return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 2)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by christina
zijn er ook in meisjes-maat?


Yep, er zijn zelfs speciale Ladies-modellekes ;)

quote:
Originally posted by Shadowkid
Worden die dan opgestuurd of hoe worden die juist bezorgd?


Waargeschijnlijk worden ze opgestuurd met de post, ja. Of het moet zijn dat het ongeveer samenvalt met Beta Party v4, dan neem ik ze mee naar daar.

Edit: wat Jasper zei dus :)
christina
ik wil ook wel één dan:)
Tomorrow Traxx
Da maakt dan voorlopig:

Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina


quote:
Yep, er zijn zelfs speciale Ladies-modellekes


...en die kosten iets van een 90 EUR, denk ik! :toothless
jeronimo_jd
als je ze kan bezorgen op komende beta-party wil ik er ook wel een
Den Backer
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
als je ze kan bezorgen op komende beta-party wil ik er ook wel een


Dat zal ewa vroeg zijn vrees ik... :)
Shadowkid
quote:
Originally posted by CygnusX
Waargeschijnlijk worden ze opgestuurd met de post, ja. Of het moet zijn dat het ongeveer samenvalt met Beta Party v4, dan neem ik ze mee naar daar.

Edit: wat Jasper zei dus :)


Voeg me dan maar bij de geïnteresseerden

Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
Kaidreas
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless
Den Backer
quote:
Originally posted by Kaidreas
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless


Ofwel uwe nek... :nervous: :D :D grapken e... :D:D
CygnusX
quote:
Originally posted by Kaidreas
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless


Ik denk dat ze alle 2 nog beschikbaar zijn. Heb een mailke gestuurd naar de winkel, meer informatie volgt nog ;)
Glexx
Heeft er iemand een foto van die T-shirt ?

CygnusX
In deze thread (=de oude bestelthread) staan foto's:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=277700
CygnusX
De beschikbare tshirts verschillen mogelijk van die in die oude thread. Bestellen is daarom nog niet mogelijk. Deze thread is enkel om te kijken wie er interesse heeft.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement