return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Reality TV
View this Thread in Original format
CygnusX
Welke shows kijk jij?

Voor mij Expeditie Robinson en Temptation Island.

TI was net weer topentertainment. Ongelooflijk hoe sommige mensen kunnen denken, ik vind het fascinerend :D

Peking Express zou me misschien ook nog aanstaan, maar dan zou het teveel Reality TV worden :)
Push2005
Geen/Ik ****** op reality tv! ;)

Kmoet daar echt nie van weten eigenlijk...
Eagle`
Joa ik was wel wa bezopen mo ik dacht nog steeds aan mijn relatie, en terwijl ze het zei, zat er ne piet in haar poes ^^
Phortastic
Expeditie Robinson ftw :)
emma
TI !

& Bianca heeft net volop liggen neuken in haar kamer hahaha
het is idd echt TOPentertainment ! ! !
Aurélie
Temptation op nummer 1 uiteraard :D. Van de anderen heb ik toch ook bijna allemaal 1 of meerdere reeksen gevolgd :o
Jasperovitsj
Temptation Island en Paradise Hotel vanwege de marginaliteit en de ongeloofelijke laagheid van de mens. Expeditie Robinson vanwege het zalige format, hoewel ik nu niet meer kijk omdat het een beetje te saai is geworden. Peking Express zegt me ni zo veel en kon me ook niet echt boeien. Ik heb ook wel de eerste serie van Big Brother gevolgd, maar daarna was er niks meer aan.

Waar ik eerlijk gezegd het vliegende schijt van krijg zijn die "softe" reality-tv reeksen à la "Het leven zoals het is" en die realitysoaps die echt lijken, maar het totaal niet zijn. Op zich niks mis daarmee, maar we worden daar tegengewoordig gewoon door overspoeld op tv, ni normaal. En sommige reeksen zouden misschien het potentieel hebben om goed te worden, maar alles vervalt in van die cheape emo-crap en triviale banaliteiten waarbij de kijker tegelijk een "Ooh ja, da ken ik maar al te goe" en een "Gelukkig gebeurt da niet bij ons" gevoel moet krijgen.
lievez
Big Brother durvek af en toe eens opzappen voor de marginaliteit van die seuten en da gebitch van al die mensen

temptation island hoe die gasten hun altijd amusere terwijl die vrouwen zitte te boren en hunne vent te bedriege (zoals bij ELKE reeks :p)
Tomorrow Traxx
Ik heb nooit veel naar reality TV gezien, 't interesseert mij nie echt.

Alleen af en toe eens blijven plakken tijdens het zappen :o
Aurélie
Ik heb ook genoten van Terra incognita. Zeer origineel concept

domineesje
die boze bianca toch :haha:
Zehra
TI hier! kvind da gewoon een zalig programma :D

zondag eens zien, die biancatje toch :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement