|
TA-världskarta (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| jag är ifrån södertälje |
|
|
| pelle |
| jag är ifrån HABO nära vättern...2 mil över jkpg ...på göteborgs sidan.. |
|
|
| reveal |
så ja, nu har jag fått en ny o fungerande dator ;)
följande är tillagda:
Xo|oX
Shytrance
Dj Hysterix
rem_monster |
|
|
| Xo|oX |
e inte de lite av en självemotsägelse? =P |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Nyx
jag kommer från Halmstad |
Lägg till mig på kartan också när du ändå håller på :D |
|
|
| Glorie |
| tobo å nyx... ni måste skicka private message till reveal...annars lägger han inte till er. går inte att skriva i tråden bara...seså....sätt igång å skriv :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
tobo å nyx... ni måste skicka private message till reveal...annars lägger han inte till er. går inte att skriva i tråden bara...seså....sätt igång å skriv :) |
you go girl! :disbelief |
|
|
| DJ_Laszlo |
Rydaholm
Mitt emellan Värnamo och Växjö...
Fast sätt mig på Växjö för jag flyttar dit om några veckor... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Rydaholm
Mitt emellan Värnamo och Växjö...
Fast sätt mig på Växjö för jag flyttar dit om några veckor... |
PM:a reveal om det |
|
|
| JayBee |
| lägg till mig i sthlm |
|
|
|
|