|
TA-världskarta (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by JayBee
lägg till mig i sthlm |
PM:a reveal om det :D |
|
|
| teski |
var kan man se resultatet av denna karta?
*undrar* |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by teski
var kan man se resultatet av denna karta?
*undrar* |
Här
Länken finns även på första sidan i tråden ;) |
|
|
| St_Andrew |
| bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
bara lite onödigt tänkande: örebro e den stad med mest TrancEaddicts / invånare. weeei... hehe |
Nja... jag vet inte... Mystoz hemort lär la ligga bra till... om det kan klassas stad.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nja... jag vet inte... Mystoz hemort lär la ligga bra till... om det kan klassas stad.. |
mena dom "stora" städerna, typ 80 000+ juhe =) |
|
|
| Kongo_kim |
det bor omöjligt 80000 pers i Örebro
jag skulle chansa på typ 35000 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
det bor omöjligt 80000 pers i Örebro
jag skulle chansa på typ 35000 |
*host*geografisopa*host*
bor typ 120 000 - 130 000 där ju!
mkt stor stad :rolleyes: |
|
|
| Feant |
| Placerar mig antingen i Lund ,Linköping eller i Fisk City. |
|
|
| toka |
| Placera mig i Uppsala. |
|
|
| dbl |
för det första får man väll allt ta och skriva typ "skulle du kunna vara snäll och placera mig........" eller nått liknande istället för "placera mig där"... speciellt när man e ny..
och för det andra... lär er att läsa och kolla lite längre upp och så ser ni att man ska PM:a reveal |
|
|
|
|