goeie uplifting trance, dikke sfeer. |
Een underrated dj alsjet mij vraagt; alleen wat jammer van z'n air.
Ook op TE wil ik hem zeker weerzien... |
|
|
Push2005 |
quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wellicht een hele set raggen zonder een spoortje melodie |
Daar hou ik ook wel 'ns van :p
Yoji Biomehanika enzo vind ik ook best wel leuk. Harder werk kan er altijd in bij mij; maar tmoet kwaliteit blijven :) |
|
|
djcresto |
Een underrated dj alsjet mij vraagt; alleen wat jammer van z'n air.
Ook op TE wil ik hem zeker weerzien... |
Op dancevalley draaide hij een kutset en stond zijn vriendin flyers uit te delen om op hem te stemmin in de dj mag top 100. Dat was er serieus over :p |
|
|
Synthesia |
LOL serieus? wist dat niet..is wel lachen dat |
|
|
Vishnu |
quote: | Originally posted by djcresto
stond zijn vriendin flyers uit te delen om op hem te stemmin in de dj mag top 100. Dat was er serieus over :p |
Haha! Toen ik hem de eerste keer bezig zag op Yellow Fever, hield hij een tijdje een A4 papier de lucht in, waarop hij zijn toenmalige DJ naam "KID VICIOUS" had geschreven, om zich kenbaar te maken bij het publiek :) Ook wel wa erover, hoewel ja, niemand wist wie hij was want op de affiche stond Rank 1, die uiteindelijk niet zijn afgekomen en waarvoor Ronald was ingesprongen.
Maar idd, een air heeft ie wel, beetje jammer :) |
|
|
Jasperovitsj |
Sustain was anders wel een bom :crazy: |
|
|
Xilver |
Ah kwist ni da da Kid Vicious was. We leren bij :) |
|
|
Antony |
Yoji Biomehanika enzo vind ik ook best wel leuk. |
meer dan 'best wel leuk' voor mij :p
maar als organisator kan je toch bepalen wat de dj draait? je maakt ze gewoon duidelijk dat het om 100% trance gaat. zo zou je al niet bang moeten zijn voor plattere momenten. zo komt ronald trug dik in aanmerking voor iedereen :) |
|
|
domineesje |
ja maar iedereen hoort niet graag trance, gehoord van een organisator, een komend party met maar 20% tot 30% trance.... meer mag niet, of publiek loopt weg..
moet echt op klein publiek mikken, dus grote namen hoeft echt niet he...zoals al eerder vermeld denk aan de nationale dj's die het al moeilijk genoeg hebben |
|
|
InTeXoR |
wat heeft cor fijneman de mensheid toch ooit misdaan dat iedereen die zo haat :conf: vind die z'n setjes meestal wel goe, allé soms ook nie zoals op illusion reactivated, maar da's toch eerder uitzondering als regel. bijv. op illusion beach met die black hole night bijv. was die schitterend, net als mark norman daarna, en dat voor amper een man of 20. wat doet die dan precies mis? OK hij draait geen 100% trance maar zijn jullie dan echt van dat volk dat blijft stilstaan vanaf dat er 1 plaat gedraaid wordt die niet helemaal trance is ofzo?
langs de andere kant ben ik de meeste van die hollandse trance wel meer dan beu op't moment, ook een armin die ik tot voor kort wel nog goed vond. als ik dan hoor wat zo'n jon o'bir of matt hardwick draaien vind ik het echt wel spijtig dat we hier zo weinig engelse dj's zien (die 2 keer matt darey in illusion en enkele andere uitzonderingen even niet meegerekend). echt super-upliftende trance met ook nog een dikke bass eronder, moest je dat hier meer horen trance zou bijlange niet zo dood zijn in België als dat het nu is.
ik ben geen voorstander van trance-only evenementen, dat vind ik ondertussen ook redelijk saai geworden wegens te weinig afwisseling. moest het aan mij liggen dan begonnen feesten met progressive/minimal, overgaand naar trance/hardtrance, overgaand naar techno en dan terug afbouwen naar progressive/minimal. maarja da's gewoon hoe mijn ideaal feest er zou uitzien, waarschijnlijk nie haalbaar door die kloof dat er toch nog altijd is tussen trance en technovolk (mega-belachelijk trouwens, maja tis zo). |
|
|
|
|