return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Beta t-shirts - Interesse? (pg. 8)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
kga het volgende nemen, ne B&C Unisex 190, zwart

kben der eigenlijk alleen niet uit wat de maat betreft (als ik dat weet zal ik de definitieve bestelling in de andere thread posten).

kben ongeveer 1m75 en ik weeg 64 kg, pak ik dan best ne small of ne medium?
Shadowkid
Zijn er geen foto's van de B&C Unisex Baseball (korte mouwen) t-shirts met logo's? Tis maar omdak mij afvraag hoe dat er uit ziet met dat rood van BETA op dat grijs (wit zal niet echt passen heb ik een vermoeden).
BZRK
quote:
Originally posted by Shadowkid
Zijn er geen foto's van de B&C Unisex Baseball (korte mouwen) t-shirts met logo's? Tis maar omdak mij afvraag hoe dat er uit ziet met dat rood van BETA op dat grijs (wit zal niet echt passen heb ik een vermoeden).


Met ons favoriete model Pheatus:

TOR
Go Seba :haha:
Den Backer
Unisex B&C Base-Ball LSL
Kleur: Sand Kakhi
Maat: M
Beta vanvoor en site vanachter.


Ik denk dat dit dan beter gaat uitkomen dat rood van het beta logo op "Sand Kakhi", dan dat grijs...

Niet?
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Den Backer
Unisex B&C Base-Ball LSL
Kleur: Sand Kakhi
Maat: M
Beta vanvoor en site vanachter.


Bestellen is in den anderen threat ;)

http://www.tranceaddict.com/forums/...72&pagenumber=1
Den Backer
^ Wist ik al... ;)

Maar voor vragen moest ge die hier stellen... :)
Antony
quote:
Originally posted by Den Backer
ik denk dat dit dan beter gaat uitkomen dat rood van het beta logo op "Sand Kakhi", dan dat grijs...

Niet?


kvrees der toch voor zenne, das da me die groene mouwen toch eh? :nervous:
diddi
quote:
Originally posted by Antony
B&C Men-Shape (link)
Size: Medium
Colour: Black
Beta vanvoor en site vanachter


Anthony, wa is die men-shape eigenlijk?

en zijn de nu grote maten of zijn het de standaard T-shirt maten? :conf:
Antony
heb het cygnus gevraagd, normaal gezien kan je eender welk shirt uit de catalogus bestellen... (kom je op als je de info-linkjes volgt in de bestelthread)

hier worden vooral "unisex" modellen gekozen. ik heb liever iets puur mannelijks ;)

diddi
Ik herformuleer mijn vraagje:

Waarin verschilt die Men-shape van de Unisex-shape? ;)
Antony
de V-hals is een duidelijk verschil, je zou zeggen "neem dan de kariban" maar die is er enkel in Large. doe voor de rest even een vergelijkende studie tussen volgende 2 linkjes he...

unisex

men-shape






;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement