|
TA-världskarta (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Activated |
Får jag vara med? :)
//DJ_A |
|
|
| reveal |
| Dj_Activated och Amnezia tillagda |
|
|
| RagingEskimo |
Ska det vara så svårt att få till en norrlänning så får väl jag ta på mig den rollen - jag sitter ju ändå i Viksjö/Järfälla... två.. mil.. norr.. om Stockholm... *ehrmm* ;)
*Representing Lappland* :clown: ( <- läs "snögubbe") |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
Ska det vara så svårt att få till en norrlänning så får väl jag ta på mig den rollen - jag sitter ju ändå i Viksjö/Järfälla... två.. mil.. norr.. om Stockholm... *ehrmm* ;)
*Representing Lappland* :clown: ( <- läs "snögubbe") | Då sitter väl jag ändå värre till.... 2,5 mil norr om sthlm i Lapplands Väsby:toothless |
|
|
| RagingEskimo |
Well... there we go - två norrlänningar på kartan.
Du ska inte ta dig till lite varmare breddgrader då, Steve? Jag har lite renskav i frysen om jag inte minns fel.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
Well... there we go - två norrlänningar på kartan.
Du ska inte ta dig till lite varmare breddgrader då, Steve? Jag har lite renskav i frysen om jag inte minns fel.. | Åhh du , jag var i Åre för några veckor sen, då åt vi Ren filé på en kväll på restaurant... fy satan va de va gott, med potatis gratäng med västerbottens ost.. aj aj aj så gott...
ps. kan ju tillägga att jag gjorde lumpen i Luleå i 11 mån :p ds. |
|
|
| RagingEskimo |
Det känns som ett TArekord i flykt från orginaltrådsinnehåll håller på att brytas här.. men visst är renkött gott.
Älgfärs är det inget fel på heller.
PS. bara för att understyrka din överlägsenhet tänker jag tillägga att jag endast var uppe i S-vall som längst, men att jag hade en kroppstemp på 34,6... :eek: |
|
|
| King of Clubs |
| Min farfar kom från Voulerim i Norrbotten. Min farsa är uppväxt i Luleå. Jag är 1/16 lapp! :whip: :p :D |
|
|
| RagingEskimo |
| Shiiit - även om man logiskt sett borde jiddra om nuvarande boplats så känner jag att det här är obestridbart. King är nog given som TAs eget lapptäcke. ;) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
King är nog given som TAs eget lapptäcke. ;) |
Jag kommer att bära den titeln med ära :whip: :rolleyes::whip:
.............åååååååååångrar!
:stongue: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
jag vill åxå va med....
TrancE_GyLLe - Västerås |
|
|
| Dj_ExOn |
Hupp! Här händer det ju grejjer! tillskott inom sverige forumet är alltid kul!
ps. Jag är halv norrlänning:D Farsan är Sundsvallare:p |
|
|
|
|