|
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by christina
zijn er ook in meisjes-maat? |
Yep, er zijn zelfs speciale Ladies-modellekes ;)
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Worden die dan opgestuurd of hoe worden die juist bezorgd? |
Waargeschijnlijk worden ze opgestuurd met de post, ja. Of het moet zijn dat het ongeveer samenvalt met Beta Party v4, dan neem ik ze mee naar daar.
Edit: wat Jasper zei dus :) |
|
|
| christina |
| ik wil ook wel één dan:) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Da maakt dan voorlopig:
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
| quote: | | Yep, er zijn zelfs speciale Ladies-modellekes |
...en die kosten iets van een 90 EUR, denk ik! :toothless |
|
|
| jeronimo_jd |
| als je ze kan bezorgen op komende beta-party wil ik er ook wel een |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
als je ze kan bezorgen op komende beta-party wil ik er ook wel een |
Dat zal ewa vroeg zijn vrees ik... :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Waargeschijnlijk worden ze opgestuurd met de post, ja. Of het moet zijn dat het ongeveer samenvalt met Beta Party v4, dan neem ik ze mee naar daar.
Edit: wat Jasper zei dus :) |
Voeg me dan maar bij de geïnteresseerden
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid |
|
|
| Kaidreas |
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless |
Ofwel uwe nek... :nervous: :D :D grapken e... :D:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zijn, het nog zwarte? of van die lelijke grijs?
deze week is mijn beta shirt kapot gescheurd.. men kas begint te breed te worden :toothless |
Ik denk dat ze alle 2 nog beschikbaar zijn. Heb een mailke gestuurd naar de winkel, meer informatie volgt nog ;) |
|
|
| Glexx |
| Heeft er iemand een foto van die T-shirt ? |
|
|
| CygnusX |
| De beschikbare tshirts verschillen mogelijk van die in die oude thread. Bestellen is daarom nog niet mogelijk. Deze thread is enkel om te kijken wie er interesse heeft. |
|
|
|
|