|
>>>Love Parade 2006<<< (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| severnayaprods |
Ca y'est, voté pour le truck de TA
| quote: | The crew from tranceaddict.com
PS: We will also feature a floor on Berlin`s biggest after-party: Lovebase 2006 at the Kulturbrauerei - be sure to visit us there to celebrate the return of the Loveparade! |
Apparemment ca va chier à la LoveBase aussi
:eyes: |
|
|
| severnayaprods |
Mon frère, 16 ans :haha: , fan de Precision :D , a voté pour le truck ETN
:stongue: |
|
|
|
|