|
[15-07-2006] Extrema Outdoor - Aquabest, Best/Eindhoven
|
View this Thread in Original format
| magrec |

Unconfirmed line up so far:
Deep Dish
Sander Kleinenberg
Sasha
Desyn Masiello
Steve Lawler
The Advent
Sandy Rivera
Matthew Dekay
16 Bit Lolita's
Bart van Wissen |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by magrec
Uncomfirmed line up so far:
Sander Kleinenberg
Sasha |
Geen slecht begin :D |
|
|
| Edwin B |
Idd geen slecht begin
Kleine toevoeging aan de line up: Sandy Rivera |
|
|
| basd |
| Wanneer komt de rest eigenlijk? Is daar al wat meer over bekend? |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by basd
Wanneer komt de rest eigenlijk? Is daar al wat meer over bekend? |
6 mei |
|
|
| tango |
| Wat doet iedereen hier opeens? Is GC down ofzo? :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tango
Wat doet iedereen hier opeens? Is GC down ofzo? :p |
:rolleyes: :rolleyes: :clown:
GC gaat trouwens naar dezelfde host als die van mercuryserver. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by tango
Wat doet iedereen hier opeens? Is GC down ofzo? :p |
Het valt wel op he ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney
Het valt wel op he ;) |
Hahaha, inderdaad! :)
D'r is ook een 'progressive' forum op Partyflock ;) :p
Als ik niet naar de Loveparade ga, wordt dit toch een hele goede tweede optie denk ik. |
|
|
| MennoB |
| Aanwezig! De lineup ziet er nou al best goed uit |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als ik niet naar de Loveparade ga, wordt dit toch een hele goede tweede optie denk ik. |
Gewoon komen Bram, mag je weer op m'n nek:wtf: |
|
|
| Edwin B |
DEEP DISH komt ook :whip:
EDIT :whip: wordt :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|