return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
TA-världskarta (pg. 10)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee
lägg till mig i sthlm


PM:a reveal om det :D
teski
var kan man se resultatet av denna karta?

*undrar*
cviper
quote:
Originally posted by teski
var kan man se resultatet av denna karta?

*undrar*


Här

Länken finns även på första sidan i tråden ;)
St_Andrew
bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe
Aendy
quote:
Originally posted by St_Andrew
bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe


Nja... jag vet inte... Mystoz hemort lär la ligga bra till... om det kan klassas stad..
St_Andrew
quote:
Originally posted by Aendy
Nja... jag vet inte... Mystoz hemort lär la ligga bra till... om det kan klassas stad..


mena dom "stora" städerna, typ 80 000+ juhe =)
Kongo_kim
det bor omöjligt 80000 pers i Örebro

jag skulle chansa på typ 35000
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kongo_kim
det bor omöjligt 80000 pers i Örebro

jag skulle chansa på typ 35000


*host*geografisopa*host*

bor typ 120 000 - 130 000 där ju!

mkt stor stad :rolleyes:
Feant
Placerar mig antingen i Lund ,Linköping eller i Fisk City.
toka
Placera mig i Uppsala.

dbl
för det första får man väll allt ta och skriva typ "skulle du kunna vara snäll och placera mig........" eller nått liknande istället för "placera mig där"... speciellt när man e ny..

och för det andra... lär er att läsa och kolla lite längre upp och så ser ni att man ska PM:a reveal
St_Andrew
http://trancehouse.free.fr/carte/preload.html

that is soooo cool :D

dom ska ha med profiler sen oxå, nått för oss? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement