|
TA-världskarta (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| spoider |
Tjenix vem är det som lägger info på kartan den som gör det får
gärna lägga in SpoideR i Oskarshamn thanx... |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by reveal pma mig var ni bor |
säkrast jag citerar mig själv... så nu vet ni hur ni ska göra för att komma med på kartan, att posta svar i denna tråden hjälper inte |
|
|
| Glorie |
woohoooo
vem sa northland??? jag e ju för f-n däriflåååån juuuu :)
fast, umm....min kropp bor inte däääär.....bara mitt hjärta å själ...d måste ju räknas?? eller kanske inteee.... heheheheh
men ja kan snacka norrländska...så aaa...jag kan kvala in
neee fan det e ingen ide ja försöker här asså...det kan ju inte räknas om man bott där i 20 år....å på sydligare breddgrader det senaste....
aja, jag har fasen kommit närmast assåå.... :)
hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz...... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
woohoooo
vem sa northland??? jag e ju för f-n däriflåååån juuuu :)
fast, umm....min kropp bor inte däääär.....bara mitt hjärta å själ...d måste ju räknas?? eller kanske inteee.... heheheheh
men ja kan snacka norrländska...så aaa...jag kan kvala in
neee fan det e ingen ide ja försöker här asså...det kan ju inte räknas om man bott där i 20 år....å på sydligare breddgrader det senaste....
aja, jag har fasen kommit närmast assåå.... :)
hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz...... | Ahh va najjs då :) Vilken stad kommer du ifrån då då ? :)
Kul med en till tjej på forumet också :) Välkommen får man väl säga ...
Se till att du tittar förbi denna thread -->Svenska folket<-- och skriver in dig... |
|
|
| Glorie |
SteveTranz4ever
awwwwww, va gullit....ett välkomnande.. snällt *komma i håg*
som ja sa i nå annat topic...så bor ja lite här å omkring :D....kommer jöh från northland (wonderland :P not), hehe
bor nånannanstans nu å flyttar igen i aug. lite jobbit de däraah ;)
atown e inte avesta...vem vare som sa d??? hihi
men guh, va nyfikna ni e på mig!!! hoho |
|
|
| reveal |
| spoider, Trance_GyLLe och MiB tillagda |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Glorie
atown e inte avesta...vem vare som sa d??? hihi
men guh, va nyfikna ni e på mig!!! hoho |
Det var min vilda gissning :) Men vad är Atown då? Kom igen hämta hämta... :D
| quote: | Originally posted by Glorie
hoho, farfar i lappland??? vem sa d??? hummmmz...... |
Eeh. Jag igen, men det var Norrbotten.
Glorie slår mej, eftersom jag bara är en fejknorrlänning.. Släkten där uppe tycker jag e värsta Stockholmsfjollan hehe..
Dessutom skriver hon med dialekt. Respect. |
|
|
| spoider |
| Tack ska du reveal !! :)) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Borås, sweden... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
vart kan man se kartan...??? |
har du läst första posten i tråden? |
|
|
|
|