return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
הבאת אמנים מחול (pg. 8)
View this Thread in Original format
Black Dragon
האמת אני רק יכול להגיד לכם..תזדיינו בסובלנות :)
כי משהו מתרחש פה
אה ומי שמעוניין לדעת.. פרי קורסטן נוחת בארץ לאירוע של פסח
gErver
quote:
Originally posted by Meltdown
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם


הליין ברייקס של קפה ברזילי אחד האיכותיים שיש היום,
הייתי בהופעה שלהם בקומה התחתונה של האומן חיפה,
היה פשוט סופני, האנרגיה של ברייקס לא נורמלית.


אני שמח שאלקטרו תפס באזור שלכם,
כי בצפון לא ממש ידוע לי על התפתחות בכיוון..

יהיה נחמד לשמוע סט במועדון, שיהיה בנוי כמו שצריך
ולא מיקסים של 10 שניות וכאלה.. אבל על מי אני עובד, הסצצנה עוד לא בנוייה לזה..

הלוואי שיהיה ליין אחד קבוע של פרוגרסיב טראנס בצפון,
שישימו בחלק השני של הערב אפליפטינג לא איכפת לי.. העיקר שיהיה משהו
DJMIKE
quote:
Originally posted by gErver
הליין ברייקס של קפה ברזילי אחד האיכותיים שיש היום,
הייתי בהופעה שלהם בקומה התחתונה של האומן חיפה,
היה פשוט סופני, האנרגיה של ברייקס לא נורמלית.


אני שמח שאלקטרו תפס באזור שלכם,
כי בצפון לא ממש ידוע לי על התפתחות בכיוון..

יהיה נחמד לשמוע סט במועדון, שיהיה בנוי כמו שצריך
ולא מיקסים של 10 שניות וכאלה.. אבל על מי אני עובד, הסצצנה עוד לא בנוייה לזה..

הלוואי שיהיה ליין אחד קבוע של פרוגרסיב טראנס בצפון,
שישימו בחלק השני של הערב אפליפטינג לא איכפת לי.. העיקר שיהיה משהו


יש לך את ליין שבת בסיטי הול בחיפה כל שבוע משהו אחר
היה שבוע שעבר אלקטרו
לפני שבועיים דראם אנד בייס
כניסה 20 ש"ח
omergunr
חיחיחי אילן טיעתי :D

http://www.hommega.com/artist.php?c...&artistID=28448

:wtf:
gErver
quote:
Originally posted by DJMIKE
יש לך את ליין שבת בסיטי הול בחיפה כל שבוע משהו אחר
היה שבוע שעבר אלקטרו
לפני שבועיים דראם אנד בייס
כניסה 20 ש"ח


נשמע טוב

יש לך מושג מה הליין השבוע ?
DJMIKE
השבוע יש מסיבת רגאיי ודאנסהול משהו טירוף :)

ואתה יכול להתעדכן פה
http://www.brokenfingaz.com/
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע הם באמת ירדו מהאיכות והרגישו את זה כשהם הביאו את אינר אנד אווטר
אבל מצד שני
אי אפשר לצפות שהם יביאו כל הזמן את ארמין ומרקו וי
הם רצו להתחיל להביא עוד הרכבים
השאלה איך עושים את זה בלי שהקהל פתאום יתחיל לברוח

ולמה לא פנו לקהל הנכון?


דווקא להביא את אינר אנד אאוטר היה אחד הצעדים היותר נכונים שלהם לדעתי
ואני לא מבין למה אתה אומר שטות כזאת
הרי אתה מסכים שהם לא יכולים להביא אמנים מחול כל שבוע
משאומר שהבסיס צריך להיות די גיים מהארץ
ואיזה די גיים בארץ כבר מנגנים קלאב טראנס?
נכון הם מוכרים כיוצרים וכך הם קנו לעצמם תשם אבל תן להם לצמוח עם ניגונים קבועים איפשהו בארץ והם כבר יספקו את הסחורה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דווקא להביא את אינר אנד אאוטר היה אחד הצעדים היותר נכונים שלהם לדעתי
ואני לא מבין למה אתה אומר שטות כזאת
הרי אתה מסכים שהם לא יכולים להביא אמנים מחול כל שבוע
משאומר שהבסיס צריך להיות די גיים מהארץ
ואיזה די גיים בארץ כבר מנגנים קלאב טראנס?
נכון הם מוכרים כיוצרים וכך הם קנו לעצמם תשם אבל תן להם לצמוח עם ניגונים קבועים איפשהו בארץ והם כבר יספקו את הסחורה


מה פתאום זה לא מה שאמרתי בכלל
אמרתי שאי אפשר להביא את ארמין ומרקו וי כי זה יתחיל להמאס
למרות שארמין לא ימאס עלי
אבל לא נראה לי שיש להם תקציב לזה
אני התכוונתי שהם היו צריכים להתחיל להביא אחרים כמו מנו, מרקוס, אסטוארה...כאאלה..

לא אמרתי בשום מקום שהבסיס צריך להיות מהארוץ
ולאינר אנד אווטר אין מספיק שם בשביל להביא קהל וראינו את זה לפי זה שב 4:30 המסיבה כבר הייתה סגורה

quote:
Originally posted by Black Dragon
האמת אני רק יכול להגיד לכם..תזדיינו בסובלנות :)
כי משהו מתרחש פה
אה ומי שמעוניין לדעת.. פרי קורסטן נוחת בארץ לאירוע של פסח


יש פרטים?
Hydroid
quote:
Originally posted by Shahar
מה פתאום זה לא מה שאמרתי בכלל
אמרתי שאי אפשר להביא את ארמין ומרקו וי כי זה יתחיל להמאס
למרות שארמין לא ימאס עלי
אבל לא נראה לי שיש להם תקציב לזה
אני התכוונתי שהם היו צריכים להתחיל להביא אחרים כמו מנו, מרקוס, אסטוארה...כאאלה..

לא אמרתי בשום מקום שהבסיס צריך להיות מהארוץ
ולאינר אנד אווטר אין מספיק שם בשביל להביא קהל וראינו את זה לפי זה שב 4:30 המסיבה כבר הייתה סגורה



יש פרטים?



הדבר שאתה לא מבין זה שאסטוארה מנו ואינר אנד אווטר בארץ זה אותו דבר...
זה כמו שאתה אומר עליי אחי בארץ מי סופר אותי בכלל? שום דבר אבל בחו"ל הרבה סופרים....אנשים פה לא מבינים כלום זה או שאתה מביא סופר סטאר כמו ארמין פרי טיאסטו פי וי די וכו' או שאתה לא מביא זהו!

אם אתה רוצה להביא אומנים פחות מוכרים זה יהיה מסיבות יותר קטנות קהל יותר מצומצם אבל איכותי....זה רק הפקות פרטיות לדעתי לא משהו גדול כמו נקסט.
Koby
quote:
Originally posted by Hydroid
אם אתה רוצה להביא אומנים פחות מוכרים זה יהיה מסיבות יותר קטנות קהל יותר מצומצם אבל איכותי....זה רק הפקות פרטיות לדעתי לא משהו גדול כמו נקסט.

זה החלום שלי..מסיבות גדולות לא חסר כמו שהיו בתקופה של נקסט..ועכשיו באומן והייניקן..והן תמיד היו מעורבות עם מסחרה כדי להביא כמה שיותר קהל..חבל שאין ליין לטראנס במועדון נחשב כמו הווקס למשל שמצליח להרים מסיבות האוס ומביא די ג'יים מחול בימי חמישי..

Meltdown
בזמנו, הביאו את דיגוויד למועדון התעשייה בירושלים, והתרסקו על הפנים מבחינה כלכלית, האנשים שהביאו אותו לשם
Viber
quote:
Originally posted by Hydroid
זה כמו שאתה אומר עליי אחי בארץ מי סופר אותי בכלל? שום דבר אבל בחו"ל הרבה סופרים....


פשוט בלתי ניתפסת העובדה שאדם כמו סאבלימינאל או עופר ניסים מושך קהל או מועדון מלא ואתה לא מוזמן להופיע פשוט בלתי ניתפס...
צריך להקים מפלגה שתיזרוק את שלמה ארצי מקסריה ותיתן לך להופיע שם
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement