|
הבאת אמנים מחול (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
פשוט בלתי ניתפסת העובדה שאדם כמו סאבלימינאל או עופר ניסים מושך קהל או מועדון מלא ואתה לא מוזמן להופיע פשוט בלתי ניתפס...
צריך להקים מפלגה שתיזרוק את שלמה ארצי מקסריה ותיתן לך להופיע שם
:D |
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל
שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל
שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר |
קח תשובה פילוסופית: ביגלל האבסורד בעולם
:)
אבל דוגרי זה סתם ביגלל שהדברים האלה מיתפשטים כמו מגפה,הם פשוט מדביקים אחד את השני ללא קשר אם כל אחד כאינדיוידואל אוהב את זה באמת אם יום אחד כמה אנשים יחליטו שהם אוהבים את המוזיקה והם ידביקו אחד את השני ויוחלט שהמוזיקה הזאת היא מגניבה או מה שלא יהיה אז יהיה ביקוש גם לזה
או זה או שאנשים פשוט מחפשים פשוט אותן צורות של מה שהם אוהבים כבר יענו מי שאוהב מטאל ישמע סקאזי ואינפקטד משרום וכל הגנגסטרים הצעירים ששומעים אמינם מסיבה מסוימת ישמעו זאבלימינאל וכו'
ובנוסף הרבה אנשים לא תופסים אפליפטינג טראנס כמוזיקה לגיטימית באמת ביגלל שהם חושבים שהכל זה סנדסטורם,לסגו וכו' |
|
|
| globalwarming |
אני בקשר טוב עם 4strings, הם רוצים להגיע לארץ אבל הבעיה פה שמנהלי הליינים לא ממש מכירים אותם כאן.. הם רוצים 2000 יורו וזה כולל טיסה.
ד"א אם יש פה מישהו שמעוניין להביא אותם שידבר איתי. |
|
|
| gErver |
4 strings די נעלמו בשנתיים+ האחרונות..
באופן אישי אני חולה עליהם, הטראקים הישנים שלהם מצויינים
אם הם יפרצו חזרה באיזה כמה רילסים וכו..
יש מצב שיעלו לתודעה חזרה..
אני הייתי בא לשמוע אותם בארץ. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואם נתיייחס ברצינות למה שאמרת
אני אישית לא אוהב לא את עופר ניסים לא את סאבלימינל ולא את שלמה ארצי
בלי להשוות ביניהם כי זה בלתי אפשרי אני רק אומר שלכל אחד יש תקהל שלו
וכאן כבר כן אפשר להשוות
איך יכול להיות שהיפ הופ או ראפ ישראלי
פופ מלנכולי על גבול הרוק
וניו יורק האוס מצליחים להגיע די בקלות לקהל היעד שלהם והביקוש לזה נראה ונשמע בשטח
וטראנס מלודי אם זה אפליפטינג טק או פרוגרסיב טראנס לא מיוצג בארץ בכלל
שאלה כמעט פילוסופית הייתי אומר |
בגלל גלגל"צ
! |
|
|
| Black Dragon |
שוב...יש סכומים שלא שווה להוציא על יבוא של דיג'ייז לארץ מכוון שהם לא יעשו את העבודה שלהם כלפי הקהל..ולא מבחינת התקלוט או המוזיקה
פשוט אנשים לא מכירים או מתעניינים ולכן זה לא ימשוך קהל
להוציא 2000 יורו סתם לאוויר זה רק יכניס לחובות.
אם מוציאים סכום מסויים עדיף שיהיה על מישהו שכן ימשוך אנשים וכן יעורר עניין |
|
|
| DvJ |
לא חסרים דיגיים שיביאו קהל בארץ והם לא מהטופ 10
Mark Norman
Blank & Jonas
Rank 1
Gabriel & Dresden
Above & Beyond
הם רק חלק קטן
צריך משקיע פלוס ייחצון טוב ואני מאמין שיצאו עוד ברווחים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
לא חסרים דיגיים שיביאו קהל בארץ והם לא מהטופ 10
Mark Norman
Blank & Jonas
Rank 1
Gabriel & Dresden
Above & Beyond
הם רק חלק קטן
צריך משקיע פלוס ייחצון טוב ואני מאמין שיצאו עוד ברווחים... |
חוץ ממרק נורמן אני מסכים ששאר השמות שהבאת הם כבר בעלי פוטנציאל משיכת קהל פה
כל אחד מהשמות האלה יכול להביא מספיק קהל עם ייחצון נכון
אבאב אנד ביונד בגךלל שכבר היו פה ובזכות מיקום גבוה בדי גיי מאג שתמיד נראה טוב על הפלייר ובפרסומים
ראנק וואן אוהבים להופיע לייב - בכל מקרה נגיד שהם מתקלטים בלי לייב אפשר לבנות על פרסום ברדיו בעיקר עם איירוייב הישן ברקע - זה יכול להעלות נוסטלגיות באנשים שהיו שם בשנים ההם ונעלמו יחסית מהסצינה
בלנק אנד גונס - מיינד אוף דה וואנדרפול הפך איכשהו לכמעט להיט פה בארץ
הרבה אנשים מכירים אותו ולי אין מושג איך
לא משנה אותו סעיף כמו אבאב אנד ביונד יעזור גם להם - מקום טוב בדי גיי מאג
גבריאל ודרזדן
פוטנציאל הקהל הכי גדול
א. מיקום טוב בדי גיי מאג
ב. די גיים ויוצרים שאפשר לשחק בפרסום על העובדה שהם למעשה מוטורסייקל אפשר לשחק בפרסום על סוללת השמות שהם כבר עשו להם רמיקסים בשנים האחרונות
ללא ספק צמד שאפשר להפיק לא פלייר מיוחצן בצורה טובה שתמשוך לא מעט קהל |
|
|
| omergunr |
| קוסמיק גייט... אפשר למאלות את איצטדיון רמת גן :stongue: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
קוסמיק גייט... אפשר למאלות את איצטדיון רמת גן :stongue: |
אם תמלא חצי יציע בוינטר תהיה מרוצה |
|
|
| Shahar |
קוסמיק גייט בכלל לא מדליקים אותי
ראנק1 כן
בכל מקרה נראה לי הטרד הזה סתם הזוי למה שום דבר פה לא יכול לצאת לפועל |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Shahar
קוסמיק גייט בכלל לא מדליקים אותי
ראנק1 כן
בכל מקרה נראה לי הטרד הזה סתם הזוי למה שום דבר פה לא יכול לצאת לפועל |
או סוף סוף אני ושחר מסכימים חחח |
|
|
|
|