|
הבאת אמנים מחול (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים |
כבר הייתי בטוח שאני יצטרך להעיר תעיניים של אנשים פה...טוב שאתה פה צח
האלקטרו היום בארץ מאוד חזק
תאמינו לי אתם לא יודעים עד כמה
והוא מתחזק אפילו יותר
אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?
רחובות!!! :whip:
WTF?
סצינת ההאוס לא במצב כל כך נורא בארץ ואני לא מדבר על המסחרי |
|
|
| DvJ |
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...
ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........ |
|
|
| DjChook |
| למה לא תופס אורגיות מטורפות :) :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
הגעתי למסקנה שכל מה שהולך בליינים של הומאים תופס אחרכך אצל כולם וזה מה שיהיה...
ככה זה התחיל עם הניורק אוהס
עכשיו אלקטרו
ואחר כך אני חושב שיתפוס כל הפאנקי האוס........ |
מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתם קולטים שבעיר נידחת כמו רחובות יש עכשיו בימי רביעי ליין אלקטרו?
רחובות!!! :whip:
WTF?
|
וואו אחי תרגיע....
קודם כל רחובות היא לא עיר נידחת
דבר שני איפה יש ליין של אלקטרו ? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ סלח לי אבל למיטב ידיעתי הקהל המזוהה עם ההומואים עדיין שומע בעיקר ניו יורק האוס
זה מששולט במסיבות של הליינים שלהם למיטב ידיעתי ומקסימום האלקטרו שם זה להיטי אלקטרו שחדרו לשם אחרי שהם הפכו לחלק מהסצינה ולא להיפך
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל |
נכון שעדיין מנגנים תניורק הואס הזה אבל בהרבה פחות מבעבר ......
תראה תליין של מייל ווקס הרבה שם זה אלקטרו
סקוייז -> עופר נסים כבר בקושי מנגן ניורק יש דיגיי אליוט
שמגן קטעים כן תתפלא של לדעת דיוויד גואטה אריק פיירד סטיב אנגלו וכו....
יש גם תליין פאג של הומאים שממה שהבנתי שזה רק אלקטרו....
דיגיים
כמו
טל כהן
זאן
אוסי
אליוט
ואפילו ויק
מנגנים עדיין ניורק אך גם הרבה אלקטרו ופאנקי אוהס.........
Edit -> איך שכחתי תאףאףאף
שמבאים הרבה דיגיים מחול שמנגנים אלקרטו לפעמים דיפ אוהס....
תראה תאפטר האחרון באומן.....
הניורק מתדרדר בארץ וטובשכך.... |
|
|
| Meltdown |
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בלי שום קשר הדבר הבא אם אפשר לקרוא לזה ככה וספק גדול אם זה יוכל לכבוש את ישראל זה בכלל מינימל |
אין מצב בחיים שמינימל יכבוש את ישראל.
בחיייים לא
לגבי מה שכותבים פה, רק שתדעו לכם משהו
כל מה שאתם קוראים לו ניו יורק - זה בכלל לא ניו יורק אמיתי
ניו יורק אמיתי זאת מוזיקה אחרת לגמרי
דוגמת
Joeski And Onionz
Little Louie Vega
זה ניו יורק האוס אמיתי
ולא כל הטרייבאל והפאם פאם פאם של עופר ניסים
זה נכון שבליינים של גייז מנגנים היום המון אלקטרו ומסיבה פשוטה - גייז בדרך כלל הוא קהל שמבין במוזיקה ויודע מה מנגנים עבורו, במייל ווקס בימי שישי מנגנים המון אלקטרו ומארחים גם דיג'ייז של אלקטרו.
בלי כל קשר הם עדיין מתים על עופר ניסים.
לגבי המסיבה שאתם רוצים להרים פה, היוזמה מבורכת,
אבל אם אין לכם מועדון, אם אין לכם צוות יחצנים
אם אין לכם גישה לשליחת הודעות
SMS
בצורה המונית
אם אין לכם משאבים להתקשר ל-1000 אנשים
חבל לכם על הכסף - כי המסיבה שלכם לא תצליח. |
|
|
| DjChook |
צח זה לא רק הטלפונים, זה המספרים שיותר קשה להשיג
באמת קשה להתחיל מכלום.. אבל מצד שני, גם את נקסט לא בנו ביום אחד |
|
|
| Scorchio |
ותראה איפה נקסט היום...
כי הם ירדו מהאיכות
התמסחרו ולא פנו לקהל הנכון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ותראה איפה נקסט היום...
כי הם ירדו מהאיכות
התמסחרו ולא פנו לקהל הנכון |
שמע הם באמת ירדו מהאיכות והרגישו את זה כשהם הביאו את אינר אנד אווטר
אבל מצד שני
אי אפשר לצפות שהם יביאו כל הזמן את ארמין ומרקו וי
הם רצו להתחיל להביא עוד הרכבים
השאלה איך עושים את זה בלי שהקהל פתאום יתחיל לברוח
ולמה לא פנו לקהל הנכון? |
|
|
| DJMIKE |
| איך כל זה קשור לנושא המקורי? :conf: |
|
|
|
|