|
TA-världskarta (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| jag e från stockholm.. |
|
|
| XLA |
Hejje
Lägg till mig också... bor i Götet, och är en "aktiv lurker" om man nu kan säga så... Vizay o Mind vet iaf vem jag är ;) |
|
|
| Gurgel |
| Humm ifall nån har en databas me postnummer samt kordinater så kan ja enkelt fixa en dynamisk karta så folk kan slänga in sig själva =) |
|
|
| Glorie |
| äh skriv mig på linköping....å gurgeeel mee juuu |
|
|
| Nyx |
kanske lite sent att svara nu..såg att detta postades i januari nångång..men whatever..
jag kommer från Halmstad om det är nån som bryr sig :toothless |
|
|
| Singularity |
hallå?? *eko*
Sen e bara förnamnet :)
Jaja, jag bor i Stockholm iaf. |
|
|
| WoberT |
tjooo.. mitt första inlägg ju.. ;)
men jag bor i linköping iaf.. |
|
|
| Mystoz |
| Va jag finns ju inte med!!! fixa ditt mej vem det nu är som har hand om kartan....i närhetten av luleå bor jag:D |
|
|
| Glorie |
weeeeeeeeeeee, en till norrlänning....nemen se va trevligt :) :)
skicka ett privat meddelande till han som heter reveal!
huh, scary avatar...åker direkt in på en plats på forumappearancelistan :p |
|
|
| Mystoz |
| quote: | Originally posted by Glorie
weeeeeeeeeeee, en till norrlänning....nemen se va trevligt :) :)
skicka ett privat meddelande till han som heter reveal!
huh, scary avatar...åker direkt in på en plats på forumappearancelistan :p |
Ja klart man är ju en stålt norrlänning..:) trevligt att det finns flera så man inte känner sej så ensam..
okej tack ska skickar ett pm till reveal så får han adda mej på kartan..
en plats på forumappearancelistan det låter trevligt:) |
|
|
| rem_monster |
Fortfarande inte med på kartan:(
Fick ju svar från Reveal men lyckades inte svara på det, var så krånligt:whip: |
|
|
| reveal |
ni kommer med, håll ut
min dator e paj, och jag har inte tillgång till mina hårddiskar (där jag har kartan på), men förmodligen får jag ett moderkort imorgon måndag, så på tisdag bör den vara "up and running" igen, och då lägger jag in er :) |
|
|
|
|