return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 5)
View this Thread in Original format
kokkenmaster
Een kakigroene zou ik wel zien zitten. Een kleur die mij de laatste tijd wel wreed aanstaat :) Maar ze zijn niet allemaal 1 maat toch?
CygnusX
Nee, Kariban tshirts zijn normaal in alle maten te krijgen, bij elke kleur. Tis nog niet de bedoeling dat er besteld wordt nu. Deze thread dient om naar de interesse te peilen en als er meer dan 20 geïnteresseerden zijn, dan gaan we over tot de actie. Er komt dan een duidelijker overzicht met wat wel en niet mogelijk is.
kokkenmaster
quote:
Originally posted by FredNova
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad)

Kokkenmaster
geoffen
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad)
Kokkenmaster
geoffen

=> voor mij een zwarte, medium ;)
Ataraxya
Ik wil er ook eentje:) (hangt wel een beetje af van den prijs)

Liefst in 't zwart, Large, waar BETA van voor staat en tranceaddict.com van achter.
Antony
http://users.telenet.be/jump2006/home.htm :toothless

zet mij ook maar al in het lijstje, zal morgen ofzo wel maat en kleur doorsturen. nu we toch echt met veel zijn zal het wel niet teveel meer kosten zeker?
Den Backer
Devilex
Den Backer
FenixStyle
Bl@ckout
Diddi
Bunz
Vishnu
Magistrate
Tomorrow Traxx
Christina
Shadowkid
RadiantB
Shifty
FCB_Fanatic
Obssession
FredNova (voor kameraad)
Bjorn Vidaz
Kokkenmaster
geoffen
Ataraxya
Antony

Al 21 man nu, dus we kunnen beginnen bestellen he CygnusX... :)

Hoe gaan we dit aanpakken? Gwn iedereen zijn maat & het type t-shirt met kleur achter zijn naam zetten?
Push2005
quote:
Originally posted by Antony
http://users.telenet.be/jump2006/home.htm :toothless

zet mij ook maar al in het lijstje, zal morgen ofzo wel maat en kleur doorsturen. nu we toch echt met veel zijn zal het wel niet teveel meer kosten zeker?


Zoééntje voor Antony graag:

CygnusX
quote:
Originally posted by Den Backer
Hoe gaan we dit aanpakken? Gwn iedereen zijn maat & het type t-shirt met kleur achter zijn naam zetten?


Ik wacht nog op antwoord van de winkel waar we ze de vorige 2x besteld hebben. Daarna maak ik een nieuw threadje voor de bestellingen.
DJ Zetski
Hoeveel zal zo'n t-shirt kosten?

CygnusX
Ik heb daarnet gebeld naar de winkel en het aanbod is nog hetzelfde. De prijzen verschillen misschien een beetje, maar dat zien we wel als alle bestellingen gedaan zijn. Vanavond maak ik een bestelthread.

@DJ Zetski: Dat zal afhangen van het aantal effectieve bestellingen. In de eerste post staat een grafiek die een beeld geeft van hoeveel het ongeveer zal kosten. Als alle 21 geïnteresseerden er eentje bestellen, dan ligt het rond de 15€/tshirt.
diddi
Prijs is laag :)

Geef mij dan maar een bikkenbergs-versie :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement