|
TA-världskarta (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Phat^Trance
jag vill åxå vara me =)
bor i stockholm | Snacka med reveal så fixar han det... förmodar jag , det är han som fixat den so far |
|
|
| doter |
Langa upp mig under Stockholm e ni schyssta =)
Soft grej tycker jag! =) |
|
|
| Trancefella |
| Reveal, kolla dina PM :) |
|
|
| reveal |
Dj_ExOn, Trancefella och doter tillagda
kolla in kartan |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Vofo gör han på detta viset? |
Han skojar bara...
Nämen TA kartan ska juh slås ihop med världskartan för att man ska kunna kolla vart folk bor i andra länder och så...ifall man kanske ska resa dit eller nåt...och eftersom bara vi vet om fruktsoppa så kanske det inte är nödvändigt :) Han bor 10 minuter gångavstånd från mig i sthlm ifall nån är jättenyfiken :p |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Han skojar bara...
|
Det var vad jag också trodde.
Tack för snabbt svar!
j/k :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Det var vad jag också trodde.
Tack för snabbt svar!
j/k :D |
äh....2 månader bara....bättre sent än aldrig sa DJ jean och började mixa ordentligt |
|
|
| Amnezia |
Naaajz...en sån måste vi ha..hehe;) ;) ;)
fast e urkass på såna grejor så kan tyvärr nog inte ställa up...sighz:(
/Nezia |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by mindshooter
äh....2 månader bara....bättre sent än aldrig sa DJ jean och började mixa ordentligt |
Den var bra :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Leifi
jag vill oxå vara med!:D |
det får du inte! :whip:
Fet karta :)
Väntar fortfarande på en norrlands-addict :p |
|
|
| reveal |
jepp, inte många från norrland direkt ;)
Amnezia: vad menar du egentligen? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
jepp, inte många från norrland direkt ;)
Amnezia: vad menar du egentligen? |
om man har tillåtelse å addas på listan...typ d jag tänkte få fram...;) |
|
|
|
|