|
הבאת אמנים מחול (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| gErver |
רעיון גדול,
אפשר לארגן מסיבה ולפרסם שכל הכסף הולך לתרומות..
תרומות לקידום הסצנה בארץ, מטרה קדושה.
יתפוס :conf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
מישהו האכיל אותך בזבל... |
בן דוד שלי היה שם
וכתבו על זה בכל העיתונים ובחדשות
| quote: | Originally posted by Segev
חחחח מי ניגן שם שעלה כל כך הרבה כסף כניסה?
god?
או שחילקו שם חשיש חינם או משהו.. |
זה לא קשור למי שניגן שם
מאיה בוסקילה ושירי מיימון שרו והיה גם דיג'יי
אבל מוזמנים באו לשם בשביל הפוזה ובשביל הכבוד שיעני הם היו במסיבה כזאת מדוברת
| quote: | Originally posted by DvJ
כל הכסף מהמסיבות האלו הולך לתרומות....
כמו שבוע שעבר היה לשרון סטון יומהולדת חגגו לה בארץ אז כניסה היה משהו כמו
1000$
והכל לתרומות......... |
לא יודע אם הכסף מהמסיבה של גיידמק הלך לתרומות
בטח הוא קנה עם זה עוד איזה פסל לבית |
|
|
| DjChook |
נכון, זה גאידמק שצריך תרומות
מצחיקים אתם
דווקא מאד נפוץ שמסיבות סלבס יעלו אלפי שקלים לסלבס
זה בהחלט בהגדרת התרומה
ושרון סטון כוסית! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
נכון, זה גאידמק שצריך תרומות
מצחיקים אתם
דווקא מאד נפוץ שמסיבות סלבס יעלו אלפי שקלים לסלבס
זה בהחלט בהגדרת התרומה
ושרון סטון כוסית! |
חחחחחח הם נראה לי התכוונו שהוא תורם תכסף לאחרים
אבל לא נראה לי שהוא תורם
הוא לוקח את זה אליו וגם ככה הוא תורם להמון אירגונים מהכסף הפרטי שלו |
|
|
| Hydroid |
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??
אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.
יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים. |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Hydroid
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??
אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.
יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים.
|
עצוב לגמרי,
עדיף להשקיע תכסף בלטוס לחו"ל לאיזה שבוע של מסיבות,
הקלאברים, או יותר נכון אלה שמחשיבים את עצמם קלאברים
באים למועדון רק בשביל הקטע של לראות אנשים, להשתכר ולהזדיין
שזה לא רע..
אבל מבחינת מוסיקה, לא יזהו פה איכות.. המצב על הפנים
תכלס הסצנה לא ממש קיימת.. היא יותר קיימת בפורום הזה ובקישקושים מאשר במציאות..
נגיד אתה מביא את דוגזילה ומנגן בעצמך, כמה קהל אפשר למשוך..
כמה אנשים מכירים את דוגזילה או מנו דה יונג ??
ומתי אתה בא לתת איזה סט בצפון ?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hydroid
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??
אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.
יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים. |
מה אתה גנוב מה רע בקריס אוניל? הוא גם נראה לי בתחילת הדרך
וברור שיהיה לך ביקוש בחול ולא פה כי בארץ לא מכירים ביוצרים החדשים
ובקשר לסצינת אהוס בארץ עדיף שהיא תיפול כבר אני מחכה לזה בנרות חחחחח |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Shahar
ובקשר לסצינת אהוס בארץ עדיף שהיא תיפול כבר אני מחכה לזה בנרות חחחחח
|
ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..
צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס
קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה.. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by gErver
ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..
צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס
קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה.. |
אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by gErver
ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..
צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס
קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה.. |
בוא נגיד שעדיף לי שהניו יורק אהוס ישלוט במקום שהטכנו ישלוט
בעעעעעעעעעעעעעע
| quote: | Originally posted by DvJ
אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ.... |
וכאן הבעיה חחחחחחחחח
תכף צח יביא נאום
"וזה בטוח יתחיל ב "בונא שחר אתה דפוק |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DvJ
אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ.... |
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים
תאמין לי.
ולמרות ששחר מנסה להדליק אותי פה, אני לא נכנס לדיון הזה
אף אחד לא ישקיע פה במסיבות של קלאב טראנס ובייחוד לא לגילאים צעירים - איתי תקשיע את המאמצים שלך בחו"ל, זה הדבר הנכון לעשות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים
תאמין לי.
ולמרות ששחר מנסה להדליק אותי פה, אני לא נכנס לדיון הזה
אף אחד לא ישקיע פה במסיבות של קלאב טראנס ובייחוד לא לגילאים צעירים - איתי תקשיע את המאמצים שלך בחו"ל, זה הדבר הנכון לעשות. |
איזה גנוב אתה
כל הרעיון היה שתגיב על החלק של ההתפתחות של האהוס לא על ההפקת מסיבות
עד שהגבת החלטת להגיב על משו לא קשור ח |
|
|
|
|