return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
הבאת אמנים מחול (pg. 4)
View this Thread in Original format
Segev
באומן הספיק להם לפרסם ברדיו את זה שארמין הולך להיות שם
עם הסט של ארמין רגע לפני האומן וכולם יכלו להבין לבד ששהוא הולך להיות שם...
רק מאיזה 5 אנשים שיצא לי לדבר איתם ולהגיד שאני הולך הם פתחו את העניים ואמרו באמת ארמין מגיעה לאומן אולי נהיה שם
אז אחרי הכל ארמין כן מפורסם בארץ...
והוא כן מביא קהל..
סתם שאלה כמה עולה להביא את ארמין ל 3 שעות סט כמו באומן?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Segev
באומן הספיק להם לפרסם ברדיו את זה שארמין הולך להיות שם
עם הסט של ארמין רגע לפני האומן וכולם יכלו להבין לבד ששהוא הולך להיות שם...
רק מאיזה 5 אנשים שיצא לי לדבר איתם ולהגיד שאני הולך הם פתחו את העניים ואמרו באמת ארמין מגיעה לאומן אולי נהיה שם
אז אחרי הכל ארמין כן מפורסם בארץ...
והוא כן מביא קהל..
סתם שאלה כמה עולה להביא את ארמין ל 3 שעות סט כמו באומן?


בערך כמו אוטו משפחתי משומש שנפוץ בארץ ועשה בערך 9-10 שנים על הכביש
:D

בקיצור י-ק-ר!!
Segev
אבל זה משתלם כי הוא גם מביא 3000 איש לאומן ואתה מוכר 100 שקל כרטיס אז יוצא לך הרבה כסף מזה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Segev
אבל זה משתלם כי הוא גם מביא 3000 איש לאומן ואתה מוכר 100 שקל כרטיס אז יוצא לך הרבה כסף מזה..


לי ולך לא
לאומן כן
ועד כמה שידוע לי האומן מפיק את כל האירועים שקורים במועדונים שלו
אין הפקות חוץ (לפחות ככה זה בתל אביב וירושלים אבל תקנו אותי אם טעיתי - ואם כן אז עלות ההשכרה של האומן לא הייתי רוצה לדמיין כמה היא)
omergunr
אז למה שלא כמה אנשים מפה ... נגיד 6 אנשים כל אחד שם 1000 שקל..
ומנסים לארגן משהו.. ולהביא מישהו.. עם יוצא טוב אז סבבה... ואפשר לפתח את "העסק" ועם לא אז סתם נהנהו ממסיבה אחת טובה.

יכול לצאת דווקא טוב.
;)


אני מוכן להשיקע ובטוח יש פה עוד כאלה שמוכנים.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אז למה שלא כמה אנשים מפה ... נגיד 6 אנשים כל אחד שם 1000 שקל..
ומנסים לארגן משהו.. ולהביא מישהו.. עם יוצא טוב אז סבבה... ואפשר לפתח את "העסק" ועם לא אז סתם נהנהו ממסיבה אחת טובה.

יכול לצאת דווקא טוב.
;)


אני מוכן להשיקע ובטוח יש פה עוד כאלה שמוכנים.


אתה כנראה גרוע במתמטיקה או שלא קראת מקודם
בכל אופן 6000 שקל האלה שנארגן יספיקו לארגן לא יותר ממקום קטן ולא מוכר שיכול להכיל כמה מאות בודדות של אנשים
ולא יישאר כסף לא לייחצון לא לאבטחה
לא לברמנים
לא לדי גיים
בקיצור - זה ממש לא מספיק
omergunr
אבל 6000 שקל זה התחלה.. ועם אתה מארגן איזה "ספונסר" או משהו.. ונגיד עוד אנשים שכבר נמצאים בתוך התחום הזה יהיהו מוכנים גם להשיקע והם ישקיעו מן הסתם יותר כסף...

אני מדבר 6000 רק מאנשי הפורום...
ודוגרי אפשר לאסוף הרבה יותר מ 6אלף.
DjChook
ממתי ברמנים לא עובדים על טיפים ? :)
gErver
זה לא כזה פשוט, עומר

כשאתה נכנס לעסק עם כל כך הרבה שותפים הרווח אפסי,
וגם כל אחד מושך לכיוון שלו, וזה מתכון די בטוח לנפילה

נגיד והיינו פותחים שירשור וכל אחד היה רושם את החמש דיג'יים שהוא הכי היה רוצה לשמוע בארץ,
חוץ מכמה גדולים שכולם מכירים "ומעריצים" , קיימים עוד מאות דיגיים

אני לדוגמא הייתי רוצה לשמוע את
nikola gala
tonedepth
gabriel & dresden
trentemoller
bob sinclar

לא בהכרח בסדר הזה, אבל זה לא חשוב

מה הסיכוי שעוד 1000 אנשים היו רוצים לשמוע אותם גם ולשלם כסף בשביל זה ??

גבריאל נדרסדן יכולים לעשות את זה ,
ובוב סינקלר בטוח יכול למשוך קהל גדול גם
כשאני חושב על זה :conf: ,
למה הם עוד לא היו פה ??
omergunr
עם חברים שלי יודעים מי זה bob sinclar
אז לא בעיה להביא קהל למסיבה עם הוא בא.
;)


אבל המטרה היא לא לצאת במי יודע מה רווח , המטרה היא לעשות מסיבה איכותית אחת!!
עם נרוויח סבבה עם לא אז לפחות היתה אחלה מסיבה.

gErver
אם המטרה היא לא רווח,
אז יש מצב שמסיבה אחת תהיה סבבה.

אם חברים שלך יודעים מי זה בוב סינקלר

המצב מצויין :D

אין לי מושג איך דיג'יי כמוהו עוד לא היה כאן..

טוב בכל מקרה חייב לזוז

מכבי ביתר בעוד כמה דקות..
Major_X
שלום חברים!
בדיוק רציתי לפתוח נושא בעניין וראיתי שאתם מדברים על אותו הדבר.
אני וחבר טוב שלי רוצים לפתוח חברת הפקות, משהו כמו בסגנון NEXT SATISFACTION שהתפרקו.
קראתי את התגובות של כולכם ולמדתי לא מעט. כמו שאתם מבינים אני חדש בתחום ההפקות אבל יש לי קצת כסף להשקיע וברצוני להביא לכאן כמה אומנים גדולים.
בשביל להריח את השוק וללמוד קצת על ההוצאות, כתבתי אימייל לסוכנות של MARCO V (שאני מת עליו) כדי לשמוע כמה עולה להביא אותו.
ענו לי שהוא לוקח כ- 6,000 יורו + 10% רווח לסוכנות + טיסות ומלון.
לא נשמע לי כזאת השקעה גדולה.
עכשיו, השאלה שלי כמה עולה להשכיר למשל את האומן 17 בת"א? בואו נגיד יום חמישי כמו שהיה עם ארמין?
אשמח לתשובות מדוייקות ומקצועיות וגם אם מישהו יוכל לכוון אותי איך בודקים מה מי מו אני אשמח מאוד.
אייל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement