|
TA-världskarta (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ser mycket bra ut Reveal.....Bra jobbat... | Jag håller mää, bra gjort där... |
|
|
| x-dream |
| Om man tar sig en titt på kartan så ser man ju allas stad utom min..... |
|
|
| Albert |
var e fruktsoppa då?
iaf, grym karta asså!!! |
|
|
| mindshooter |
| eftersom Fruktsoppa bara hänger i den svenska sektion (då han knappt lyssnar på trance) så finns det nog ingen större anledning att informera resten av medlemmarna på TA om var han bor :) |
|
|
| Gaby |
| ....fast fruktsoppa tillhör ju TA!!! |
|
|
| Kraith |
| Om jag får vara med så bor jag i Stockholm. :) |
|
|
| Ravesquad |
| finfin karta reveal:) |
|
|
| fruktsoppa |
håller med mindshooter.. dessutom vill jag ändå inte vara med på er äckliga karta!
10-4, over.. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
håller med mindshooter.. dessutom vill jag ändå inte vara med på er äckliga karta!
10-4, over.. |
Vofo gör han på detta viset? |
|
|
| reveal |
| Misery och Kraith inlagda |
|
|
| Phat^Trance |
jag vill åxå vara me =)
bor i stockholm |
|
|
|
|