| Black Dragon |
טוב כמה דברים להוציא מהפה :)
שחר אתה לא מבין כמה שארמין מוכר בארץ ותאמין לי שאני יודע איך הפירסום על המסיבה הלך ולא הפירסום הוא זה שהביא את הקהל.
ארמין מוכר ועוד איך והשם שלו רק מתעצם בארץ..נכון שהוא לא כמו טיאסטו פה אבל הוא עושה את שלו
ובקשר להבאת דיג'ייז לארץ... 6000 יורו למרקו וי זה 33,600 שח
+ טיסות מחלקה ראשונה ואירוח
עכשיו בשביל לארח את מרקו וי צריך מועדון שגם יהיה מכובד בשבילו ולא איזה מועדון מסכן של 70 איש מה שאומר מועדון מוכר.
מועדון מוכר לוקח 30,000 שח להשכרה מינימום לערב ביום פעיל..אם זה חמישי או שישי בעיקר
אם מדברים על האומן..אתם יכולים דיי להכפיל את המחיר.
כרטיס צריך לעלות לפחות 80 שח ולהכניס לפחות 800 איש במקרה של האומן רק בשביל כיסוי הוצאות
לגבי ספונסר, לא כל אחד ירוץ לתת חסות בגלל שזה במועדון כלשהו ועם דיג'יי כלשהו אלה אם כן אתם מוכרים בתחום חיי הלילה.
סך הכל הספונסר רוצה פירסום והוא לא יכול לבטוח במישהו שיתרום בפירסום אם הוא לא בטוח יכול להביא אנשים
זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה רק בשביל להכניס אתכם למציאות
ועזבו את כל זה... וואלה אם יש מישהו מליונר שיקח את זה על עצמו אז בכיף..
הבעיה היא יחצנים..אין פה יחצנים שיכולים להביא הרבה אנשים
אני מדבר על יחצנים שלא עובדים בליין מסויים או מועדון מסויים
להביא 800 איש זה לא פשוט כשזה רק המינימום שצריך..
אמרתי לעוזי כבר..אני יכול לעזור עם מועדון ולגבש צוות יחצנים..יותר מזה אולי יהיה מה לספר אחר כך |
|
|