|
[14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
ENORME ****** :whip: :whip: :whip:
Is weer goed over nagedacht zo te merken :o |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by jp
Zelfde dag als Loveparade en Sensation Germany :whip: |
En dezelfde dag als Extrema Outdoor en 5 Days Off is van 12-16 juli. Lekker gepland weer allemaal :disbelief |
|
|
| jp |
| Komt allemaal door de Masters op Zandvoort |
|
|
| Djeebie |
| Maar de Masters zijn op 6 augustus en DV zou op 4 en 5 augustus zijn. Genoeg tijd dus voor de politie om een paar kilometer verderop te verhuizen. |
|
|
| jp |
| Nee, want je zit met zondagsdiensten en vakantie. 2 grote evenementen in 2 dagen lukt dan nooit. |
|
|
| Matthijs |
| Lekker is dat, nou maar hopen dat ik m'n verlofdagen nog om kan ruilen! |
|
|
| MaGiK54 |
| Senseo, DV of Berlijn wat gaat het worden ? |
|
|
| basd |
| Da's inderdaad niet heel erg handig gepland nee. Nou ja, dan maar effe line-ups afwachten en een keuze maken (al valt Sensation Duitsland sowieso af). |
|
|
| Kaidreas |
| sensation berlin hoeft zoiezo alniet, loveparade... mmmmz kweet toch niet hoor. khou het wel gewoon bij DV |
|
|
| Unique2701 |
| juli???? d8 eerst dat het een typfout was.. maar ok... misschien beter weer dan dit jaar hopefully! |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Djeebie
En dezelfde dag als Extrema Outdoor en 5 Days Off is van 12-16 juli. Lekker gepland weer allemaal :disbelief |
Mmm, als DV op dezelfde dag als Extrema is, is dat wel makkelijk kiezen voor mij als Eindhovenaar. Plus het feit dat er waarschijnlijk dan wel een aantal zwaar vette proggerts van DV naar Eindhoven worden overgebracht, maakt het alleen maar aantrekkelijker!
Ik dacht van de week nog, dit jaar staat Sasha misschien wel op Outdoor...:D |
|
|
|
|