return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
הבאת אמנים מחול (pg. 2)
View this Thread in Original format
Star
אממממממ אתם רחוקים מהמחיר הסופי
למה שלא תוסיפו עוד ברמנים ? מאבטחים? יחצנים?
שכירות? ועוד ועוד
sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה שוכח משהו
הקהל הישראלי ידוע בהבטחותיו שיגיע אך בסוף כל חובבי המוזיקה האמיתיים יישארו בבית בתירוצים שונים ומשונים
עצוב אבל נכון
אתה מכיר את זה לא? :rolleyes:


יא נקניק... הייתי שם וחיפשתי אותך :D
sabi10
quote:
Originally posted by Star
אממממממ אתם רחוקים מהמחיר הסופי
למה שלא תוסיפו עוד ברמנים ? מאבטחים? יחצנים?
שכירות? ועוד ועוד


כאשר אני שוכר מקום אני שוכר איתו את הכל!!!
אבל אם אני צריך להביא את שאר הדברים אז אל תשכח שזה כולל גם את השתייה ובמרכז עושים לצערי את רוב הכסף על השתייה...
לעזעזל 12 שקל על בקבוק מים!!!!

ובקשר לזה שלא יבואו אנשים, אני לא כלכך בטוח אם באמת לא יבואו הרבה אנשים...אומנם לא נראה שם את הבליינים המופרסמים של תל אביב אבל אני חושב שכן אפשר להצליח...

השאלה העיקרית היא באמת העלות וכמה סיכון מוכנים לקחת
DJMIKE
quote:
Originally posted by Star
אממממממ אתם רחוקים מהמחיר הסופי
למה שלא תוסיפו עוד ברמנים ? מאבטחים? יחצנים?
שכירות? ועוד ועוד


שתיה, ציוג הגברה ותאורה אם אין במקום, הזמנות, פלקטים וכו' וכו'
Shahar
ממ
Kris Oneil
מדבר איתי במסנג'ר ואמר לי שהוא מחפש הפקה בישראל שתרצה להביא אותו
sabi10
quote:
Originally posted by DJMIKE
שתיה, ציוג הגברה ותאורה אם אין במקום, הזמנות, פלקטים וכו' וכו'


כיון שאתה חיפאי אני מניח שהיית באולטראסאונד.

אתה חושב שיקבלו שם דיג'י מהסגנון הזה, שיש מצב להביא מישהו כזה לשם?
sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
ממ
Kris Oneil
מדבר איתי במסנג'ר ואמר לי שהוא מחפש הפקה בישראל שתרצה להביא אותו


אני מכיר כמה דיג'יים שישמחו מאוד לבוא להופיע בארץ, רק צריך איזושהי הפקה שתביא אותם...
Shahar
אולי אלי יכול לעזור..
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
ממ
Kris Oneil
מדבר איתי במסנג'ר ואמר לי שהוא מחפש הפקה בישראל שתרצה להביא אותו


מי זה?
:toothless :nervous:
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
מי זה?
:toothless :nervous:


נראה לי שיש לו עוד שם יותר מוכר
שכחתי תשם

sabi10
quote:
Originally posted by Shahar
נראה לי שיש לו עוד שם יותר מוכר
שכחתי תשם


אני מכיר אותו מ
DI.FM
או
ETN.FM
DJMIKE
quote:
Originally posted by sabi10
אני מכיר כמה דיג'יים שישמחו מאוד לבוא להופיע בארץ, רק צריך איזושהי הפקה שתביא אותם...


אף אחד באולטראסאונד לא שם זין מי מנגן שם את המוזיקה
אם המפיקים יחליטו להביא די ג'יי בעל שם בסצינת הטראנס אבל לא שם שכולם מכירים (ארמין וכאלה) כמות האנשים תירד דרסטית
לכן שווה להם יותר להביא להקה לשלושה שירים באלפיים שקל
והמקום תמיד מפצוץ ב 5,000 איש!!! ואף אחד לא שם זין שיש את אותה המוזיקה כל שבוע כבר כמה שנים

וד"א קריס אוניל יש שיר חתום בסומריק ויז'ן של פרסיז'ן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement