|
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
kga het volgende nemen, ne B&C Unisex 190, zwart
kben der eigenlijk alleen niet uit wat de maat betreft (als ik dat weet zal ik de definitieve bestelling in de andere thread posten).
kben ongeveer 1m75 en ik weeg 64 kg, pak ik dan best ne small of ne medium? |
|
|
| Shadowkid |
| Zijn er geen foto's van de B&C Unisex Baseball (korte mouwen) t-shirts met logo's? Tis maar omdak mij afvraag hoe dat er uit ziet met dat rood van BETA op dat grijs (wit zal niet echt passen heb ik een vermoeden). |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Zijn er geen foto's van de B&C Unisex Baseball (korte mouwen) t-shirts met logo's? Tis maar omdak mij afvraag hoe dat er uit ziet met dat rood van BETA op dat grijs (wit zal niet echt passen heb ik een vermoeden). |
Met ons favoriete model Pheatus:
 |
|
|
| Den Backer |
Unisex B&C Base-Ball LSL
Kleur: Sand Kakhi
Maat: M
Beta vanvoor en site vanachter.
Ik denk dat dit dan beter gaat uitkomen dat rood van het beta logo op "Sand Kakhi", dan dat grijs...
Niet? |
|
|
| Den Backer |
^ Wist ik al... ;)
Maar voor vragen moest ge die hier stellen... :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Den Backer
ik denk dat dit dan beter gaat uitkomen dat rood van het beta logo op "Sand Kakhi", dan dat grijs...
Niet? |
kvrees der toch voor zenne, das da me die groene mouwen toch eh? :nervous: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Antony
B&C Men-Shape (link)
Size: Medium
Colour: Black
Beta vanvoor en site vanachter |
Anthony, wa is die men-shape eigenlijk?
en zijn de nu grote maten of zijn het de standaard T-shirt maten? :conf: |
|
|
| Antony |
heb het cygnus gevraagd, normaal gezien kan je eender welk shirt uit de catalogus bestellen... (kom je op als je de info-linkjes volgt in de bestelthread)
hier worden vooral "unisex" modellen gekozen. ik heb liever iets puur mannelijks ;) |
|
|
| diddi |
Ik herformuleer mijn vraagje:
Waarin verschilt die Men-shape van de Unisex-shape? ;) |
|
|
| Antony |
de V-hals is een duidelijk verschil, je zou zeggen "neem dan de kariban" maar die is er enkel in Large. doe voor de rest even een vergelijkende studie tussen volgende 2 linkjes he...
unisex
men-shape
;) |
|
|
|
|