return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
הבאת אמנים מחול (pg. 7)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים


כבר הייתי בטוח שאני יצטרך להעיר תעיניים של אנשים פה...טוב שאתה פה צח

האלקטרו היום בארץ מאוד חזק

תאמינו לי אתם לא יודעים עד כמה

והוא מתחזק אפילו יותר

אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?

רחובות!!! :whip:

WTF?

סצינת ההאוס לא במצב כל כך נורא בארץ ואני לא מדבר על המסחרי
DvJ
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...

ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........
DjChook
למה לא תופס אורגיות מטורפות :) :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...

ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........


מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך

בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל
§chop¥
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes


אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?

רחובות!!! :whip:

WTF?


וואו אחי תרגיע....
קודם כל רחובות היא לא עיר נידחת

דבר שני איפה יש ליין של אלקטרו ?
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך

בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל



נכון שעדיין מנגנים תניורק הואס הזה אבל בהרבה פחות מבעבר ......
תראה תליין של מייל ווקס הרבה שם זה אלקטרו
סקוייז -> עופר נסים כבר בקושי מנגן ניורק יש דיגיי אליוט
שמגן קטעים כן תתפלא של לדעת דיוויד גואטה אריק פיירד סטיב אנגלו וכו....
יש גם תליין פאג של הומאים שממה שהבנתי שזה רק אלקטרו....

דיגיים
כמו
טל כהן
זאן
אוסי
אליוט
ואפילו ויק
מנגנים עדיין ניורק אך גם הרבה אלקטרו ופאנקי אוהס.........

Edit -> איך שכחתי תאףאףאף
שמבאים הרבה דיגיים מחול שמנגנים אלקרטו לפעמים דיפ אוהס....
תראה תאפטר האחרון באומן.....
הניורק מתדרדר בארץ וטובשכך....
Meltdown
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל


אין מצב בחיים שמינימל יכבוש את ישראל.
בחיייים לא

לגבי מה שכותבים פה, רק שתדעו לכם משהו
כל מה שאתם קוראים לו ניו יורק - זה בכלל לא ניו יורק אמיתי
ניו יורק אמיתי זאת מוזיקה אחרת לגמרי
דוגמת
Joeski And Onionz
Little Louie Vega
זה ניו יורק האוס אמיתי
ולא כל הטרייבאל והפאם פאם פאם של עופר ניסים

זה נכון שבליינים של גייז מנגנים היום המון אלקטרו ומסיבה פשוטה - גייז בדרך כלל הוא קהל שמבין במוזיקה ויודע מה מנגנים עבורו, במייל ווקס בימי שישי מנגנים המון אלקטרו ומארחים גם דיג'ייז של אלקטרו.
בלי כל קשר הם עדיין מתים על עופר ניסים.

לגבי המסיבה שאתם רוצים להרים פה, היוזמה מבורכת,
אבל אם אין לכם מועדון, אם אין לכם צוות יחצנים
אם אין לכם גישה לשליחת הודעות
SMS
בצורה המונית
אם אין לכם משאבים להתקשר ל-1000 אנשים
חבל לכם על הכסף - כי המסיבה שלכם לא תצליח.
DjChook
צח זה לא רק הטלפונים, זה המספרים שיותר קשה להשיג

באמת קשה להתחיל מכלום.. אבל מצד שני, גם את נקסט לא בנו ביום אחד
Scorchio
ותראה איפה נקסט היום...
כי הם ירדו מהאיכות
התמסחרו ולא פנו לקהל הנכון

Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
ותראה איפה נקסט היום...
כי הם ירדו מהאיכות
התמסחרו ולא פנו לקהל הנכון


שמע הם באמת ירדו מהאיכות והרגישו את זה כשהם הביאו את אינר אנד אווטר
אבל מצד שני
אי אפשר לצפות שהם יביאו כל הזמן את ארמין ומרקו וי
הם רצו להתחיל להביא עוד הרכבים
השאלה איך עושים את זה בלי שהקהל פתאום יתחיל לברוח

ולמה לא פנו לקהל הנכון?
DJMIKE
איך כל זה קשור לנושא המקורי? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement